Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GoSupermodel

Vierailija
01.07.2013 |

Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!

Kommentit (417)

Vierailija
141/417 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma now.

Vierailija
142/417 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja. XD Tyypit tykkää trollata täällä XD

T: gosulainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/417 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyllä missään nimessä kannata päästää kakaroita gosuun, muuten heidän sosiaalinen elämänsä kuihtuu olemattomiin ja he eivät tee muuta kuin istuvat koneella päivät pitkät.

Vierailija
144/417 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan turvallinen paikka. Ilkeät ja epämukavat henkilöt poistetaan, tai heille annetaan aikalisä.

Vierailija
145/417 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ PÄÄSTÄ LASTASI SINNE PEDOLUOLAAN

Vierailija
146/417 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei, taisin juuri kuolla nauruun. 

Vierailija
147/417 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 11:08"]

Olen itse goSupermodelissa, ja ylläpito tekee parhaansa ettei mitään ikävää haukkumista tai tuollaista pääse tapahtumaan. Moderaattorit ovat tehokkaita. 

[/quote]

ja nyt viel uuet yli-innokkaat modet poistelee asiallisiakin kessoja. :)

Vierailija
148/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-.- goSupermodel on tarkoitettu 8-13 vuotiaille lapsille , ja gosu on nykyään parempi nettiseitti , tänäpäivänäkin on jo uutisten mukaan poistettu yli 100 mallia!

Vierailija
149/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis saitti on turvalline .. itte käyn siel. Jos et pelkää sitä et jotkut puhuu vähä tyhmii siel nii juu'u kyllä on turvalline. Siel on aika tiukat rajat et kyllä on turvallinen.

^^

Vierailija
150/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse goSupermodelissa, ja ylläpito tekee parhaansa ettei mitään ikävää haukkumista tai tuollaista pääse tapahtumaan. Moderaattorit ovat tehokkaita. 

Vierailija
151/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 11:08"]

[/quote]

Kyllä näin on. Olen itsekkin kyseisellä sivustolla. Gosupermodelissa on olemassa kieltolista. Sinne voi lisätä niitä, kenen kanssa ei halua olla tekemisissä.

Vierailija
152/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol hei oikeesti gosupermodel on 10-16 vuotialle et turha itkee siel ja tiedoks vaa et ei siel oo mitään pervoi yms haistakaa vittu

Vierailija
153/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukka vanhemmat. Kyllä se on ihan asiallinen paikka. itse olette vain tiukkapipo vanhempia. Ja kieltolistakin on olemassa että jos joku nyt alkaa ahdistelemaan siin sitten kieltolistalle. olkaapa gosussa 1kk niin opitte että ihan turvallinen. Sitäpaitsi kuka pakottaa mennä katsomaan jtn Seksi aiheisia keskusteluja? Ja jos haukutaan niin kieltolistalle/raportoi.

Vierailija
154/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan turvallinen paikka. Välillä jotain tyhmiä keskusteluja on, mutta moderaattorit poistaa ne :)

Vierailija
155/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset roolipelit on GoSun säännöissä kielletty! Jos joku tällaisen aiheen tekee, siitä raportoidaan välittömästi ylläpidolle ja keskustelu poistetaan. Keskustelun luonut malli saa aika lisän, ja jos tällaista tapahtuu useammin samalta mallilta, malli poistetaan kokonaan! GoSupermodelin moderaattoreita, eli paikan valvojia, on lisätty, joten foorumeiden siivous on nykyään tehokkaampaa.  Älkää ikäloput tehkö typeriä johtopäätöksiä! Hankkikaa silmät, tai ainakin paremmat sellaiset, jos ette näe lukea sieltä sivustolta mitään! MINÄ OLEN PUHUNUT! 

Vierailija
156/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit tässä keskustelussa vain vahvistavat epäilykseni tyttäreni kohtalosta. Hän on ilmiselvästi ylialtistunut gosupermodelille. Höpisee jatkuvasti jouluttajista, prätkähiiristä ja erilaisista kessoista, joissa oli jakanut oman käsityksensä hiirien seksuaalisuudesta.

Sen lisäksi hän arvostelee joka päivä asuni kouluarvosanoilla ja täysin mitättömin perusteluin.

Vierailija
157/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 11:18"]

Voi raukka vanhemmat. Kyllä se on ihan asiallinen paikka. itse olette vain tiukkapipo vanhempia. Ja kieltolistakin on olemassa että jos joku nyt alkaa ahdistelemaan siin sitten kieltolistalle. olkaapa gosussa 1kk niin opitte että ihan turvallinen. Sitäpaitsi kuka pakottaa mennä katsomaan jtn Seksi aiheisia keskusteluja? Ja jos haukutaan niin kieltolistalle/raportoi.

[/quote]

Todellakin ! Ei kukaan oo pakottanut teidän lapsianne katsomaan mitään seksikeskusteluja hei oikeesti niillä on ongelmia 

Vierailija
158/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse goSupermodellissa ja oon 13-vuotias. Kyllähän siellä on itsetuhoisuuden sekä itsemurhan ihannointia, mutta vakuutan, että jos et päästä lastasi roolipelaamaan, niin eihän edes varmaankaan sano sanaa seksi ennenkuin oikeasti tietää, mitä kyseinen asia on. Roolipelaan siellä urheasti ja jos itse ilmoitat, ettet halua roolipelata mitään seksijuttua, niin silloin ei yleensä tapahdukkaan niin, koska vastapeluri yleensä osaa ottaa asiat kunnolla ja jatkaa roolipelaamista hyvällämallilla.

Vierailija
159/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 11:20"]

Nämä kommentit tässä keskustelussa vain vahvistavat epäilykseni tyttäreni kohtalosta. Hän on ilmiselvästi ylialtistunut gosupermodelille. Höpisee jatkuvasti jouluttajista, prätkähiiristä ja erilaisista kessoista, joissa oli jakanut oman käsityksensä hiirien seksuaalisuudesta.

Sen lisäksi hän arvostelee joka päivä asuni kouluarvosanoilla ja täysin mitättömin perusteluin.

[/quote]

Hei oikeesti kerrankin sun lapsesi on innoissaan jostakin, älä mee pilaamaan sitä ja seksuaaliset jutut kuuluu murros ikään et älä tuu valittamaan pidä lapsestas parempaa huolta

Vierailija
160/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkähermoiset äidit oikeesti lol mä nauran teille kun ootte noin tyhmii jos teidän lapsenne on innostunut jostain jo hei lopettakaa noi trollit nyt oikeesti :D ei kukaan poika leikkaa penistään lol oikeesti

Ketju on lukittu.