Masentuuko instapeput jos
Tulee matkustuskielto vai hakevatko huomion muualta, mitä luulette?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Vai menevätkö töihin jopa?
Instapeppuilu on kuule aika rankkaa duunia. Kokeilepa huviksesi itse elättää itsesi sillä, ennen kuin alat verrata muihin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instapeppuilu on kuule aika rankkaa duunia. Kokeilepa huviksesi itse elättää itsesi sillä, ennen kuin alat verrata muihin töihin.
Pitää kokeilla. Entä saanko lisää pepputykkäyksiä jos oon huolissaan balin jätekasoista ja ilmastosta? Entä jos kannatan lisää halpatyövoimaa jotta voin instapeppuilla itse niin tuotanko sillon yhteisölle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on rankkaa?
Kuinka tekopyhä mun pitää olla jotta siis saan noita pepputykkäyksiä? Meneekö se jossain vaiheessa mun päähän ja alkavatko nuoretkin haaveilla pepputykkäyksistä? Onko tämä kannattavaa toimintaa siis?
Miten peppuilu liittyy matkustamiseen? :D
Ihan kotisuomessahan niitä peppuja esitellään.
Mielialalääkkeet on keksitty. Isompi ongelma on, etteivät sheikit innostu jos levittelee haaroja vain camin kautta.
Jos kuvaan peppuni joka päivä ystävilleni someen niin olenko sillon voimaantunut?
Onko miehet sikoja jos kommentoivat voimaantunutta peppuani joka on kuvattu eri kuvakulmista satoja kertoja?
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet on keksitty. Isompi ongelma on, etteivät sheikit innostu jos levittelee haaroja vain camin kautta.
Ai jorma kelavuoriko se siellä taas pakkomielteineen... ok. :D
Ei masennu, koska Dubain sheikki kyllä hakee yksityiskoneellaan naisen paskottavaksi ökykattohuoneistoonsa.
Ylläri että näillä muiduilla on aina ylimääräistä rahaa niiden Dubai-reissujen jälkeen. Saavat jonkin Rolex-kellon ja myyvät sen sitten Torissa. Kukaan ei huomaa ja saavat verovapaasti rahat Suomeen, sitten ostavat sillä käteisellä palveluita.
Näitähän pitäisi tutkia, koska tässä tapahtuu vakavaa rahanpesua ja pimeää tienaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei masennu, koska Dubain sheikki kyllä hakee yksityiskoneellaan naisen paskottavaksi ökykattohuoneistoonsa.
Ylläri että näillä muiduilla on aina ylimääräistä rahaa niiden Dubai-reissujen jälkeen. Saavat jonkin Rolex-kellon ja myyvät sen sitten Torissa. Kukaan ei huomaa ja saavat verovapaasti rahat Suomeen, sitten ostavat sillä käteisellä palveluita.
Näitähän pitäisi tutkia, koska tässä tapahtuu vakavaa rahanpesua ja pimeää tienaamista.
Noniin jorma, ota lääkkeesi ja rauhoitu.
Instapeppuilu tuottaa sen verran rahaa, ettei tarvitse itseään myydä.
Minä ja peppuni somessa olemme kun paita ja peppu
Jos pepputähti kuvaa omaa arseaan someen niin mikä on sen äo?
Hyviä nuoria pyllyjähän siellä on.
Voimaannuttaako rikastus_ peppua?
Eiköhän ne jossain lokkeile..... kunnes tulee liikaa ikää ;D
Vierailija kirjoitti:
Onko miehet sikoja jos kommentoivat voimaantunutta peppuani joka on kuvattu eri kuvakulmista satoja kertoja?
On jos eivät kuulu miehistä top5%:seen. Omaksi iloksihan sitä hanuria kuvataan ja hoonataan. Aina parempi jos joku räppäri tai hokijätkä kommentoi.
Laitoin peppuni esille, käykää tykkäämässä jotta mielenterveyteni säilyisi.
Olet ihana , voimaantunut aikuinen leidi rakkahin tervisin jormakalevi pihtiputtaalta