GoSupermodel
Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!
Kommentit (417)
Älkää päästäkö pentujanne sinne!! Siellä on joku caps lock.. joka luulee itteään kaniksi ja kirjottelee profiiliinsa rajua settia anoreksiasta ja masennuksesta!!
TROLOLOLOO! Trolli liikkeellä, olen itse gosussa ja se on paras paikka! :)
Tyttäreni tuli valittamaan yhtenä päivänä minulle kuinka hänen 'idolinsa' RADIO KANA ei hyväksynyt kaveripyyntöään ja kuinka kerskuilee sillä että hänellä on yli 100 hyväksymätöntä ystäväpyyntöä, ajattelin tehdä hänestä ilmoituksen ylläpidolle.
Malli nimeltä Muijjja on paras !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gosupermodel on kyllä turvallinen paikka, asiattomat aiheet poistetaan ja modet vahtivat forkkaa koko ajan.
hateyoualways
Kyllä, eilen tyttäreni kertoi kuinka hänelle oli lähetelty tumblr linkkejä jossa oli viiltely ja anoreksia kuvia, nyt hänenkin kädet ovat ihan verillä ja paras vaihtoehto oli viedä hänet masennustutkimuksiin. Mitään siltä ei ilmennyt, mutta veimme hänet kuitenkin mielisairaalan osastolle. En suosittele goSupermodelia lapsillenne.
Gosupermodel on aivan kauhea paikka:( miksi annoinkaan lapseni liittyä sinne. Siellä kuulemma saa harrastaa seksiä sitä varten tehdyissä huoneissa.
Tyttäreni puhui jostain "cäpsistä" joka jakelee vippiä ja lahjoja. Meillä on kotona tiukat tietokone ajat ja tyttäreni ei noudata niitä koska haluaa jutella tälle "cäpsille".
Siis, onko yksi ja sama ihminen kirjoittanut nämä kaikki viestit, koska siltä vaikuttaa!?
Aika sairasta touhua!
Dissaaks ku fanitan Jeff The Killerii. 8D
Btw, gosu on silti hyvä paikka.
Lapses on aika pervo, kun kattelee niitä, kannattais antaa seksivalistusta.
Tyttäreni haluaa jutella jollekkin death punch mallille koko ajan, hän ei noudata tiukkoja koneaikoja.
jos mun mutsi näkis mitä paskaa gosu on nii en sais olla siel:)
Tyttäreni tuli eilen iloisesti hyppien olohuoneeseen hakemaan vettä. Kysyin että mikä hänellä on kun hän noin iloisena on ja hän vastasikuinka hänen 'idolinsa' caps lock.. oli hy äksynyt hänet ksverikseen.
No ei ole, kun oon mäkin tänne jotain rustaillut B)
Ja siellä on jotain bakteerisia nuhapaperi !
Se on erään ihmisen goSupermodel käyttäjänimi. Ja ette te tajua.
Noniin lapset eiköhän täällä olla nyt pilattu Gosun maine ihan tarpeeksi yhden vuoden ajaksi. Mitä jos trollaisitte vain ihan Gosussa.
Ja eiköhän jo riitä Kimban sotkeminen joka asiaan. Se vaan tykkää piirretyistä eikä siitä tartte tehdä niin isoa numeroa.
-Tiedätte-Kyllä-Kuka
no EI ÄLKÄÄ SYYTTÄKÖ GOSUU se ei oo osallisena tähän!!!!!!!!!!!!!! joten lopeettakaa
Hhahahahah LOL mitäs "huomestunut" tarkoittaa ? xddddd Sanot sille pennulles, ettet sä päätä, tuleeko siitä stara vai ei. Ja sitä paitsi mä en edes usko teitä ihmiset, säälittävää trollausta :D