Mieheni saa minut raivon partaalle ja tekee sen tahallaan!!
Hakemalla hakee, että suutun ja sitten syyttää minua loman pilaamisesta ja toteaa lapsille "katsokaa nyt, tuollainen teidän äiti on lomalla".
Yritän parhaani mukaan olla iloinen ja positiivinen. Mieheni tekee kaikkensa, että se pienikin positiivisuus kaikkoaa minusta. En saisi siis olla iloinen ja posiitivinen yhtään. Se kun ei ole mukamas tyypillistä minulle. Mies tarttuu jokaiseen sanaani ja tekemiseeni ja suorastaan V*TTUILEE päin namaa.
Ärsyttää, ärsyttää ja vielä kerran ärsyttää. Niin kauan, että suutun ja sitten syyttää minua, että pilaan loman :(
En tajua. Miksi se tekee noin? :(
Kommentit (26)
Miksi suostut tuollaisen ilkeän miehen leikkikaluksi?
Kuulostaa narsistipaskamieheltä, joka ei arvosta sua niin kuin parisuhteessa kuuluisi toista arvostaa.
Keskenkasvuinen hyypiö. Jos ei suostu kasvamaan aikuiseksi, pärjäät paremmin ilman tätä lasta.
Miksi vastaat heti itsekin noin vihaisesti ja käytät heti rumia sanoja? Aika pienestä tulistut. Itse vain kohauttaisin ekaan kommenttiin hartioitani, että ehtiipä tuota myöhemminkin.
Hei, ap! Onko se sun mies saanut sinut nyt rimmattua niin raivoon, ettet jaksa palata edes AV:lle? Täällä olis sulle monta tsemppaavaa viestiä ja olis kiva kuulla onko asiat yhtään edistyneet!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 14:54"]
No, meillä oli jossakin vaiheessa samanlaista, kunnes tajusin, että mies teki sitä manipuloidakseen minua. Rupesin jättämään hänen sanomisensa omaan arvoonsa, joko siis en vastannut lainkaan tai vastasin ihan asiallisesti, en siis riitelemällä takaisin. Aluksihan hän onnistui siksi, etten tajunnut, miten hän johdatteli minua riitelemään, mutta kun opin huomaamaan sen, pystyin tavallaan asettumaan koko tilanteen ulkopuolelle, katsomaan miestä ja miettimään, että kylläpä käyttäytyy typerästi. Aluksi mies iritti etsiä aina vain pahempia tapoja ärsyttää minua, ja se oli oikeastaan aika huvittavaa, kun hän kävi melkein epätoivoiseksi, kun ei saanut minua suuttumaan.
No, sanomattakin on selvää, että eihän tuollaisella suhteella ole tulevaisuutta ja sittemmin olemme eronneet. En tiedä, tajusiko mies koskaan, kuinka tyhmältä hän näytti siinä yrittäessään saada riitaa aikaiseksi. En voi kyllä kieltää, ettenkö olisi nauttinut vähän niistä hetkistä, kun teini-ikäiset lapsemme kehottivat isäänsä käyttäytymään aikuisemmin...
[/quote]
Tästä kommentista tykkään. Juuri noin toimi myös minun eksäni. Aluksi olin provosoitavissa. Sitten koko juttu kyllästytti niin paljon, että katselin vain nenäviertä pitkin lapsellisesti kiukuttelevaa ukkoa ja totesin asiat niin asiallisen kuivasti kuin vain pystyin. Sai ukko riidellä yksikseen, kun kerran oli niin riidanhaluinen.
Ap, sinun miehesi ei vaikuta kovinkaan kivalta ihmiseltä. Jonkinlainen pesäero sinun olisi hyvä tehdä. En tarkoita välttämättä avioeroa, mutta jonkinlainen henkinen yliote sinun pitäisi saada miehestäsi. Olet jo huomannut, miten hän manipuloi sinut riitaan. Nyt pitäisi vielä löytää keino, miten et mene mukaan miehen typerään touhuun.
Ikävintä tässä on mielestäni se, että miehesi vetää myös lapset mukaan riitoihinne.
On siis kehityskeskustelun paikka. Kysy häneltä, kuinka kauan aikaa hän aikoo jatkaa lapsellista riidan haastamista. Aikooko hän viettää loppuelämänsä sinuna kiusaten? Myös avioeron mahdollisuus kannattaa ottaa puheeksi. Muista asiallisuus, kun otat puheeksi oman pahan olosi.