GoSupermodel
Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!
Kommentit (417)
Älä päästä lastas sinne koska mä oon siellä muahaa
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:56"]
En suosittele. Oli paha virhe päästää yhdeksän vuotias tyttäreni kyseiseen paikkaan. Hän kertoi minulle joku päivä ruokapöydässä, että hän haluaisin jonkun Vinskin tulevan pöydälle makaamaan, ja hän saisi runkata itseään siihen. Kysyin häneltä, mistä hän tuollaista kielenkäyttöä on oppinut. Tyttö vastasi, että goSupermodelissa ei saa kavereita, jos ei pane hiiriä tai rusakoita.
[/quote] en siis suosittele kyseistä paikkaa!
äiti jos sä luet tätä toi on vaa trollausta D:
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 16:57"]
Kyllä sinne järkeä yritetään viljellä... Mut mä harkitsen goSun lopettamista tän takia:
http://fi.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=5672019#page1
[/quote]
kyllä, hän on ilmiselvästi joku hitlerin velipuoli, ellei jopa entinen vaimo!
Miks kysyä lupaa tuollaisesta ? ihan naurettavaa. ite oon siellä ja on turvallinen paikka! :p
Mikä teitä vaivaa? ei kai 1-4 v käytä konetta. huonoa vanhemmuutta on se jos päästää alle 6v tutustumaan nettiin. Sanoisin että opetelkaa nyt vähän. Ja miten tämä liittyy vauvoihin.
siis kauheeta ettekö osaa lukee mikä on ikä suositus sinne TAAPEROT
mikähän vittu teitä riivaa, ootteko aikuisia ihmisiä jotka tänne kirjoittelettä täyttä pa****?
XDDDD AHAHHHAHA mitä vittua nää kommentit
joo gosu on noloin paikka ikinä :DDDD varsinki adelynne
ja saramou
JA SERENA26
XDXD ahhahha
Ei kannata päästää lapsees sinne. Ne ihmiset on siellä tosi ilkeitä, tappelee ties mistä, haukkuu toistensa lempi näytteliöit, laulajia yms. Siellä on todella paljon ilkeitä ihmisiä, en suosittele. Sivusto on täynnä kiusaamista ja haukkumista ja siellä pitää ostaa oikeel rahal jotain vippejä jotta saa siel kaikenmaailman erikoisuuksia. Siellä myös huijataan paljon.
HAISTAKAA VITTU 666 SATAN GOSUSSA OLLAA IHAN MITEN HALUTAA
Ihan turvallinen on. Siellä on ns nettipoliisejakin valvomassa.
minusta voit päästää hänet vahdit vain mitä hän tekee siellä
JENGILÄISET!! MAMMAT!! minusta tuntuu, että nämä tytöt yrittävät jekuttaa meitä :-O he tekevät ryhmähyökkäyksen, niinkuin mekin vuonna -85 :-)
Täällä tuntuu olevan myös aikuisia, että 13-16 vuotiaita. Itse käyn goSupermodelissa, vaikka olenkin jo 16 vuotias.
Itse en suosittele päästämään alle 9-10 vuotiaita tyttöjä goSupermodeliin, ellei halua heidän kysyvän seksistä ja siitä, että mitä tarkoittaa homo ja kaikkea muuta.
Kuten tuolla sanottiinkin, että kello 21.00 jälkeen tulee paljon sekoiluja. Se on totta.
Tuo on aivan turvallinen paikka, mutta ei pienemmille. Suosittelen tyttärenne olevan ainakin 11-12 vuotias ennen tuonne liittymistä. Ellet halua niiden puhuvan seksistä, rikkovan lelunsa ja/tai olevan liian "kiintynyt" siihen.
Todella turvallinen saitti on kyseessä! Olen itse ollut kyseisessä paikassa 5 vuotta jo, eikä ole mielestäni mitenkään vaarallinen paikka. Moderaattorit pitävät myös huolen siitä, ettei foruumilla, tai missään muuallakaan ole mitään sopimatonta sisältöä. En itse ole ainakaan saanut mitään traumoja, ja rakastan paikka yhtä paljon, kuin silloinkin, kun sinne liityin.
Suosittelen. Siellä on hyvä moderointi ja ylläpitö. Kirosanat yms. sensuroidaan automaattisesti. Jos esim. huijaa, malli poistetaan/ laitetaan aikalisälle. Ja tietenkin riippuu käyttäjän iästä, se on suunnattu 10-15 vuotiaille. Kannattaa lukea sääntöjä/ohjeita yms.
Kyllä sinne järkeä yritetään viljellä... Mut mä harkitsen goSun lopettamista tän takia:
http://fi.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=5672019#page1