miksi lassukat ei halua panna?
Kommentit (26)
Koska ei kukaan voi tuollaiseen tarjoukseen uskoa. Joko kyseessä on joku huijaus/rikos tai todella tautinen tautipesä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 15:53"]
Kerron vastauksen. Lassukat ei halua panna koska naiset eivät voi mitenkään tyydyttää heitä. Naiset ovat pelkkä biologinen välttämättömyys, lapsentekokone, jota tarvitaan suvun jatkamiseen. Muuhun niistä ei ole. Kunhan tiedemiehet alkavat kasvattaa lapsia laboratoriossa, naiset, tuo maapallon loinen, voidaan hävittää maailmasta.
[/quote]
niin arvasin tän ettei lassukat tykkää naisista. saatika pillusta :( mutta voisivat silti antaa ettei naisten tarvisi riutua kyrvänhimossa...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 15:57"]
Koska ei kukaan voi tuollaiseen tarjoukseen uskoa. Joko kyseessä on joku huijaus/rikos tai todella tautinen tautipesä.
[/quote]
miksei voisi uskoa? naisia panettaa enemmän kuin miehiä tai lassukoita. olin tarjoushetkellä neitsyt joten tautipesä en todellakaan ollut. neisyyden vei sitten toinen mies, jolle kelpasi pillu. :) lassukoille se ei kelpaa vaikka kotiovelle tuotaisiin. lassukat haluavat säilyttää poikuutensa jotta voivat haukkua naisia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 17:51"]
[/quote]
miksei voisi uskoa? naisia panettaa enemmän kuin miehiä tai lassukoita. olin tarjoushetkellä neitsyt joten tautipesä en todellakaan ollut. neisyyden vei sitten toinen mies, jolle kelpasi pillu. :) lassukoille se ei kelpaa vaikka kotiovelle tuotaisiin. lassukat haluavat säilyttää poikuutensa jotta voivat haukkua naisia.
[/quote] Miksi olisit halunnut menettää neitsyytesi 'lassukalle'? Uskoitko että 'luuseri' olisi palvonut maata jalkojesi alla?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 17:51"]
[/quote]
[/quote] Miksi olisit halunnut menettää neitsyytesi 'lassukalle'? Uskoitko että 'luuseri' olisi palvonut maata jalkojesi alla?
[/quote]
en mä mitään palvomista kaipaa vaan kyrpää.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 13:17"]
miksei ne halua panna??
[/quote]
Taas tää tyhjäpää! Kukaan ei ala käyttämään tuota typerää sanaa vaikka sä sitä kuinka kauan toistaisit. Arvauksena tohon, että miksi sä et saa, niin veikkaan johtuvan joko ulkonäöstä, painosta, tyhmyydestä, hajusta tms, mutta se on kuitenkin jotain sussa. Sä olet ainut kaikkia niitä ei-saanti tapauksia yhdistävä tekijä, joten se syykin siihen löytyy susta.