Miksi tämä on tällaista? (eräästä ihastumisesta kyse)
Ihastuin yhteen mieheen jo pari vuotta sitten kai aika totaalisesti, mitään ei koskaan tapahtunut välillämme kuitenkaan. Pitkiä katseita kyllä miehen puolelta mutta ei juuri muuta. Mulla oli todella voimakkaita tunteita, mutta oli pakko järkisyistä lopettaa tuo ihastuminen sillä olen naimisissa ja mies seurustelee.
Kuitenkin nyt kun näimme toisemme ohimennen pitkän ajan jälkeen, molemmat menimme jotenkin ihan pois tolaltamme emmekä pystyneet sanomaan toisillemme mitään. Sitten tilanne meni ohi ja nyt mies on alkanut taas kummitella mielessäni :-((
Kommentit (5)
Joskus jotkin kummalliset kemiat tai hormonit vain toimii noin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että teillä olisi ihanaa yhdessä ja sopisitte täydellisesti toisillenne, vaikka aluksi niin luulisittekin.
Nimim. useamman kerran testannut
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 16:30"]
Etköhän unohda tälläkin kertaa kun vaan annat ajan kulua.
Täytyy sanoa että hienoa huomata olevan vielä naisia jotka pystyvät HILLITSEMÄÄN itsensä ja ajattelemaan aivoilla pillunsa sijaan,se on todella harvinaista nykyään!
Mun miehessä on roikkunut toista vuotta eräs naimisissa oleva nainen,se ei kuitenkaan tiedä että minä tiedän.Todella raivostuttavaa semmonen kyttääminen ja perässä roikkuminen.
[/quote]
Juu ja olet ihan varma toki miehestäsi että ei anna aihetta?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 16:53"]
Täytyy sanoa että hienoa huomata olevan vielä naisia jotka pystyvät HILLITSEMÄÄN itsensä ja ajattelemaan aivoilla pillunsa sijaan,se on todella harvinaista nykyään!
Mun miehessä on roikkunut toista vuotta eräs naimisissa oleva nainen,se ei kuitenkaan tiedä että minä tiedän.Todella raivostuttavaa semmonen kyttääminen ja perässä roikkuminen.
[/quote]
Juu ja olet ihan varma toki miehestäsi että ei anna aihetta?
[/quote]
Heh, tuli sama mieleen. Tuskin KUKAAN nainen jaksaa roikkua yksipuolisessa ihastumisessa. Mutta niinhän noihin vaimoihin uppoaa kaikki selitykset!
[/quote]K
Kerro esimerkiksi miten käyttäytyy...alkoikiinnostaa