Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GoSupermodel

Vierailija
01.07.2013 |

Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!

Kommentit (417)

Vierailija
181/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

goSupermodel aiheuttaa myös koukuttumista, minkä takia en suosittele lapsillenne goSua. Tyttäreni löysi sieltä uusia vaarallisia mielenkiinnonkohteita, kuten hullun poikabändin nimeltä One Direction. He ovat seonneita noin 20-vuotiaita... Ja goSua ei muutenkaan valvota ollenkaan!

Vierailija
182/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOSU ON PARAS PAIKKA T. jutta siis daa gosusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa polttaa se pumpuli ja vähän äkkiä ;) XDDDDDDDDDDDD

Vierailija
184/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti on gosus tyylii 17 levelille ku se on tehnyt jotain sarjoja "7v pissis" -.-

Niin rasittavaa, oon yrittänyt hakkeroida sen mallia mutta sain vain selkäsaunan.

Vierailija
185/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaanki gangstoja pahimmasta päästä. B)

Terveisin gosulaiset

Vierailija
186/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 04:44"]

Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!

[/quote]

sieltä saa traumoja. harrastetaan virtuaali seksiä, ja jaetaan itsemurha viestejä. sekä rakastellaan prätkähiirien kanssa.

okei oikeesti se on turvallinen paikka, missä modet pitää sitä kunnossa :)

Vierailija
187/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tyttäreni huonestaan ja hän rakasteli rusakon kanssa. Hän oli alasti. Järkytyin ja kysyin mitä hän tekee. Hän vasta suunnilleen näin: "Rakastelen ja seksaan rusakon kanssa, koska goSussa on eräs Kimba, joka sanoo itseään rusakoksi. Olen kiintynyt Kimbaan ja kokeilin nyt tälläistä. TÄMÄ ON IHANAA TULE SINÄKIN"

Menin tietenkin mukaan ja tästähän syntyi kimppakiva. Halusin rohkaista tytärtäni panemiseen.

Tein tyttäreni paksuksi ja panemme vieläkin.

Terveisin. isä

Vierailija
188/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tyttäreni puhui kyseisestä mallista, hän on kuulemma tuon 'Kimban' ystävä ja tekee todella omituisia keskustelunaiheita josta tyttäreni sitten puhuu ruokapöydässä. Joka päivä pitäisi tehdä joko nugetteja taikka kanaa.

Vierailija
189/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla oli joku tyttö joka oli laittanut kärpäsen pakastimeen!! Tyttäreni halusi myös kokeilla ja nyt pakastimemme on täynnä kärpäsiä.

Vierailija
190/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän naurut :DDDD

Vierailija
191/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan traumoja TEISTÄ aikuset... En ikinä haluu kasvaa aikuseks, koska en haluu tulla saman laiseks johtopäätösten tekijäks ja yhtä vainoharhaseks!

T: goSuttaja ja ylpeä siitä c;<

Vierailija
192/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

goSuun kantsii tulla! (:    B)

Vierailija
193/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotias tyttäreni tuli yksi päivä sanomaan minulle "Mä oon Kanater ja Kimbateeri" Menin katsomaan sivuhistorian ja siellä löytyi satoja keskusteluita jonka joko RADIO KANA taikka Kimba nimiset mallit olivat aloittaneet

Vierailija
194/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti, nauran täällä näille kommenteille XDDD

t. gosuttaja 8)

Vierailija
195/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gosu on turvallinen paikka.

~ jutta siis daa

Vierailija
196/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa trollia gosulaiset, mut ehkä pitäis jo hiukan rauhoittaa. Ei todellakaan anna hyvää kuvaa meistä gosulaisista sekoilla mammafoorumilla ja selittää hiiriseksistä.

oon itse gosuttanut 5 vuotta, olen nyt 17. Keskustelu on tavallisimmin sivustolla rentoa ja mukavaa, asiattomat aiheet poistetaan nopeasti ja tehokkaasti. Toisinaan jopa pääsee seuraamaan todella syvällisiä ja aikuisia keskusteluja mikä on todella mieletöntä.

Somebody_

Vierailija
197/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 11:51"]

Mahtavaa trollia gosulaiset, mut ehkä pitäis jo hiukan rauhoittaa. Ei todellakaan anna hyvää kuvaa meistä gosulaisista sekoilla mammafoorumilla ja selittää hiiriseksistä.

oon itse gosuttanut 5 vuotta, olen nyt 17. Keskustelu on tavallisimmin sivustolla rentoa ja mukavaa, asiattomat aiheet poistetaan nopeasti ja tehokkaasti. Toisinaan jopa pääsee seuraamaan todella syvällisiä ja aikuisia keskusteluja mikä on todella mieletöntä.

Somebody_

[/quote]

Onkohan tän kessan alottanuki gosulaiset? :D

jutta siis daa

Vierailija
198/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte niiin väärässä gosu on paraspaikka

T: gosuttaja ja olen myöds ylpeä siitä

Vierailija
199/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas! Älkää ikinä päästäkö pikkutyttösiänne sinne! Se on täynnä kaikenmaailman lintueläimiä, tappajaeläimiä, turreja ja hiirtenrakastelijoita! Olen käynyt kyseisellä sivustolla ja törmännyt hysteerisiin fanijoukkoihin, jotka jakelevat seksistisiä kuvia idoleistaan! 13-vuotias tyttöseni on tapetoinut seinänsä One Diretionin poikien, Prätkähiirien ja verinen puukko kädessään seisovien eläinten alaston kuvilla!

Vierailija
200/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tavaton kuinka järkevää. GoSupermodel on täysin turvallinen, kunhan ei kerro suurempia henkilötietoja. Paikka on tosin aika koukuttava, joten sen kannalta ei ehkä kannata antaa lapsen viettää kauaa aikaa goSupermodelissa. Kyseisessä nettipaikassa on moderaattorit, jotka valvovat tekstejä ja ihmisten käyttäytymistä. 

Ketju on lukittu.