GoSupermodel
Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!
Kommentit (417)
Se on ihan hyvä paikka NUORILLE ei keillekään 0-9 vuotiaille..
Ite oon ollu kohta 4-5vuotta gosussa, tietenki siellä on niitö 'isompia' (vanhempia) ihmisiä jotka voi alkaa pienemmille aukoo päätä, mutta kyllä goSusta löytyy iha hirviästi kivoi ihmisiä!:)
No voi hyvänen aika. Nyt voisitte ihan oikeasti mennä itteenne kakarat ja kattoa mitä ootte sanonu. Nää asiat ei oo millään tavalla hauskoja tai huvittavia. Mustamaalataan toista nettisaittia, mikä järki?
En suosittele alle 10 vuotialle, tulee vaan hulluksi. Omani heitteli kaikki pehmolelut ikkunasta pihalle, kun luki foruumilta, että pehmolelut ovat noloja. Oli hommaa hakea kaikki yli 100 kappaletta muiden parvekkeilta ja pihoilta.
En suosittele alle 10 vuotialle, tulee vaan hulluksi. Omani heitteli kaikki pehmolelut ikkunasta pihalle, kun luki foruumilta, että pehmolelut ovat noloja. Oli hommaa hakea kaikki yli 100 kappaletta muiden parvekkeilta ja pihoilta.
Nykyään ei. Itse käytän gosua , ja olen valvonut yli 100 keskustelua 1 yön ajan , ja vaihtanut vuoroa tuttujen kanssa! Raportointi-nappula löytyy , ja jos tulee tappouhkauksia , siitä kannattaa ilmoittaa tähtimeirkillä varustetuille Moderaattoreille. Apua lapsi saa napista " Tarvitsen apua " , joka on VAIN oikeiden moderaattoiden valikkopalkissa.
Magazine , gosun turvaterve kiusaamiseen & uhkailuun puuttuva gosuttelija.
sinne meno on parhain idea, jos haluaa lapsesi oppivan muilta pervoilua!!!
Vittu kuinka säälittäviä trolleja oikeesti..
olen ollut siellä jo 4 vuotta ja kaikki nämä väittämät on vain trollausta eli gosu on hyvä paikka turvallinen
olen ollut siellä jo 4 vuotta ja kaikki nämä väittämät on vain trollausta eli gosu on hyvä paikka turvallinen
turvallinen se on
nimimerkillä: gosulainen vuodesta 2009
Moi elämä noita trolleja :D Ihan turvallinen on mutta älä päästä sinne keskiyöllä.
Turvalline paikkaha se o.
Vuodesta 2009 ollu siel.
No hei en suosittele päästään mitään sun 8v Erkki-Petteriis sinne.
Siellä tosiaan ysin jälkeen tulee sekoiltua aika julmetusti, mut on siel sentää modet.
Mut ihanii trolleja tääl. (y) :DD
Ei vitsi mää repeen ku kaikki Gosun trollit on täällä ja vetää täysillä XDDD
SE ON IHAN HIRVEE PAIKKA SIIS!! OIKEESTI Daaa
Voi huhhuh kun joku/jotkut täällä keksii kaikkea sekopäistä gosupermodelista. Kyllä se on iha nturvallinen nettiyhteisö, suurin osa sen käviöistä on n. 12-14-vuotiaita, mutta vanhempiakin käviöitä on. Säälittävää tälläne pelleily, että keksitään kaikkea paskaa siitä sivustosta ja sen sivuvaikutuksista ! :O
Se riippuu ihan että monta vuotta se sun tyttäres on. Jos se on alle 10 vuotias niin se ei ehkä ole hyvä paikka tyttärelles. Siellä on vähän hulluja ihmisiä ja sekoilee ja pervoilee vähän miten sattuu, mutta se ei oo paha paikka, tiedän itse kun siellä olen.