Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itsekäs kusipää tämän takia...

Vierailija
30.06.2013 |

Aloitetaanpa siitä että ollaan eroamassa, mutta ajatukset todella sekaisin vielä. Ammulla mies tuli käymään ja pyysi että olisin lähtenyt hänen kanssaan autollani paikkaan A josta kieltäydyin sillä en ole pitkään aikaan saanut olla ihan rauhassa. Mies poistui mutta tuli vähän myöhemmin takaisin. Enää hän ei ollut menossa paikkaan A mutta olisi tarvinnut autoani edelleen jotta olisi voinut viedä kaverinsa sairaalaan. Kun aloin ihmettelemään miksei mene taksilla, niin alkoi kummallinen selittely siitä miksei. 

Sitten hän vielä pyysi että olisin siirtänyt rahaa jonkun tuntemattoman naisen tilille rahaa jotta hän ja lapsensa pääsisi paikasta A pois linjaautolla. Summakin oli jo sitä luokkaa että sillä olisi liikkunut isompikin porukka vaikka edes takaisin. Mies selvästi suuttui minulle.... Olen kamala ämmä kun en pidä hänen kavereistaan jne. Ei se äijä tajunnut ettei mulla niinkään hänen kavereita vastaan ole mitään kun en niitä edes tunne, mutta että mies yrittää selvästikin hyväksi käyttää minua ja pitää mua niin tyhmänä etten yhtään  epäilisi hänen touhujaan..

Toivottavasti tajuaa pysyä poissa kun sanoin sille että katsellaan sitten kun ei ole hän ei kaverinsakaan vailla mitään autoa, rahaa tms...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tosiaankaan tarvitse suostua kenekään kynnysmatoksi. Mitä vähemmän olet tulevaan eksääsi yhteydessä, sitä parempi se on sinulle. 

Vierailija
2/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä; hän on todellakin itsekäs kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan suostu tuollaisiin älyttömiin pyyntöihin!

Vierailija
4/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole itsekäs kusipää, mutta helvetin tyhmä kyllä olet, kun olet ruvennut tuollaisen ukon kanssa minkäänlaisiin tekemisiin ja vielä ilmeisesti tehnyt lapsiakin sen kanssa. Tyypillistä alemman sosiaaliluokan sekoilua!

Vierailija
5/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 18:02"]

Et ole itsekäs kusipää, mutta helvetin tyhmä kyllä olet, kun olet ruvennut tuollaisen ukon kanssa minkäänlaisiin tekemisiin ja vielä ilmeisesti tehnyt lapsiakin sen kanssa. Tyypillistä alemman sosiaaliluokan sekoilua!

[/quote]

Mistäs sinä ne lapset tähän keksit? Ja vielä sosiaalisen statuksenkin tiedät?

Ap kertoi vain poikaystävänsä/jonkin miesviritelmänsä yrittäneen kiristää häneltä autoa ja rahaa lainaksi ja sen jälkeen lähteneen syyttäen ja solvaten pois, kun ap ei suostunut hänen kynnysmatokseen. 

Vierailija
6/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse pummailemaan miehelta, sano etta oot rahaton, niin luulisi etta pikkuhiljaa ymmartaa pysya poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi