Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa kertoa kenellekään odottavani viidettä lasta

Vierailija
28.06.2013 |

Oma äitini sanoi jo neljännestä, että 'ei kai taas' :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama juttu viidennen kanssa :)

Mutta loppujen lopuksi olen ollut ylpeä ja iloinen katraasta. Eipä joka akalla olekaan tällaista ;D

Vierailija
2/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvi hävetä. Ole onnellinen siitä. :) Tuleva lapsi ei ole ansainnut sitä, että sen tulo on häpeä. Syytä hävetä on niillä, jotka arvostelevat teidän perheen sisäisiä ratkaisuja. Onnea :)

kuuden äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveempää tuo on kuin tehdä abortti jo kolmannen kohdalla

Vierailija
4/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea :)

Vierailija
5/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskaudestasi ja nauti siitä. Onnelliseksi tullaan, kun lakataan vertaamasta itseä muihin ja uskalletaan tehdä omia ratkaisuja muiden sanomisista piittaamatta!

O

Vierailija
6/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerrokaan. Tulee vaan vähän vaikeata piilottaa armeijaikäinen poika, kun mummi tulee kylään.

Vierailija
7/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hävettävää siinä on , itse olet tuohon tilaan itsesi antanut laittaa! Neljästä lapsesta huolimatta sulla tuntuu olevan turhaa aikaa kun tuollaista täällä poraat.

Vierailija
8/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kerrot ylpeänä ja onnellisena vaan :) Minä oon ainakin iloinen sun puolesta! Lapset on ihania ja hittojako se kellekään kuuluu, montako niitä on kunhan niistä huolehtii :)

Vierailija
9/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin perheeseen tulossa viides ja joskus hämillisenä mietin, saanko onnellinen ollakaan. Onnea kovasti, ei se viisi nyt niin paljoa ole....

Vierailija
10/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äitisi huokaisuun aihetta?

Oletko jaksanut huolehtia lapsistasi ja perheestäsi ilman ulkopuolista apua?

Vierailija
11/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerroit meille :) Onnittelut!

Vierailija
12/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olen sinulle kateellinen! Olisin niin paljon itse toivonut...

Vierailija
13/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittele vain kovaan ääneen, kuinka taas tulee kesäkiloja.

Vierailija
14/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroit sitten kuitenkin täällä netissä kymmenille tai ehkä jopa sadoille ihmisille?

Kasvokkain minäkään en tosiaan kehtaisi kertoa. Kyllä viides lapsi on jo aivan liikaa sivistyneessä länsimaassa, jossa naisella pitäisi olla vapaus valita ja järkeä tarpeeksi päässä tietää, ettei noin paljon kannata lisääntyä ja kuormittaa ylikansoittuvaa palloa...

Vierailija
15/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh. Trollihan tuo on, kun ei tarttunut edes siihen kun väitin lasta pojaksi.

Vierailija
16/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele.

Vierailija
17/24 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 23:15"]

Ja kerroit sitten kuitenkin täällä netissä kymmenille tai ehkä jopa sadoille ihmisille?

Kasvokkain minäkään en tosiaan kehtaisi kertoa. Kyllä viides lapsi on jo aivan liikaa sivistyneessä länsimaassa, jossa naisella pitäisi olla vapaus valita ja järkeä tarpeeksi päässä tietää, ettei noin paljon kannata lisääntyä ja kuormittaa ylikansoittuvaa palloa...

[/quote]

Mistä maasta olet itse kotoisin? ET ainakaan itse ole sivistymään päässyt.

Vierailija
18/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin samaa mieltä! Miksi sinun edes pitäisi kertoa kenellekään, paitsi työmantajalle (jos välillä olet töihin ehtinyt lastenteon välillä), eiköhän se aika pian ala muutenkin näkyä.

t. 3

Vierailija
19/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin kauan kun tässä maassa 10 000 tapetaan kohtuun joka vuosi niin en pode huonoa omatuntoa vaikka synnyttäisin 10 lasta.....Eikä ap:eenkään tarvitse hävetä. Sääli vaan että tuollaisia sinun kaltaisia paskiaisia on olemassa.

Vierailija
20/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi minäkään. Nykypäivän on ehkäisyjä mistä valita, joten ei tarvitse yhden naisen puskea älytöntä määrää lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme