Työtön menossa metsään
Jep! Tässä sitä taas mennään kun siihen kehotetaan!
Eilinen oli lepopäivä, reisilihakset osoitti jo tulehduksen merkkejä ja aamun juoksulenkki vaihtui kevyeen kävelyyn, en vaan jaksanut kuuden tunnin unien jälkeen.
Mikäs saalis tänään?
Kerään taas ainakin neljä tuntia ja punnitsen tilannetta. Toivottavasti apajat on säilynyt!
Mitäs muut on keräillyt?
Kommentit (36)
Täytyypä käydä perjantaina torilla katsomassa onko siellä myynnissä mustikkaa ja keltavahveroita.
t. työssäkäyvä orja
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä käydä perjantaina torilla katsomassa onko siellä myynnissä mustikkaa ja keltavahveroita.
t. työssäkäyvä orja
Sienistä en tiedä, mutta mustikkaa oli.
t. työtön ja vapaa
Mahtavaa ulkoilla ja saa palkkaakin
Rakastat marja-aikaa
Tokmannissa kannellisia ämpäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Tapa se on tämäkin trollailla työttömistä. Ei jatkoon.
Ihan ehta leipäjonossa käyvä työttömyyteen ja tukiloukkoihin tympiintynyt ihmisolento olen, ei ole tarkoitus loukata ketään. Haluan, että hyväosaisilla ja -tuloisilla ei olisi sitä luuloa, että me kaikki maataan päivät sohvalla juomassa ja vaan vingutaan kun mitään ei voi tehdä. Mä ainakin olen yritteliäs ja ahkera ja mussa on ainesta vaikka ei aina onnistukaan, voin tehdä paljonkin!
Peace bro 🙂
-työtön ap
Tuossakin ajassa kun olit leipäjonossa olisit kerännyt 10-15 litraa ja tienannut
Sanko aina näkyvalle paikalle että ei mene hukkaan
Ei notkelmaan. Ja osta kirkasvärinen
Kai sinne metsään voi työssäkäyvätkin mennä? Juuri viikonloppuna kerättiin 5 kg hilloja, sanko mustikoita ja korillinen herkkutatteja. Mukavaa, eikä joka paikassa ole noin paljon hyönteisiä kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossakin ajassa kun olit leipäjonossa olisit kerännyt 10-15 litraa ja tienannut
Siellä meni vartti. Mistä löydän tämän marjaisan paikan, josta puhut? Voin jättää jonon väliin huomenna, suuntaan sinne.
-työtön ap
Vierailija kirjoitti:
Kai sinne metsään voi työssäkäyvätkin mennä? Juuri viikonloppuna kerättiin 5 kg hilloja, sanko mustikoita ja korillinen herkkutatteja. Mukavaa, eikä joka paikassa ole noin paljon hyönteisiä kimpussa.
Voi toki, kaikki ketkä haluaa ja kykenee! :)
Hieno hillasaalis ja tattejakin vielä, harmi kun täältä ei löydy.
-työtön ap
21:15, työttömän työpäivän päättyy. Taukoa noin tunnin verran, kokkasin wokkia sienistä ja kesäkurpitsasta.
Tänään sain vain 12 litraa puhdistettua mustikkaa, josta nettoan huomenna 60 euroa, ostaja tosin tuntuu epävarmalta 😬
Mainitsinko jo, että ennen työpäivää kävin kuntouttavassa työtoiminnassa aktiivisesti 4 tuntia istumassa pohtien mitä siellä vois tehdä, tästä mulle maksetaan huimat 9 euroa.
Olen ollut nyt aamukahdeksalta iltayhdeksään jalkeilla ja menossa, ruokajono ja yksi ruokailu kokkamisineen lukuunottamatta, tuntipalkka ei päätä huimaa, mut tulipahan tehtyä.
En ole ihan tyytyväinen päivän saaliiseen, mutta säätä en voinut valita ja märkien marjojen putsaaminenkin vie tuplasti aikaa, ei kannata.
Pelottaa reisien ja polvien kunto, niitä kuumottaa, oon mennyt särkylääkkeillä.
En oikein tunne itseäni laiskaksi, vai oonko?
Vierailija kirjoitti:
21:15, työttömän työpäivän päättyy. Taukoa noin tunnin verran, kokkasin wokkia sienistä ja kesäkurpitsasta.
Tänään sain vain 12 litraa puhdistettua mustikkaa, josta nettoan huomenna 60 euroa, ostaja tosin tuntuu epävarmalta 😬
Mainitsinko jo, että ennen työpäivää kävin kuntouttavassa työtoiminnassa aktiivisesti 4 tuntia istumassa pohtien mitä siellä vois tehdä, tästä mulle maksetaan huimat 9 euroa.
Olen ollut nyt aamukahdeksalta iltayhdeksään jalkeilla ja menossa, ruokajono ja yksi ruokailu kokkamisineen lukuunottamatta, tuntipalkka ei päätä huimaa, mut tulipahan tehtyä.En ole ihan tyytyväinen päivän saaliiseen, mutta säätä en voinut valita ja märkien marjojen putsaaminenkin vie tuplasti aikaa, ei kannata.
Pelottaa reisien ja polvien kunto, niitä kuumottaa, oon mennyt särkylääkkeillä.
En oikein tunne itseäni laiskaksi, vai oonko?
T-työtön ap
Vierailija kirjoitti:
Kunnon marjastaja kerää päivässä 100 litraa poimurilla. Mun ennätys on 10 litraa tunnissa. Oli hillittömästi mustikkaa.
Nimenomaan, jos marjaa on. Ei se ole marjastajasta kiinni vaan sadosta, tyhjästä on pha nyhjästä.
Teet varmaan tätä työksesi? Eihän kukaan jätä 50euron tuntipalkkoja käyttämättä.
Tapa se on tämäkin trollailla työttömistä. Ei jatkoon.