Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostusta riittää niin kannattaa käydä katsomassa instagramista sellainen käyttäjä kuin @selinaselviytyja . Uusimmassa julkaisussa on mielenkiintoinen teoria siitä, kuinka seuraavassa ruutu+ jaksossa putoaja on vaaneista, vaikka kuvauksessa puhutaan amuleteista
Kävin katsoon ja nyt odotan vielä enemmän lauantaita. Toivottavasti tuo teoria pitäisi paikkansa ja vaanit häviäisivät.
Kuka nyt kusipäisten aisojen voittoa toivoisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karo tajusi Joalinin olevan heikoin lenkki. Käyttää sitä varmasti hyväkseen, manipuloi ja pelaa kuin shakkinappulalla. Krisu arvannee pelin, onnekseen hänellä on amuletti.
Toivon että Karo voittaa! Siinä nainen meikäläisen makuun. Krisu lienee top3:ssa, ellei saa puukkoa selkään.
Karo taktikoi hyvin, taitaa olla keskimääräistä parempi ihmistuntija. Shakkinappula-Joalinilla hän voi tehdä edullisia siirtoja aina kun tilanne vaatii. Joalin-parka ei itse ymmärrä yhtään, oli jo viime jaksossa ihan pihalla.
Höpö höpö, tyhjäpää tuo ”radiojuontaja” on.
Just tajusin, että näin viime yönä Archiesta seksiunta... Ihmettelin tässä ketjua lukiessa, että miksi mä ykskaks tykkään Archiesta niin paljon, kun ennen se oli mulle aivan yhdentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostusta riittää niin kannattaa käydä katsomassa instagramista sellainen käyttäjä kuin @selinaselviytyja . Uusimmassa julkaisussa on mielenkiintoinen teoria siitä, kuinka seuraavassa ruutu+ jaksossa putoaja on vaaneista, vaikka kuvauksessa puhutaan amuleteista
Kävin katsoon ja nyt odotan vielä enemmän lauantaita. Toivottavasti tuo teoria pitäisi paikkansa ja vaanit häviäisivät.
mikä se teoria on?
Vierailija kirjoitti:
Just tajusin, että näin viime yönä Archiesta seksiunta... Ihmettelin tässä ketjua lukiessa, että miksi mä ykskaks tykkään Archiesta niin paljon, kun ennen se oli mulle aivan yhdentekevä.
Oliko minkälainen muna?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tää toteutuisi! Ainoa, josta olen teorian kanssa eri mieltä on, että uskon ainakin Saran, mahdollisesti myös Nikon hyppäävän takaisin Eliaksen ja Karon kelkkaan mikäli pääsee yhdistymiseen (vrt Kimmo Sampon ja Jannin kaudella). Sara on ollut vaaneissa todella hiljainen ja huomaamaton, kun taas alkuperäisellä liitossa oli ydinporukkaa eli eiköhän sinne ennemmin halua, vaikka tuleekin toimeen vaaneissa. Tässä pelissä voi yhden tai kahdenkin ihmisen päätökset vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin typerä se Nikon ja Karoliinan podcast. Niko haukkuu kaikkia (etenkin miehekkäitä miehiä) ja Karoliina selittelee törkeää pelaamistaan. En pystynyt kuuntelemaan kuin yhden jakson.
Tietääkö kukaan, millaisten tyyppien kanssa Niko on seurustellut? Mietin vaan tuota miehisten miesten inhoamista 🤔
Ollakseen niin kauhean ymmärtäviä ja suvaitsevaisia Arttu Harkki ei kyllä voi tehdä tai sanoa mitään mikä tälle podcast kaksikolle kelpaisi
Vierailija kirjoitti:
Ollakseen niin kauhean ymmärtäviä ja suvaitsevaisia Arttu Harkki ei kyllä voi tehdä tai sanoa mitään mikä tälle podcast kaksikolle kelpaisi
Jep, ja totta kai nyt kun Arttu putoamassa niin oikein etukäteen mainostavat että luvassa "paras podcast ikinä". Ufff, maltan tuskin odottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko minkälainen muna?
Archie on ihan Kalevi Keihäsen näköinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja totta kai nyt kun Arttu putoamassa niin oikein etukäteen mainostavat että luvassa "paras podcast ikinä". Ufff, maltan tuskin odottaa...
Se oli joku myöhempi podcast, tämän viikon podi on äänitetty jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ok, Niko on ehkä viihdyttäviä persoona mutta aina sama juttu. Farmissa inhosi täysillä Juha Mietoa, nyt oli Arttu Harkki ja Aki Manninen kohteena.
Miksi on niin vaikea ymmärtää etteivät nuo em miehet ole harvinaisuuksia.
Paljon on miehiä jotka osaavat ns erätaitoja.
Hänellä vaan on vastenmielisyys miehisempiä miehiä kohtaan.
Juha Mieto oli umpilaiska Farmilla, joten siinä mielessä häntä ei voi Arttuun ja Akiin verrata. Toisaalta oli kyllä kova komentelemaan ja neuvomaan, että siinä mielessä saattaa muistuttaa Akia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, Niko on ehkä viihdyttäviä persoona mutta aina sama juttu. Farmissa inhosi täysillä Juha Mietoa, nyt oli Arttu Harkki ja Aki Manninen kohteena.
Miksi on niin vaikea ymmärtää etteivät nuo em miehet ole harvinaisuuksia.
Paljon on miehiä jotka osaavat ns erätaitoja.
Hänellä vaan on vastenmielisyys miehisempiä miehiä kohtaan.Juha Mieto oli umpilaiska Farmilla, joten siinä mielessä häntä ei voi Arttuun ja Akiin verrata. Toisaalta oli kyllä kova komentelemaan ja neuvomaan, että siinä mielessä saattaa muistuttaa Akia.
Teki kuitenkin farmilla enemmän mitä Saarinen sai aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen teoria? Minulla ei ole instagrammia.
Käytännössä niin että elias tai krisu antaa archielle amuletin heimovierailun aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveen vähän kuvattu ns. oikeeta elämää tuolla leireissä, keskitytty vaan juonitteluiden ja kisojen näyttämiseen. Onko yhtään nähty heimojen "yöelämää" ym arkisempaa oloa? Onko Suomi-versiossa taas budjetti niin kehno, et pitänyt tiivistää koko kausi..?
Selviytyjien idea on juonittelussa ja temppuradoissa. Ei se ole mikään Alastomat selviytyjät XL missä se nimenomainen selviytyminen ja arki ovat pääroolissa.
Olisipa tosiaan kiva katsoa sellainen sarja, jossa olisi Peltsi, Arttu, Aki, Hissu, Korpela ja muutama muukin taitaja kilpailemassa, vaikka erätaidoissa.
Niin, että myös näytettäisiin ne tekemiset eikä mitään juonitteluja, vaan jonkinlainen tuomaristo arvioisi suoritukset lopuksi.
Mä uskon että Karon pelaaminen koituu lopulta hänen kohtaloksi mutta Elias selviää kuivin jaloin. Karo hoitaa nyt jo kaikki likaiset työt, juonittelut ja juttelut kaikkien kanssa, Elias vetelee vaan naruja taustalla ja on mukava kaikille. Pääsee varmasti pidemmälle kuin Karo.
Älkää sanoko et oon ainoo jonka silmiin 4. jaksossa Eliaksen ja Joalinin välillä näytti olevan jotain. Varsinkin siinä köydenvetokisassa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää sanoko et oon ainoo jonka silmiin 4. jaksossa Eliaksen ja Joalinin välillä näytti olevan jotain. Varsinkin siinä köydenvetokisassa.
Sori olikin 5. jaksossa, menee jo jaksot sekaisin kun katsoo Ruutu+:n tahtiin.
Omat suosikit:
- Sara
- Elias
Täysin mitäänsanomattomat:
- Joalin
- Kerttu
Inhokit:
- Archie
- Krisu
Loput ovat ihan hyviä hahmoja, osaavat pelata sosiopsykologista peliä.
Toivon että finaalissa on Sara ja Elias, sillä tavalla että Elias puukottaa Krisua ihan viime metreillä selkään ja lopulta Sara vie puhtaasti reilulla pelillä ja taidolla voiton.