Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tehtiin ennakoiva lasu, vaikken ole edes raskaana

Vierailija
29.07.2020 |

Tai varmaan siis oletetusta lapsesta on tehty,mutta fakta siis on se ettei minulla ole ainuttakaan lasta tulemaisillaankaan. Olen keskivartalolihava ja eräs naapurini on tehnyt minulle kiusaa jo pidemmän aikaa muussa yhteydessä. Olen tehnyt netin kautta rikosilmoituksen, mutta kauankohan tuossa voi kestää että ottavat yhteyttä tekijään?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kaikenlaista.

Vierailija
2/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lasun tekeminen on myös rikos, josta kyllä sosiaalityöntekijät ovat itse yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin piruillaksenikin ne lasuviranomaiset käymään, toivottaisin oikein tervetulleeksi katsomaan teidän kotia. Sitten kertoisin, ettei sinulla ole lapsia etkä ole raskaana.

Vierailija
4/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voisit saada teille sitten perhetyöntekijän. Voit käydä vaikka kaupassa tai kampaajalla sillä välin kun se hoitaa "vauvaa". Muistat vaan ne kamerat siltä varalta jos kohtelee jotenkin väärin.

Vierailija
5/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näiiä keskivartalolihavan ongelmia. Mulle alkoi joku rouva paasata kun istuin puiston penkillä lukemassa kirjaa ja juomassa tölkillistä kaljaa. Paasauksen aihe oli se ett luuli minun olevan raskaana, ja vaarantavan lapsiparan. "Ettäs kehtaat, maha pystyssä siinä ja kaljaa juot, vielä julkisesti! FAS lapseen sitten teet yhteiskunnan elätiksi, kun itsehän sinä et semmoista varmasti hoida. Kyllä se kalja on tärkeämpää, kyllä minä tuommoiset juoponretkut tiedän. Vastuuta ei oteta mistään mutta lapsia kyllä osataan tehdä. ..:" Tässä vaiheessa kerroin että en ole kylläkään raskaana, vaan olen vain 100-kiloinen läski ja mulla on iso maha. 

Vierailija
6/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut... 😅

Pyydä pöhkörouvaa lapsenhoitoavuksi.

Vierailija
7/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä😂 Ehkä se naapuri luulee eytä pusket jatkuvasti uutta vauvaa maailmaan ku vatsa ei koskaan pienene?

Vierailija
8/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin piruillaksenikin ne lasuviranomaiset käymään, toivottaisin oikein tervetulleeksi katsomaan teidän kotia. Sitten kertoisin, ettei sinulla ole lapsia etkä ole raskaana.

Joo hei tosi hauska idea! Nehän siitä naapurin kiusanteosta onkin vastuussa! Kylläpä olisikin hauska ajattaa lasuviranomaiset paikan päälle turhan takia ja nauraa niille päin naamaa, olivatpa tyh mi ä kun turhaan tulivat! Eihän niillä varmasti mitään tärkeämpää tekemistä olisikaan, korkeintaan kiusallaan olisivat huostaamassa jonkun ihkun perheen lasta väärin tehdyn makaroonilaatikon tai eriparisukkien takia!

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ ja porukka vielä yläpeukuttaa tuollaista aivopierua....

Vierailija
9/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hei tosi hauska idea! Nehän siitä naapurin kiusanteosta onkin vastuussa! Kylläpä olisikin hauska ajattaa lasuviranomaiset paikan päälle turhan takia ja nauraa niille päin naamaa, olivatpa tyh mi ä kun turhaan tulivat! Eihän niillä varmasti mitään tärkeämpää tekemistä olisikaan, korkeintaan kiusallaan olisivat huostaamassa jonkun ihkun perheen lasta väärin tehdyn makaroonilaatikon tai eriparisukkien takia!

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ ja porukka vielä yläpeukuttaa tuollaista aivopierua....

Nousikkoha aamulla vähä liian tosikolla pökkelöllä pialukseltas?

