Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni saa minut raivon partaalle ja tekee sen tahallaan!!

Vierailija
30.06.2013 |

Hakemalla hakee, että suutun ja sitten syyttää minua loman pilaamisesta ja toteaa lapsille "katsokaa nyt, tuollainen teidän äiti on lomalla".

Yritän parhaani mukaan olla iloinen ja positiivinen. Mieheni tekee kaikkensa, että se pienikin positiivisuus kaikkoaa minusta. En saisi siis olla iloinen ja posiitivinen yhtään. Se kun ei ole mukamas tyypillistä minulle. Mies tarttuu jokaiseen sanaani ja tekemiseeni ja suorastaan V*TTUILEE päin namaa.

Ärsyttää, ärsyttää ja vielä kerran ärsyttää. Niin kauan, että suutun ja sitten syyttää minua, että pilaan loman :(

En tajua. Miksi se tekee noin? :( 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, ap!

Vierailija
2/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijota sitä vaan puhumatta mitään aina kun se aloittaa. Anna sen olla kuin ilmaa joka kerta kun se alkaa huomautella tekemisistä tai sanomisista. Jatkat vaan ja ignoroit. Ei se kauaa jaksa kun huomaa miten ääliösti käyttäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on tullut joku peli sille. Kokee onnistuvansa kun saa sinut pillahtamaan.

Sun täytyy olla vahvempi, yritä päässä tilanteessa miehen yläpuolelle. Tuo täydellinen huomiotta jättäminen voisi toimia, ota buddhamainen tyyni hymy kasvoillesi aina kun vittuilu alkaa.

Vierailija
4/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut tuota huomiotta jättämistä MOOOOONTA kertaa, mutta silloin mieheni toteaa, että on lapsellista mököttää ja että taas mä suutuin jne.

Tuohon ei tehoa mikään :(

-ap-

Vierailija
5/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei rakasta sua

Vierailija
6/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ole niitä ensimmäisiä muiden diangnosoijia ikinä missään, mutta tuo on aika hälyttävää. Minusta mikäli kerta toisensa jälkeen tahtoo pilata ihan tarkoituksellisesti toisen hyvän mielen, ja sotkee siihen mukaan vielä lapsetkin pelkiksi välikappaleiksi ja kannatusjoukoiksi, ilkkujiksi, kertoo hyvin karua mieltä ihmisen luonteesta.

Vierailija
7/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tollanen ihan tervettä? Miksi olet tollaisen kanssa?

Vierailija
8/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt mieheltä suoraan kahden kesken, että miksi et saisi olla iloinen, vaikkei se nyt arkena perusluontoosi kuuluisikaan? Mikä miestäsi iloisuudessasi ärsyttää? Onko hänellä itsellään jokin huonosti ja nyt purkaa pahaa oloaan sinuun? Haluaisiko hän mahdollisesti keskustella siitä? Kysy ukolta nuo kysymykset suoraan ja jos sittenkin jatkaa vittuilua niin sano, että voi lähteä muualle pilaamasta ilmapiiriä.

Vierailija
9/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä välillä tuntuu siltä, että ei rakastakaan. Ei kait kukaan voisi tehdä noin ihmiselle, jota rakastaa??

Meidän olisi tarkoitus lähteä yhdessä jonnekki reissuun, kun miehellä alkoi loma. Arvaatte varmaan, että ei voisi enempää kiinnostaa lähteä minnekään.

Ja kun tuon asian ilmoitan miehelle, niin aika varmasti toteaa: "No olihan tuo odotettavissa, ei mikään ylläri."

Siis ensin kitkee kaikki positiivsiet asiat minusta pois. Olin aamusta suunnittelemassa reissua. Sai sen innon minusta pois tuolla käyttäytymisellään. En siis saisi iloisena suunnitella reissua?! Ja nyt kun on saanut minut suuttumaan ja luopumaan koko reissusta, syyttää siitä MINUA.

Mitä asiaa minä en nyt ymmärrä tässä?

-ap-

Vierailija
10/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 11:09"]

Meidän olisi tarkoitus lähteä yhdessä jonnekki reissuun, kun miehellä alkoi loma. Arvaatte varmaan, että ei voisi enempää kiinnostaa lähteä minnekään. Ja kun tuon asian ilmoitan miehelle, niin aika varmasti toteaa: "No olihan tuo odotettavissa, ei mikään ylläri."

[/quote]

Minusta tuo kommenttisi paljastaa sen että tosiasiassa se olet sinä joka nalkuttaa, jauhaa ja mäkättää. "Ilmoittelet" miehelle kuinka hän on ollut niin paska että et enää halua lähtä minnekään, aina päiväkausia jälkikäteen, jos olet tulkinnut jotain hänen sanomisiaan poikkipuolisiksi SINUN suunnitelmiisi nähden.

Vierailija
11/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies saa olla paska ja se sivuutetaan vai? En saa kertoa miehelle, miten törkeästi käyttäytyy ja loukkaantua siitä? Edelleenkin sen olin MINÄ, joka suunnittelin innolla reissua. Ja kun en jaksa miehen mollaamista, niin sitten mäkätän vai? Ei kait minun nyt tartte kaikkea sietää, herranjestas.

-ap-

Vierailija
12/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siis tuossahan voi kyllä olla paljon enemmänkin taustalla (vikaa sinussakin) kuin mitä tässä kerrot. Mies käyttäytyy tosi lapsellisesti ja tosi inhottavasti ja tuhoavasti, mutta mikä on historianne? Mieti mikä siellä voisi(voisiko) olla syy miksi olette nyt tuossa. En ole mitään muuta kuin tavallinen ihminen, mutta jotain kyllä tiedän ihmissuhteista. Jos ei rehellinen keskustelu ja tunteiden tuulettaminen ala tuomaan hiljalleen muutosta, niin sinähän hukkaat omaa tärkeää elämääsi tuossa. Puhukaa. Kerro yksityiskohtaisesti mitä mikäkin hänen tekonsa saa sinut tuntemaan, kerro vaikka liiankin tarkasti ne kaikki mekanismit mitkä toistuu kun toinen tekee niin, niin sitten tapahtuu näin jne. Jos ei ala muutosta tulla, niin mitä sä enää teet tuossa?

6

Vierailija
13/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa kontrolloida sinua. Hän tuntee hallitsevansa sinua, kun saa sinut suuttumaan. Kun olet iloinen, olet hänen ulottumattomissaan, hyvä tuulesi ja ilosi on uhka hänelle. Ehkä hän on mustasukkainen sinusta lasten takia? Sairas kuvio joka tapauksessa ja terapian paikka. Miten kauan mies on ollut tuollainen? Alkoiko tuo käytös lasten synnyttyä?

Vierailija
14/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hankalalta tapaukselta.

Kokeile joskus tämmöistä. Kun mies alkaa veetuilemaan, niin toista vaan hänen sanomasa sanat ihan tyynesti. Mies alkaa todennäköisesti syyttämään sinua lapselliseksi, jolloin sinä voit silmät pyöreinä ihmetellä eikö miehellä ole ollenkaan huumorintajua ;) Luulis ettei kovin pitkään jaksa jatkaa vittuillua jos saa kaiken takaisin.

Tuommoisiin tyyppeihin täytyy kokeilla jotakin yllättävää ja outoa. Ei niihin mikään normaali lähestymistapa toimi.

Vierailija
15/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis et vaan malta jättää miehen kommentteja ja mielipiteitä huomiotta, sen takia että ne eivät sovi sinun suunnitelmiisi. Ja sitten nalkutat ja nalkutat ja nalkutat... Ei ihme että et ole onnellinen.

N: Ihanaa kun alkoi loma, nyt lähdetään heti mökille.

M: Sunhan piti matot pestä, ei taida enää muistua mieleen :P

N: No en vittu jaksa pestä, aurinko paistaa ja olis mukavaa grillailla.

M: No eipä nuo sun suunnitelmat monestikaan pidä

N: Aina sä oot tommonen! Mitään ei saa suunnitella!

M: ...

N: Vittu mää en lähde sitten minnekään!

N: Oli niin mukava suunnitella mökkireissua, mutta en mää nyt enää mihinkään lähde. Koko tunnelma on pilalla, koko lomakin on pilalla!

M: no eipä tässä ole mitään uutta

N: Siis kaikki oli hyvin ennekuin aloit vittuilemaan! Vittu!

Vierailija
16/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tiedät ja tunnet ukkosi vittumaisen tyylin niin miksi menet mukaan tuohon sairaaseen peliin?

Olet vain oma iloinen itsesi ja jatkat omia hommiasi etkä piittaa miehen vittuiluista.

Tuumaat vain ukollesi kun yrittää lannistaa tai ärsyttää että jep jep, joopa joo ja älä jaksa.

Miehesi ei itse halua lähteä reissuun ja siksi ärsyttää sinua niin kauan että tyhmänä perut reissun ja mies saa syyttää siitä sinua lapsille.

Vierailija
17/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 11:38"]

No siis et vaan malta jättää miehen kommentteja ja mielipiteitä huomiotta, sen takia että ne eivät sovi sinun suunnitelmiisi. Ja sitten nalkutat ja nalkutat ja nalkutat... Ei ihme että et ole onnellinen.

N: Ihanaa kun alkoi loma, nyt lähdetään heti mökille.

M: Sunhan piti matot pestä, ei taida enää muistua mieleen :P

N: No en vittu jaksa pestä, aurinko paistaa ja olis mukavaa grillailla.

M: No eipä nuo sun suunnitelmat monestikaan pidä

N: Aina sä oot tommonen! Mitään ei saa suunnitella!

N: Vittu mää en lähde sitten minnekään!

N: Oli niin mukava suunnitella mökkireissua, mutta en mää nyt enää mihinkään lähde. Koko tunnelma on pilalla, koko lomakin on pilalla!

M: no eipä tässä ole mitään uutta

N: Siis kaikki oli hyvin ennekuin aloit vittuilemaan! Vittu!

[/quote]

Tässä esimerkissä mies oli kylläkin se, joka nalkuttaa.

Vierailija
18/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, no aika vaikeaa on ignoorata noin ihmistä, jonka kanssa elää päivästä toiseen... Jos nainen tuosta kaikesta paskasta huolimatta vain feikkaa iloista, niin ei sekään kuule sielulle hyvää tee. Ennen pitkää jokin menee rikki. Tunnepitoisena ihmisenä voin ymmärtää liiankin hyvin tuon kierteen, mihin ap on tempautunut. Mies käyttäytyy paskasti, ap reagoi, mies käyttäytyy paskasti... kierre.

Yksi vaihtoehto on tietysti sekin että alat ap elää omaa elämääsi kysymättä mieheltä mitään. Jos siis haluat vaikkapa matkalle ja sulla on siihen mahdollisuuskin, lähdepä kerrankin yksin tai kaverin kanssa. Voi olla että ääni kellossa muuttuu kun et enää olekaan aina saatavilla ja hyppyytettävissä. Luot omia juttujasi, lisäät omia menojasi. Voi olla että hänelle osoittama sisäinen routasi ajaa porsaan ennen pitkää käyttäytymään sinua kohtaan paremmin. Tai jos ei, jos se revähtää ihan toiseen suuntaan vielä enemmän, alistamaan sinua, allekirjoita paperit ja pakkaa sen kalsarit ystävällisesti valmiiksi. 12

Vierailija
19/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 11:34"]

Mies haluaa kontrolloida sinua. Hän tuntee hallitsevansa sinua, kun saa sinut suuttumaan. Kun olet iloinen, olet hänen ulottumattomissaan, hyvä tuulesi ja ilosi on uhka hänelle. Ehkä hän on mustasukkainen sinusta lasten takia? Sairas kuvio joka tapauksessa ja terapian paikka. Miten kauan mies on ollut tuollainen? Alkoiko tuo käytös lasten synnyttyä?

[/quote]

Oletko vielä linjoilla, ap? Minuakin kiinnostaa tuo, liittyisikö miehesi käytös lasten syntymään. Hänhän käyttäytyy itsekin kuin pieni lapsi ja ikään kuin haluaa liittoutua lasten kanssa sinua vastaan = sinä oletkin yhtäkkiä ulkopuolinen. Mies ja lapset jäävät paitsi jotain kivaa ja se on sinun syytäsi, tämähän se viesti on. Jos ei tuosta saa edes keskustelua aikaan miehen kanssa, heitä se mäkeen. Olisiko hänelle tarpeeksi yllykettä muutokseen jos sanot että vakavasti harkitset avioeroa?

Vierailija
20/26 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä oli jossakin vaiheessa samanlaista, kunnes tajusin, että mies teki sitä manipuloidakseen minua. Rupesin jättämään hänen sanomisensa omaan arvoonsa, joko siis en vastannut lainkaan tai vastasin ihan asiallisesti, en siis riitelemällä takaisin. Aluksihan hän onnistui siksi, etten tajunnut, miten hän johdatteli minua riitelemään, mutta kun opin huomaamaan sen, pystyin tavallaan asettumaan koko tilanteen ulkopuolelle, katsomaan miestä ja miettimään, että kylläpä käyttäytyy typerästi. Aluksi mies iritti etsiä aina vain pahempia tapoja ärsyttää minua, ja se oli oikeastaan aika huvittavaa, kun hän kävi melkein epätoivoiseksi, kun ei saanut minua suuttumaan.

No, sanomattakin on selvää, että eihän tuollaisella suhteella ole tulevaisuutta ja sittemmin olemme eronneet. En tiedä, tajusiko mies koskaan, kuinka tyhmältä hän näytti siinä yrittäessään saada riitaa aikaiseksi. En voi kyllä kieltää, ettenkö olisi nauttinut vähän niistä hetkistä, kun teini-ikäiset lapsemme kehottivat isäänsä käyttäytymään aikuisemmin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan