Minkähän takia naiset aina tärisyttää jalkojaan mun seurassa
Kommentit (41)
Ikää sulla ja naisillakin taitaa olla sen verran, että todennäköisesti alkavaa parkinsonin tautia veikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin suuntaan jalkaterät osoittaa?
Toinen tärisee ja toinen pyörii. En ole sen kummemin kattonu
ap
Vanhalla äiti-muorillasi on Parkinsonintauti.
Eiköhän siinä ole kaikki sun lähellös ja tekemisissä olevat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ja omassa tuttavapiirissäni jalan vispaus on yleinen turhautumis-, ärsytys-, tylsistymis- jne. reaktio.
No näissä tapauksissa tuskin ehtii tylsistyä. Altought, good try
ap
Kyllähän sitä ehtii tylsistyä-ärsyyntyä-turhautua, vaikka joutuisi vain minuutin odottelemaan bussia.
Varmaan siksi tärisyttävät, että olet niin mukava ja cool tyyppi, että niille tulee kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhalla äiti-muorillasi on Parkinsonintauti.
Eiköhän siinä ole kaikki sun lähellös ja tekemisissä olevat naiset.
Ei ihan. Nykymaailmassa vaan täytyy olla sosiaalisia suhteita halusi tai ei.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ikää sulla ja naisillakin taitaa olla sen verran, että todennäköisesti alkavaa parkinsonin tautia veikkaan.
Liika alkoholi aiheuttaa myös ennen pitkää essentiaalista vapinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika alkoholi aiheuttaa myös ennen pitkää essentiaalista vapinaa.
Töitä tekeviä ihmisiä. Tuskin käyttävät alkoa liikaa
ap
Jäniksetkin tekee niin, innosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäniksetkin tekee niin, innosissaan.
Pupujahan ne kyllä on.:-)
ap
Kaikilla on kilpirauhasen liikatoiminta. Kärsivät paikallaanolosta - toiminnan naisia. - Ehdota 10 km romanttista juoksulenkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on kilpirauhasen liikatoiminta. Kärsivät paikallaanolosta - toiminnan naisia. - Ehdota 10 km romanttista juoksulenkkiä.
Tuota minulta ainakin jäisi juoksematta
ap
Liiallinen vireystilan nousu.
Mulla ihan normaali reaktio, jos olen just juonut kahvia ja sitten pitää alkaa lennosta suunnittelemaan jotain uutta/intuitiivista/luovaa. Vähän kuin olisin ylikellotettuna, kaikki toimii nopeasti ja osa energiasta "vuotaa" jalan väpätykseen.
Veli tekee samaa, kun odottaa vuoroaan keskustelussa. Hänellä se lienee malttamattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen vireystilan nousu.
Mulla ihan normaali reaktio, jos olen just juonut kahvia ja sitten pitää alkaa lennosta suunnittelemaan jotain uutta/intuitiivista/luovaa. Vähän kuin olisin ylikellotettuna, kaikki toimii nopeasti ja osa energiasta "vuotaa" jalan väpätykseen.
Veli tekee samaa, kun odottaa vuoroaan keskustelussa. Hänellä se lienee malttamattomuutta.
Naiset on asberhereja.
Orgasmi. Löytyykö selästä myös naarmuja?
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi. Löytyykö selästä myös naarmuja?
Ei köydy. karvoja kyllä löytyy
ap
Yrittävät olla potkaisematta sinua.
No näissä tapauksissa tuskin ehtii tylsistyä. Altought, good try
ap