Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
6861/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea voitti. Todisti jo ekassa jaksossa olevansa oikea Selviytyjä.

Hyvä Krisu!

Vierailija
6862/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KRISU VOITTI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6863/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes itse naisena ymmärrä miksi pitäis äänestää jotain ihmistä vain kosla tämä on nainen.

Ihan älytön ajatus.

Vierailija
6864/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa että Suvi on varmaan itse piikittänyt botoxia huuliinsa jossain hotellissa ja ajatellut että nyt näytän paremmalta finaalissa :D

Vierailija
6865/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se piti mennä. Onnea Kristian!

Vierailija
6866/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi laittoi tyhjän, ei kirjoittanut mitään.

Vierailija
6867/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan nelosen vähän tarkkailla ketä siellä työskentelee... VIP-BB -kilpailun osallistujat vuodettiin Jodeliin ennen ohjelman alkua ja nyt Selviytyjien putoamisjärjestys voittajineen löytyi sieltä heti ohjelman alkaessa.

Vierailija
6868/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I told you so. Joko te nyt uskotte sen mitä täällä on yritetty teille jo viikkoja kertoa, että Krisu voittaa?

Kas, Krisu voitti!

Vierailija
6869/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Marianne möhli viime metreillä. Kaikki mimmit äänesti sitä paitsi suvija olisivat vaan laittaneet Krisun pois niin, väheksymättä nuorempia mimmejä, olisi ollut saletti voittaja.

Vierailija
6870/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää asioista, Botoxia ei laiteta koskaan huuliin.

Vierailija
6871/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys

Vierailija
6872/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko antoi äänen Krisulle.

Vierailija
6873/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että Krisu on elämänsä aikana tehnyt muutakin kuin jauhanut somessa. Siis oikeasti tehnyt asioita. Selviytyjä, erätaidot hallussa eikä pääkään petä vaikeissa tilanteissa/hankalissa olosuhteissa.

Vierailija
6874/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes itse naisena ymmärrä miksi pitäis äänestää jotain ihmistä vain kosla tämä on nainen.

Ihan älytön ajatus.

Sitten sulle on varmaan yhteiskunnan valtarakenteet sekä sovinismi ihan niin älyttömiä ajatuksia, ettei riitä aivokapasiteetti niin syvällisiin pohdintoihin.

Ei tosta muisten naisten mollaamisesta saa yhtään lisäpointseja miehiltä.

Vierailija
6875/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää noiden akkojen puolesta kun kuvittelevat kovistelevansa Krisua. Mutta herra pistää jauhot suuhun rehellisyydellään.

Huvittaa sekin kun nykyään se on Sara joka laittelee Krisulle sydämiä instassa ja palkkaa oikein raksaMIEHEN remppaamaan uutta kämppääkin.

Tämä :D

Vielä stooreissa hehkutti jotai Krisun monipuolisuudesta tai siitä et osaa kaiken. Ja ollessaan vieraana Krisun heimoneuvostossa, nii ollaan niin mielinkielin...

Vierailija
6876/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä oli katsoa kun Jodelin lista spoilasi kaiken jo aikoja sitten.

Vierailija
6877/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ajatuksen ja mentaliteetin sen takana, että olisi hienoa, että nainen olisi voittanut. Mutta se ei silti ole vain ja ainoastaan se prioriteetti: Krisu ansaitsi pelikaarensa mukaan paremmin voiton kuin Marianne. Jos he olisivat olleet tasaisempia, olisi Marianne ansainnut voiton koska on nainen. Simple as that. Naisia edelleen potkitaan päähän vain sen takia, että ovat naisia. Siitä ei kuitenkaan ole edes 100 vuotta aikaa, kun koko nyky-yhteiskunnan aikana (tuhansiin tuhansiin vuosiin) naiset ovat alkaneet saada tasa-arvon asioita läpi, edelleen ollaan kaukana siitä, että meidät otetaan vakavasti. Nämä kaikki valitettavasti edelleen vaikuttaa. Mutta kuten sanoin, itse olisin äänestänyt Krisua kokonaisuuden perusteella. N31.

Vierailija
6878/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeaan osoitteeseen meni voitto. Kokonaisvaltaisesti katsottuna Krisu oli helposti paras selviytyjä.

Vierailija
6879/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytön ajatus.

Sitten sulle on varmaan yhteiskunnan valtarakenteet sekä sovinismi ihan niin älyttömiä ajatuksia, ettei riitä aivokapasiteetti niin syvällisiin pohdintoihin.

Ei tosta muisten naisten mollaamisesta saa yhtään lisäpointseja miehiltä.

Mä uskon tasa-arvoon. Paras voittakoon olkoon mies tai nainen.

Ja sinä ilmeisesti naisena koet että minulle toiselle naiselle ilkeily on Ok. Eikös se tuon sun logiikan mukaan ole ihan väärin.

Ihan yhtä älyttömäksi koen sen että äänestetään mies voittoon koska mies.

Itsehän toivoin Joalinin voittoa. Pelasi minusta äärimmäisen älykkäästi. Ei riippunut hänen sukupuolestaan.

Vierailija
6880/7214 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa että Suvi on varmaan itse piikittänyt botoxia huuliinsa jossain hotellissa ja ajatellut että nyt näytän paremmalta finaalissa :D

Vitsi olis hauskempi, jos sulla menis edes terminologia oikein. Kukaan ei missään hotellissa piikittele botoxia huuliinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi