Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa kertoa kenellekään odottavani viidettä lasta

Vierailija
28.06.2013 |

Oma äitini sanoi jo neljännestä, että 'ei kai taas' :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea sinulle!! Ole ylpeä itsestäsi ja raskausestasi. Älä välitä muiden mielipiteistä, elämä on liian lyhyt sellaiseen... Monesta täällä ei olisi kaltaiseksesi suurperheen äidiksi! 

Vierailija
22/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 23:07"]

Oliko äitisi huokaisuun aihetta?

Oletko jaksanut huolehtia lapsistasi ja perheestäsi ilman ulkopuolista apua?

[/quote]

Outo kommentti, suuri osa kaksilapsista perheistä vie vanhemman lapsensa virikehoitoon. Eivät pärjää kahden kanssa. Miksi viiden lapsen äiti ei voisi toimia samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! :) Ei siinä ole mitään hävettävää, että tekee monta lasta. Kunhan kasvattaa hyvin eikä jää tarkoituksella tukien varaan elämään (eikä elä). Ei se määrä vaikuta siihen millaisia vanhemmat on. Naapurissa esim kolmen lapsen äiti jättää kaksi vanhimpaa heitteille ja viiden lapsen äiti hoitaa lapsensa ja kasvattaa kunnolla.

Vierailija
24/24 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin aivan samoja tunteita kuin ap, kun aloin odottaa viidettä lastani. Äitini tosiaan huokaili jo neljännestä, enkä uskaltanut kertoa vitosesta kuin vasta viidennellä kuulla. Aina olen itse lapseni hoitanut, äitini asuu 500km päässä joten hän ei ole koskaan auttanut enkä ole apua pyytänytkään. En ole valittanut tms.. Jotkut vain ovat "lapsi vastaisia", kuten tälläkin palsatalla voi huomata. Onnea ap:lle =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan