Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etävanhempi se vaan reissailee lomansa!

Vierailija
01.07.2013 |

Eikä ota edes lasta mukaan. Suostuu ottamaan kesällä vain neljänä viikonloppuna, viikolla ei ollenkaan vaikka on lomalla. Voi hemmetti miten voi ihminen olla itsekäs! Lapsella lomaa kuitenkin 8 viikkoa.

Sitten vielä kehtaa suuttua mulle, kun yritän kiristää ja pakottaa ottamaan lapsensa pidemmäksi aikaa. Perkele että suututtaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sanon rumasti, mutta lähes 100% näistä, "En ota lasta itselleni" -tyypeistä, on miehiä, jotka eivät ole vuosiin välittäneet perheistään. Ainoastaan itsestään. Sitten kun viimein tulee ero, he kokevat lapset jonkinlaisiksi ex-vaimon jatkeiksi, jotka surutta voidaan jättää ex-vaimon hoiviin ikuisiksi ajoiksi. Mieshän on hylätty, oli hän tehnyt mitä tahannsa, niin hän voi poistua lastenkin elämästä noin vaan. Tottakai huoltajuuskiista täytyy käydä ja luvata, kuinka lasta otetaan luo usein.

Onneksi kunnollisiakin isiä on, mutta mikä takia tuntuu, että tälläisiä oman navan kaivelijoita on järjettömän paljon?

Vierailija
2/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no teillä on sovitut tapaamiset ja mies on järjestänyt lomansa sitten niiden mukaan. Tuskin hän kauhean välittävä vanhempi muutenkaan on, kun ei itse oma-aloitteisesti halua ottaa lasta pidemmäksi aikaa. Sellaista se on valitettavan usein on, monia miehiä ei vain kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 10:16"]

Eikö teillä ole tapaamiset etukäteen sovittuna ihan paperilla? Hän kuitenkin maksaa sulle elarit kesäkuukausiltakin?

[/quote]

Ohiksena sanon, että musta ainakin kuulostaa aika kummalliselta, että vanhempi ei halua viettää aikaa lapsen kanssa, kun siihen olisi tilaisuus.

Vierailija
4/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö, kun sen ei ole pakko. Ja mikäs etu se lapselle on, jos sinä kiristät ja pakotat ottamaan pidemmäksi aikaa. Jos ette ole loma-ajoista sopineet tapaamissopimuksessa, etävanhemman ei ole mikään pakko ottaa lasta omalle loma-ajalleen. 

Ja vastavuoroisesti sun ei ole mikään pakko antaa lasta sopimuksen vastaisesti.

- mutta molemmissa tapauksissa kannattaa miettiä mikä on se lapsen etu.

Vierailija
5/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinulla on se isä sille lapselle, meidän tapauksessa ei ole, joten edes sitä viikonloppua ei voi hengähtää...mutta olen jo niin tottunut ja osannut kääntää asian positiiviseksi...pakkohan se on. Ajattele niin, että asiavoisi olla huonomminkin. Jospa se edes hieman lohduttaa.

Vierailija
6/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse halua olla lapsen kanssa, kun noin ottaa päähän? Itse olisin ainakin tyytyväinen, kun lapsen ei tarvitse olla sen vanhemman seurassa, joka ei hänestä välitä, vaan saa olla sen rakastavan vanhemman hoivissa. Vai menikö omat suunnittelemasi lapsivapaa suunnitelmat nyt pilalle?

Vierailija
7/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 10:32"]

Nyt sanon rumasti, mutta lähes 100% näistä, "En ota lasta itselleni" -tyypeistä, on miehiä, jotka eivät ole vuosiin välittäneet perheistään. Ainoastaan itsestään. Sitten kun viimein tulee ero, he kokevat lapset jonkinlaisiksi ex-vaimon jatkeiksi, jotka surutta voidaan jättää ex-vaimon hoiviin ikuisiksi ajoiksi. Mieshän on hylätty, oli hän tehnyt mitä tahannsa, niin hän voi poistua lastenkin elämästä noin vaan. Tottakai huoltajuuskiista täytyy käydä ja luvata, kuinka lasta otetaan luo usein.

Onneksi kunnollisiakin isiä on, mutta mikä takia tuntuu, että tälläisiä oman navan kaivelijoita on järjettömän paljon?

[/quote]

Ja moniko niistä on miehiä, jotka eivät alunperin olisi lasta halunneetkaan? Ja "vahinko" on sitten sattunut e-pilsuista huolimatta? Veikkaan, että tasan 100%. Toki joukossa voi olla niitäkin, jotka ovat v***uuntuneet exänsä lasten pelinappuloina käyttämiseen, eivätkä jaksa katsoa enää kun lapsi/lapset kärsii. Meillä näin. Sit sai exä ruikuttaa rauhassa, kun omien sanojensa mukaan "jäi jumiin" yksin lastensa kanssa. Ihan kaikkea ei sen etävanhemmankaan ole pakko exältä sietää.

Vierailija
8/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noista vielä naimisissakin olevista pareista näkee usein, että nainen se niitä lapsia kasvattaa. Ei se mies. Oikeesti. Olen ymmärtänyt, että parempaan suuntaan ollaan menossa, mutta ei tod vielä.

Vierailija
9/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissakin on kyllä syynsä. He valtaavat itselleen sen lapsen maailman. Nainen syöttää lapsen, nainen lähtee vaihtamaan vaipan, nainen työntää lastenvaunuja, nainen selvittää riidat...tämä on loputon lista kun seuraa pareja kaupungilla.

Vierailija
10/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, olet valitettavan väärässä. Moni mies haluaa lapsia! Ja mikäli niitä lapsia ei halua, niin silloin pitää käyttää itse kortsua tai kieltäytyä seksistä. Mistä kaltaisiasi nurisijoita edes löytyy?

Jos olet yhtään seurannut avioerotutkimuksia, niin tiedät, että usein mies huomaa lapsen ensimmäisen elinvuoden aikana, että siitä onkin pirun paljon hommaa. Sitten onkin todella helppo sanoa, ettei lasta alunperin edes halunnut ja häipyä.

Jos sinun teesisi pitäisivät totta, niin kuinka on mahdollista, että näin saattavat toimia jopa monilapsisten perheiden isät? Onko ne vaan niin tajuttoman tyhmiä, että menee uudelleen ja uudelleen vaimon narrattavaksi?

Vierailija
11/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä on suullinen tapaamissopimus, jonka mukaan lapsi on jokatoinen vkl isällään. Nyt sitten lapsen isä lähtee reissuun omana viikonloppunaan ja mulla meni kalliit suunnitelmat paskaksi. Joudun perumaan reissun, tuonne viikonloppulomalle ei saa edes enää lapselle lippua. Vittu että vituttaa.

Ja on siis nyt lomalla kaksi viikkoa eikä puhettakaan, että ottaisi arkenakaan lasta luokseen. Mä olen niin raivona, etten muista millon oisin viimeksi ollut. Otin just rauhottavaa, että pystyy lapsen kanssa olemaan.

ap

Vierailija
12/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, nyyyyyh... On ne lapset sellaisia riesoja ja kirouksia!

Vierailija
13/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit rauhoittavaa, että pystyt olemaan lapsen kanssa???? TÄH!!! 

Vierailija
14/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä helvettiä? kuulostaa nyt ihan siltä, että sinullekin lapsi on vain riesa. Tulee ihan mieleen mies ja miehen ex. Ex lykkää koko ajan lapsia sinne tänne hoitoon, mies tapaa heitä vain joka toinen vkl kun ei itse jaksa lapsia sen enempää. Hienoa, eikö? Ja mies muuten ihan tietoisesti teki ne lapset, ei ollut pakotettu eikä häntä huijattu ehkäisyn käytöllä. Ei ollut innoissaankaan, mutta eiköhän jokainen tiedä, mitä seuraa kun paljaaltaan panee.

Vierailija
15/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies etsii sitten hoitajan lapsille, kun on kerran sen vuoro katsoa lapsia ja sinä olet matkoilla. Sano, että viet lapset sen äidille.

Vierailija
16/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 16:57"]

Ap mitä helvettiä? kuulostaa nyt ihan siltä, että sinullekin lapsi on vain riesa. Tulee ihan mieleen mies ja miehen ex. Ex lykkää koko ajan lapsia sinne tänne hoitoon, mies tapaa heitä vain joka toinen vkl kun ei itse jaksa lapsia sen enempää. Hienoa, eikö? Ja mies muuten ihan tietoisesti teki ne lapset, ei ollut pakotettu eikä häntä huijattu ehkäisyn käytöllä. Ei ollut innoissaankaan, mutta eiköhän jokainen tiedä, mitä seuraa kun paljaaltaan panee.

[/quote]

Miten ite pystyt olemaan moisen helmen kanssa?

Vierailija
17/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etko saa lasta kenellekään hoitoon jos kyse on vain viikonlopusta?

selaa kunnolla kaikki tutut ja sukulaiset, ja lupaa kunnon palkkio!!

Vierailija
18/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 16:59"]

Se mies etsii sitten hoitajan lapsille, kun on kerran sen vuoro katsoa lapsia ja sinä olet matkoilla. Sano, että viet lapset sen äidille.

[/quote]

No ei onnistu, miehen äiti on kuollut eikä muutenkaan mies viitsi vaivautua. Mua vituttaa niin ettei veri kierrä.

Ja joo, otin neljänneksen Opamoxia, narkki olen.

ap

Vierailija
19/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä AP asut? Minkäikäinen lapsi sulla on. Mä kyllä ottaisin hoitoon ja ihan ilmaiseksi yhden viikonlopun, jos mun miehelle sopii. Mulla pojat 9ja 11v. Ne touhuu omiaan, mutta asutaan Tampereella.

Vierailija
20/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oidoi, surullista luettavaa ap... Oliko lapsi vahinko?

Nyt sun täytyy vaan rauhoittua, kelata ja unohtaa, tehdä uusia suunnitelmia, siis ihan itsesi suhteen ei vain kesän suhteen, eli tarkoitan riippuvuuttasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi