Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö muka oikeasti jo Ruutu+?
Nyt näkyy, just aloin katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö muka oikeasti jo Ruutu+?
8. jakso näkyy Ruutu plussalla, jos on tilaus.
Vierailija kirjoitti:
SPOILERI.
Olipa jakso.. huh! Elias siis pääsi lopulta määräämään KAKSI putoajaa. Kerttu ei ollut yllätys, mutta Krisu oli. Archien sekoilu toteemilla oli aika hauskaa seurattavaa.
Miten tuo jakso näkyi jo viideltä, vaikka aiemmin se on näkynyt vasta kasilta?
Elä säikyttele!
Krisu ja Archie pääsi brunssille.
Vitsi että toi Marianne on ärsyttävä, vaahtoaa vaan että naisten pitää liittoutua. Vastaavasta toiminnasta ekana pudonnut toinen valmentaja-pt-hörhö sai tappouhkauksia
Eivät raukat uskaltaneet äänestää ulos ketään oikeasti vahvaa peluria. Typerykset!
Elias voi jatkaa voitontanssiaan. Kuvottava ukko!
Elias se jaksaa vinkua et Krisulta ja Archielta oli typerä veto pelata palkintotehtävä kaksistaan, mutta ei sitten ollut yhtään typerää puhua muita äänestämään yhtä pelaajaan vaan oman henk.kohtaisen kaunan takia.
Eliaksesta on tullu mun uusi all time inhokki.
Edelleenkin jaksaa ihmetyttää kuinka joku Suvi Pitkänen on edelleen kisassa mukana, eikä kukaan oo ees harkinnut sen pudottamista.
On ne hölmöjä. Äänestävät ulos itsestäänselvyyksiä, kukaan ei tunnu osaavan ajatella peliä pidemmälle, että kenen kanssa sinne finaaliin kannattaa yrittää suunnistaa.
Suvi koetaan täysin harmittomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin jaksaa ihmetyttää kuinka joku Suvi Pitkänen on edelleen kisassa mukana, eikä kukaan oo ees harkinnut sen pudottamista.
Omalla kohdallani päinvastoin. En ole ikinä tykännyt Suvista hänen julkisuuskuvansa perusteella. Olen kuitenkin alkanut pitää hänestä tässä ohjelmassa. Suorapuheinen nainen joka ei kuitenkaan lauo suustaan mitä tahansa törkeää tai toista loukkaavaa.
Vituttaa toi Karoliina. Kiero ku korkkiruuvi
Elias kiukuttelee ja äkkäilee oikein kunnolla! Archie käy sen hermoille.
Vierailija kirjoitti:
Nti Niko osaa olla ärsyttävä, sen puhetyylikin on niin kimittävää ja lapsellista, että miksi se ei ole vielä lentänyt kisasta pois. Ketä muka kiehtoo.
Mua ainakin kiehtoo. Ja yllättäen esim. yleensä aika vanhoilliset vanhempani diggailevat Nikoa. Eli kyllä kannattajia löytyy.
Joku muukin oli kirjoittanut Suvista, että julkisuuskuvan perusteella ei ole pitänyt, mutta täällä yllättänyt. Nämäkin fiilikset jaan. Suvi ei olekaan niin bimbo, vaan aikuisempi kuin arvasikaan. Elias sen sijaan on kiukutteleva kakara, jolla on harmillisen paljon tulijoita tuolla. En oo Archie-fani ollenkaan, mutta Ruutu+:ssa Elias ampui ihan yli. Voi pojat, mitä lapsia...
Mä tulin heti lukeen että käykö niin tylsästi, että Kerttu lähtee.
No?? 😁