Suomi on nykyään sateinen ja synkkä paikka.
Viime syksykin satoi koko ajan, nyt näyttää sade alkaneen jo kesällä.
Kello 12 ja valot on oltava asunnossa päällä. Kyllä väsyttää ja ei jaksaisi tehdä mitään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Linux-käyttöjärjestelmän keksijä suomalainen Linus Torvalds sen aikanaan loistavasti kiteytti: Suomi on niin synkkä maa, ettei täällä voi muuta kuin naida ja koodata.
Se taitaa olla sitten ensimmäinen koodari maailmassa joka on saanut pillua.
Luojan kiitos ei paista ni sais vähän kämppääkin viileämmäksi. Nytkin 25 vielä viime viikonlopulta kun paistoi täysillä koko iltapäivän ja illan. Huh. Olen alkanut vihaamaan kesää ja aurinkoa. Pakko muuttaa ennen ensi kesää.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään melko lailla kaikenlaisista säistä, tärkeintä on vaihtelu.
Kaiken ilmastonmuutospuheen keskellä olen pannut kuitenkin merkille, että kesäsateet ovat viime vuosina muuttuneet "syksyisemmiksi" (rankemmiksi ja pidemmiksi).
Ennen syksyn tulon aisti syksyn lähestyessä, nykyään voi syksy tuntua jopa välillä alkukesästä, eli ei ole enää luotettava se tunne, vaan vuodenajat ovat sekoittuneet ainakin Etelä-Suomessa.
Minä myös tykkään kaikista säistä, mutta myrskyt ovat parasta! Myrskyssä on luonnetta ja vimmaa. Helle on tylsän ja tyhjän ihmisen sää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi noita duunareita, jotka tekee pihalla katua kuntoon. :/
Kunnalla ei ainakaan tarvitse sateessa tehdä ulkotöitä, laki kieltää.
Kyllä tuolla koneet pauhaa täysillä ja koneiden mukana on oltava aina lapiomies apuna.
Onkohan ne Portlandin terroristit jo ehtineet Linuksen kulmille? 😁