Vierailija
10/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteiskunnassa on juuri tuollainen ongelma, että eri tahoille saa tehdä aiheettomia ilmoituksia vaikka kuinka eivätkä nämä ilmoittajat joudu mihinkään vastuuseen aiheuttamistaan kuluista ja kiusaamisesta.

Vierailija
11/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuo lasutehtailu siis käytännössä toimii? Siis siellä vastaanottavassa päässä? Kun ajoittain saa lukea todella pitkälle menneistäkin tapauksista. Tokikaan syntymättömällä lapsella ei ole henkilöllisyyttä, mutta onhan äidin raskaus yleensä jo merkitty terveydenhuollon järjestelmään. Sitten ne tapaukset kun on lasu tehty olemattomsta, jo kouluikäisestä lapsesta jota sosiaalitoimi on käynyt etsimässä useaan otteeseen kissojen ja koirien kanssa?

Eli raaka logistiikka. Eikö sosiaalitoimi saa lasutapauksissa tietoja esim terveydenhuollon järjestelmästä edes sen vertaa, että voisivat tarkistaa onko lasun kohde edes olemassa?

Vierailija
12/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma ei toimi niin, että viranomainen tutkisi mitään. Hän on vain viestinviejä, joka toki jossain vaiheessa yleneekin tuomariksi.

Mutta kaikki todistukset asiasta tekee se, jota syytetään. Vaikka ei olisi syyllinen mihinkään, eikä olisi tilannut itselleen mitään syytettä, niin todistustaakka on syytetyllä.

Ja tällainen taakka voi pompata kenelle tahansa, jolla on riittävän mielenvikainen naapuri, sukulainen, työkaveri, tuttu.

Vierailija
13/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha lasun tekeminen on myös rikos, josta kyllä sosiaalityöntekijät ovat itse yhteydessä.

Ei ole olemassa turhia lasuja. Huoli on aina subjektiivista.

Vierailija
14/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo lasutehtailu siis käytännössä toimii? Siis siellä vastaanottavassa päässä? Kun ajoittain saa lukea todella pitkälle menneistäkin tapauksista. Tokikaan syntymättömällä lapsella ei ole henkilöllisyyttä, mutta onhan äidin raskaus yleensä jo merkitty terveydenhuollon järjestelmään. Sitten ne tapaukset kun on lasu tehty olemattomsta, jo kouluikäisestä lapsesta jota sosiaalitoimi on käynyt etsimässä useaan otteeseen kissojen ja koirien kanssa?

Eli raaka logistiikka. Eikö sosiaalitoimi saa lasutapauksissa tietoja esim terveydenhuollon järjestelmästä edes sen vertaa, että voisivat tarkistaa onko lasun kohde edes olemassa?

Onhan suomessa tapahtunut näitä että vähän kahelimmat vanhemmat ovat synnyttäneet lapsen salaa, eikä sitä virallisesti ole olemassa, ei hetua, ei ole ollut terveydenhuollossa, eikä koulussa, jne.

Vierailija
15/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, mun mielestä olemattomasta lapsesta tehty lasu on turha. Olematonta lasta ei voi oikein kaltoinkohdella.

Vierailija
16/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän tässä ole lasta olemassakaan, eikä edes tulossa. Miten niin ei ole turha lasu?

Vierailija
17/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kostoksi naapurin vanhuksista huomi ilmoitus

Vierailija
18/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sossut ajattelevat. Ihan sama niille onko lasta olemassa tai onko lapsi 24-vuotias, niin huoli on aina aiheellinen. Koska aiheettomia lasuja nyt vaan ei kerta kaikkiaan ole.

Vierailija
19/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kostoksi naapurin vanhuksista huomi ilmoitus

Voi myös tehdä anonyymin ilmoituksen sosiaalihoidon tarpeesta ja olisi ihan perusteltu, selvästikään naapurilla ei ole kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
20/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi