Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tehdä kesälomalla mitään!

Vierailija
30.06.2013 |

Nyt alkaa hermot menemään! Oon kehitelly vaikka minkälaisia ehdotuksia aina matka-autoilusta ulkomaanreissuun. Mies ei innostu MISTÄÄN. Kaikki on liian kallista, matka-auto on spermainen ja ällöttävä ja hän ei halua ajaa (=mulla ei ole ajokorttia). Ulkomaanreissut on perseestä, festarit kamalia, kotimaan telttailu hyttyset pistää ja syyttää etten mä jaksais asustella teltassa..

Oon harkinnu, että lähden yksin jonnekin. Tätä menoa nyhjätään kolme viikkoa kotona ja grillataan parvekkeella ja ehkä käydään minigolffaamassa. Meillä siis ei ole lapsia.

Rahallinen tilanne KERRANKIN sallii lomanvieton muualla kuin kotikaupungissa, mutta mies ei innostu mistään. Ja joo, ehdotin myös hänen harrastukseensa liittyvää aktiviteettia, mutta sekin on "liian kallis".

Huoh. Mitä mä teen? Miten saan sen innostumaan yhtään mistään, jos kaikki on lähtökohtaisesti jo syvältä sieltä minne aurinko ei paista? Onko kellään mitään superhalpaa lomaideaa? Ittu..............

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomista pitää puhua ajoissa, ei vasta loman alettua... Silloin ei tule näitä yllätyksiä eteen.

Jos mä oisin sä, lähtisin yksin reissuun tai kaverini kanssa.

Millaset duunit teillä on, eli onko kovin stressaavat tms?

Vierailija
22/28 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen ottaa huomioon poulisonsa ja tämän lomatoiveet? Miksi miehen pitää aina olla kiinnostunut siitä, mitä nainen haluaa? Jos mies haluaa kalalle ja pyytää mukaan, niin tuskinpa kelpaa, mutta miehen pitää haluta ulkomaille - miksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka viikko voisi olla hyvä rentoutua haluamallaan tavalla, kotona tai missä vaan. Sitten toisella viikolla jonnekin minne sinä haluat. Jos mies ei halua niin eikö sulla ole naispuoleisia ystäviä joita voisi kysyä mukaan? Oletteko kuulleet kodinvaihdosta? tuttavani (lapsiperhe) on vaihtanut koteja mm. ranskalaispariskunnan kanssa, siten kuluiksi tulee vain matkustuskulut, asuminen on tavallaan ilmaista. 

Vierailija
24/28 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ennen lapsia juuri sellainen, ettei huvittanut yhtään reissata mihinkään ja rahaakin piti säästää isompaa asuntoa varten ja sen jälkeen piti saada lainaa maksettua. Nyt vasta kun on lapsia ja asuntoasiat jotenkin järjestyksessä, niin on kummasti alkanut matkailukin kiinnostaa.

Vierailija
25/28 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole lapamato ja lähde reissuun yksin tai ystävien kanssa. Voi olla että siinä vaiheessa kun sanot että lähdet viikoksi Lontooseen, päättää mieskin tulla mukaan. Mutta älä laske sen varaan. Älä tuhlaa lomaasi sohvalla mököttäen, katkeroidut vain. Voitte hyvin olla hetken erossa toisistanne, mies saattaisi olla vain hyvillään kun et vaadi häneltä koko ajan jotain vaan osaat aikuisena itsekin järjestää itsellesi aktiviteetteja...

Vierailija
26/28 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis kyllä kauhistus, jos mies alkaisi vaatia jonnekin aurinkorannoille tai meluisille festareille - onneksi ei itsekään välitä. Ymmärrän hyvin miehiä, jotka eivät halua. Minä tykkään olla kotona ja vähän käydä kotimaassa, ehkä joskus Pohjoismaissa tai Tallinnassa. En tykkää melusta, en lentämisestä, en kuumasta...

Onko ap kysynyt mitä mies haluaa, vai oletko ladellut vain ehdotuksia itse? 

Vierailija
27/28 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 00:33"]

Ja kun ilmoitat miehelle että mä meen moikka niin nousee senkin perse sohvalta. Nim kokemusta on

[/quote]

Mä sanoin noin ja mikä oli tulos? Lähdin, lasten kanssa. Miestä ei kiinnosta lomailla meidän kanssa.

[/quote]

No olisit nyt jättänyt ne lapsetkin kotiin, niin olisit saanut kunnon loman ja miestäkin ehkä kiinnostais sun lomasuunnitelmat ens kerralla. :D

Aloittajalla ei tainnut lapsia olla, joten lähteminen on helppoa. Sen kun menet omalle lomalle vaan. Kai sulla on omaakin rahaa, vai onko teillä yhteinen tili, jonka käytostä päättää mies.

Vierailija
28/28 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku parisuhdeleiri voisi olla paikallaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan