Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle naiselle voi antaa kommentteja tämän ulkonäköä

Vierailija
29.06.2013 |

koskien? Siis nyt siis nimenomaan niitä negatiivisia kommentteja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisia kommentteja ei kyllä pitäisi milloinkaan mennä tölväisemään päin naamaa. Mut sitä kyllä suomalaismiehet tuntuu mielellään harrastavan varsinkin baarissa tuhannen päissään. Ei ikinä mitään positiivista, vaan jos joku mies tulee kommentoimaan ulkonäköä, niin on se yleensä jotakin valittamista siitä, että et ole tarpeeksi sitä ja tätä etkä hymyile tarpeeksi minulle juntille kun nyt tulin pyytämättä arvostelemaan sinua ja olisit kyllä ihan kehityskelpoinen, jos sitä ja tätä ja tuota.

Ei näin, miehet!

Vierailija
2/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellaiselle, joka luulee näyttävänsä hyvältä, vaikka oikeasti on paskamahainen tusina-taina.

Mikään ei tunnu paremmalta kuin pudottaa tuollainen maanpinnalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:33"]

Ainakin sellaiselle, joka luulee näyttävänsä hyvältä, vaikka oikeasti on paskamahainen tusina-taina.

Mikään ei tunnu paremmalta kuin pudottaa tuollainen maanpinnalle :)

[/quote]

Miksi sinun pitää tehdä niin? Mitä haittaa siitä sinulle on, jos joku luuleekin näyttävänsä paremmalta kuin on (ikään kuin sitä ulkonäköä edes pystyisi mitenkään objektiivisesti määrittelemään, onko joku kaunis, ruma vai tavallinen). Anna niiden tusina-tainojen vaan olla ihan rauhassa ja katsele niitä, jotka miellyttävät omaa silmääsi.

Vierailija
4/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:29"]

Ei ikinä mitään positiivista, vaan jos joku mies tulee kommentoimaan ulkonäköä, niin on se yleensä jotakin valittamista siitä, että et ole tarpeeksi sitä ja tätä etkä hymyile tarpeeksi minulle juntille kun nyt tulin pyytämättä arvostelemaan sinua ja olisit kyllä ihan kehityskelpoinen, jos sitä ja tätä ja tuota.

[/quote]

Nyt tiedät mitä miehet sinulta haluavat. Jos kukaan ei olisi sinulle kertonut kehitysehdotuksia, olisit saattanut kehittää ihan vääriä asioita itsessäsi. Eihän kukaan halua kuluttaa energiaa ja intoa turhiin asioihin. Kyllä kommunikaatio on aina hyvästä.

Vierailija
5/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi kiva, kun mullekin sanotaan että ei nuo hiukset kelpaa. Pitkät pitää olla.

Minkäs teen, kun sytostaatit veivät pitkät hiukseni ja uusien kasvattaminen kestää. (Hiustenpidennykset eivät ole vaihtoehto.)

Pitäiskö kiittää kehitysideoista? Onneksi kelpaan muuten ja arvatkaa kiinnostaako, vaikka en kelpaisikaan. En hae seuraa baareista, olen varattu ja iloinen, että olen aggressiivisen syövän jäljiltä hengissä.

Kyllä miehet jaksaa jauhaa paskaa...

Vierailija
6/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:37"]

Ei ikinä mitään positiivista, vaan jos joku mies tulee kommentoimaan ulkonäköä, niin on se yleensä jotakin valittamista siitä, että et ole tarpeeksi sitä ja tätä etkä hymyile tarpeeksi minulle juntille kun nyt tulin pyytämättä arvostelemaan sinua ja olisit kyllä ihan kehityskelpoinen, jos sitä ja tätä ja tuota.

[/quote]

Nyt tiedät mitä miehet sinulta haluavat. Jos kukaan ei olisi sinulle kertonut kehitysehdotuksia, olisit saattanut kehittää ihan vääriä asioita itsessäsi. Eihän kukaan halua kuluttaa energiaa ja intoa turhiin asioihin. Kyllä kommunikaatio on aina hyvästä.

[/quote]

En minä kaipaa mitään kehitysehdotuksia keneltäkään tuntemattomalta. En ole mikään nukke, jota kuka tahansa mies voi kuvitella muokkaavansa juuri oman makunsa mukaiseksi. Jos tässä tuntemattomien mielitekojen mukaan pitäisi elää, niin sittenhän pitäisi yhden ihmisen olla kaikkea mahdollista ja ei vielä riittäisikään.

Olen mieluiten ihan oma itseni, saa kelvata tai olla kelpaamatta.

Vierailija
7/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisia kommentteja ei kyllä pitäisi milloinkaan mennä tölväisemään päin naamaa. Mut sitä kyllä suomalaismiehet tuntuu mielellään harrastavan varsinkin baarissa tuhannen päissään. Ei ikinä mitään positiivista, vaan jos joku mies tulee kommentoimaan ulkonäköä, niin on se yleensä jotakin valittamista siitä, että et ole tarpeeksi sitä ja tätä etkä hymyile tarpeeksi minulle juntille kun nyt tulin pyytämättä arvostelemaan sinua ja olisit kyllä ihan kehityskelpoinen, jos sitä ja tätä ja tuota.

Ei näin, miehet!

[/quote]

Ethän sitten itsekään arvostele miehiä?

Vierailija
8/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:44"]

En minä kaipaa mitään kehitysehdotuksia keneltäkään tuntemattomalta. En ole mikään nukke, jota kuka tahansa mies voi kuvitella muokkaavansa juuri oman makunsa mukaiseksi.

[/quote]

Jos et halua parantaa menestystäsi miesten parissa, se on oma valintasi. Mutta älä tuomitse kehitysehdotuksia, nehän ovat nimensä mukaisesti ehdotuksia eikä kukaan pakota sinua niitä noudattamaan. Ne antavat vain viitteitä miesten tarpeista ja huomioista. Informaatio ei itsessään ole koskaan pahasta.

Vierailija
9/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:48"]

Ei näin, miehet!

[/quote]

Ethän sitten itsekään arvostele miehiä?

[/quote]

No en kyllä päin naamaa ketään tuntematonta baarissa. Ihan pyytämättä on tultu ohikulkiessa sanomaan vähemmän positiivisia kommentteja meikäläisen ulkonäöstä.

Itsekin toki katselen ihmisiä ja ajattelen milloin mitäkin kenenkin olemuksesta, mutta en mene päin naamaa sanomaan. En saa siitä mitään kiksejä, että pahoitan tahallani toisen mielen.

Vierailija
10/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:44"]

En minä kaipaa mitään kehitysehdotuksia keneltäkään tuntemattomalta. En ole mikään nukke, jota kuka tahansa mies voi kuvitella muokkaavansa juuri oman makunsa mukaiseksi.

[/quote]

Jos et halua parantaa menestystäsi miesten parissa, se on oma valintasi. Mutta älä tuomitse kehitysehdotuksia, nehän ovat nimensä mukaisesti ehdotuksia eikä kukaan pakota sinua niitä noudattamaan. Ne antavat vain viitteitä miesten tarpeista ja huomioista. Informaatio ei itsessään ole koskaan pahasta.

[/quote]

Ei ole todellakaan koe tarpeelliseksi parantaa menestystäni miesten keskuudessa tuolla tavalla. Edelleenkään en ole mikään objekti ja pukeudun ja laittaudun juuri niin kuin itsestä parhaimmalta tuntuu.

Jos noudattaisin jonkun random Jampan ehdotusta värjätä hiukseni ruskeiksi, niin miten se muka parantaisi menestystäni muiden kuin juuri sen kyseisen Jampan kohdalla? Käsittääkseni miehilläkin on ihan monenlaisia makuja, eikä kaikki tykkää samasta kuin Jamppa. Haluan kelvata omana itsenäni, en kaipaa ehdotuksia tuntemattomilta. Etsikööt sellaista seuraa, joka miellyttää silmää ja antakoot kaikkien olla just sen näköisiä, kuin huvittaa.

Ei tosiaankaan ole hyvä keskustelunavaus tulla sanomaan naiselle, että sinun pitäisi tehdä sitä ja tätä ja näyttää siltä ja tältä. Kaverit tai seurustelukumppani voi esittää niitä ehdotuksia, ei tuntemattomat baarissa.

Vierailija
11/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei pidä kommentoida hänen ulkonäöstään negatiivisesti.

Kuulin kerran tämmöisen ohjeen, joka minusta oli aika fiksu: älykkäälle naiselle kannattaa kehua hänen ulkonäköään ja kauniille hänen älyään.

Vierailija
12/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:52"]

Naiselle ei pidä kommentoida hänen ulkonäöstään negatiivisesti.

Kuulin kerran tämmöisen ohjeen, joka minusta oli aika fiksu: älykkäälle naiselle kannattaa kehua hänen ulkonäköään ja kauniille hänen älyään.

[/quote]

Ei tämä neuvo toimi joka tilanteessa, täytyy olla sopiva hetki. :)

Vierailija
13/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi jos jätettäisiin toistemme ulkonäön kommentointi kokonaan, ellei sitä erikseen kysytä, yleensä lähteisten ja ystävien kesken. 

Jos joku on selkeästi kaunis, tai kovasti haluaa olla kaunis ja kiinnittää paljon huomiota ulkonäkölönsä, eipä ulkonäkökeskeisyyttä kannata rohkaista heittämällä öljyä liekkeihin. Ja jos joku ei ole ulkonäkökeskeinen, ulkonäköön huomion kiinnittäminen tuntuu vain ärsyttävältä ja turhauttavalta. Esimerkiksi itse en halua saada sen paremmin kehuja kuin haukkujakaan. Kehujenkin kääntöpuoli aina on, että joku on minua mennyt arvioimaan. 

Vierailija
14/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas älykääpiäitä liikenteessä, oikein naurattaa :D varmasti tulee kaikilta naisilta pakit + ehkä litsari kaupan päälle jos menette tuntemattomille baarissaehdottelee jotain ulkonäön parannusta. En voi käsittää tollasta käytöstä, tommoset ihmiset saa kyllä multa välittömästi pysyvän idiootti-leiman otsaansa. Eiköhän jokainen itse tiedä, mikä omassa ulkonäössä miellyttää ja mikä ei, ainoastaan ymmärrän joidenkin lasten/psyykkisesti kehitysvaimmaisten kommentoivan toisten ulkonäköä negatiivisesti koska eivät pysty ymmärtämään että se ei ole korrektia.

Vierailija
15/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:52"]

[/quote]

Eli ohjeesi on valehdella? En miehenä ikinä voisi noudattaa tuollaista ohjetta.

Vierailija
16/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisia pitäisi erityisesti kehua tai arvostella mistään asiasta? Miksei voisi keskustella ihan normaalisti? Ja jos juttu ei luista, niin siirtyä eteenpäin.

Vierailija
17/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan todella läheiselle ystävälleni olisin valmis sanomaan jotain hänen ulkomuodostaan ja silloinkin vain siten, ettei se loukkaisi millään tavalla. hyvähän se on, että ystävät pitävät toisistaan huolta. itse olin eilen firman bileissä ja rakas ystäväni nykäisi minua yhtäkkiä hihasta ja kuiskasi, että hameeni on kääntynyt väärinpäin, siis etupuoli melkein taakse. olisin loukkaantunut, jos hän ei asiasta olisi maininnut. nyt selvisin suuremmalta nöyryytykseltä läheisen ihmisen ansiosta.

Vierailija
18/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kauniita ja hyvin rumia kannattaa kehua älykkäiksi, ja keskinkertaisia kauniiksi :)

Vierailija
19/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalle voi sanoa läskeistä ja rumalle voi sanoa että tämä on ruma. Miksi ei voisi? Miksi pitäisi valehdella tosiasioista?

Vierailija
20/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan sivistynyt ja älykäs ihminen ei lauo sellaisia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme