Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin puolella lähellä haaparantaa joissain saarilla/saaristossa
Seskar-Furö, Haparanda
https://www.google.fi/maps/place/Seskar+Fur%C3%B6/@65.6545287,23.764107…
Ohjelma kuvattu Haaparannan saaristossa Seskar-Furön saarella. Siis meressä ei järvessä.
Lopettakaa se jauhaminen missä nuo on.. katsokaa ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inarinjärvi ei ole perämerellä eikä haaparannan lähellä
Tämä asia on kyllä fakta. Mutta tuo ohjelma on kuvattu Haaparannan edustalla. Meren saaristossa.
Ei kyllä näytä mereltä ollenkaan vaan järviseudulta.
Lopeta jo. Merellä olevaa saaristoa tuo on.
Krisu ja Kerttu on mun suosikit!
Punaisesta tiimistä ainoa lemppari on Karoliina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inarinjärvi ei ole perämerellä eikä haaparannan lähellä
Tämä asia on kyllä fakta. Mutta tuo ohjelma on kuvattu Haaparannan edustalla. Meren saaristossa.
Meri ja järvi voi näyttää hyvinkin samalta. Joskus järvet voi olla niin isoja, ettei edes näy rantaa missään.
Krisu ja Kerttu on sinisten lempparit!
Karoliina punaisista. Muut vois lähteä yksitellen ulos.
Oskari luulee olevansa armeijassa. Jakelee ohjeita upseerin asenteella, mutta ei tee itse yhtään mitään. Ja tippui kisassa ensimmäisenä.
Ois kyllä aikamoista kun Saarinen lähtis tästäkin ekana.
Periaattessa kun noita maisemia katsoo, vois olla järveä tai merta.
Minä ihmettelen tämmösissä ohjelmissa naisia joilla on oltava aina todella pllua nuolevat tiukat bikinit. Ei miehetkään pidä mitään munannuolijoita vaan löysiä uimahousuja tai muita vaatteita.
Härskin näköstä kun seassa tepastelee noita joilla pikku bikinit vedetty korviin. Alasti kävelykään ei olisi härskiä, nuo ylitiukat alapään asut on.
En ymmärrä miten joku kehtaa.
Eikai noi pöljät äänestää Arttua ekana ulos?
Inarinjärvellä olen kalastanut jotta on tieto.
Archie ja Krisu tulee hyvin juttuun.
Oskari ja Arttu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku sanoi mereksi, tajuatteko te helsingin pellet että Suomi on täynnä vedistöä, järviä.
Paljon kauniimmat maisemat kuin tropiikissa, joissa näitä leensä tehdää. Ihanan raikas tunnelma.
No sanoisko vaikka siksi, että alussa kerrottiin, että ollaan PeräMERELLÄ
Joo mutta tajuatko että tuolla leikitään fantasiamaailmassa kaikkien nimien suhteen.
On se aika huolestuttavaa jos ei pk-seutulainen tunnistä järveä vaan luulee mereksi. 😂
Sori, oon Oululainen ja tuo on samaa rantaa kuin meillä. Ootko ikinä itse nähnyt merta muualla kuin Helsingissä?
En ole koskaan nähnyt merta Helsingissä.
Kolmasosa porukasta ihan tuntemattomia; joalin, Sara ja joku radiojuontaja ym. Miksi litrahuuli suvi on porukassa? Ja juontaja on tuo sama vanha joka on kuivakka kun mikäkin...