Naimisissa olevat miehet on niin helppoja
Kommentit (22)
Mitä olet saanut naimisissa olevilta miehiltä? Kasvoitko miellyttäväksi ja onnelliseksi ihmiseksi siinä samalla? Onko muuta tekemistä perjantai-iltaisin, kuin provoilla vauvapalstoilla?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 22:15"]
nättiä päälle ja hymyä, se riittää mihin vaan.
[/quote]
Luulen, että ei ne naimisissa olevat miehet sen helpompia ole kuin muutkaan. Jotkut miehet nyt vaan on helppoja, mutta jostain syystä kuvittelet, että naimisissa olevan pokaamisen olevan joku saavutus.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 22:15"]
nättiä päälle ja hymyä, se riittää mihin vaan.
[/quote]
Mikä erottaa naimisissa olevan miehen ja avoliitossa elävän miehen?
Niin on. Viime yönä eräskin herra kovasti houkutteli mukaansa hotellihuoneeseen. En mennyt. Myönnän kyllä, että mieli olisi tehnyt, oli sen verran namu tapaus.
No, tuo on yleistämistä. Yleensä siihen riittää yksi tyyppi 5 miljoonasta, joka houkuttelee mukaansa hotelliin. Suurinosa varatuista ei ole edes hotelleissa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:18"]
No, tuo on yleistämistä. Yleensä siihen riittää yksi tyyppi 5 miljoonasta, joka houkuttelee mukaansa hotelliin. Suurinosa varatuista ei ole edes hotelleissa.
[/quote]
en tajunnut pointtia? Suurin osa varatuista ei käy työmatkoilla?
Etkä saa vapaata? Onko vika sosiaalisissa taidoissa, ulkonäössä, ulosannissa, tyrkyttämisessä, huoramaisuudessa? Tiesitkö, että on työmatkalaisia ja "työmatkalaisia" ja jotain vikaa on kyllä naisessa, jos hän löytää vaan näitä "työmatkalaisia". Ehkä voisit kysellä ystäväpiiriltäsi, onko jokin ulkonäössäsi tai puhetyylissäsi sellaista, että menet yhden illan hoidosta kaikille miehille. Tsemppaamalla varmaan löydät sitten vapaitakin miehiä!
Joku täti yritti ilmeisesti ruokakaupassa iskeä tänään miestäni, siis hyökkäsi aina kärreineen jostain hyllyjen takaa typerä virne kasvoillaan suoraan eteemme, minä ja lapset olimme mukana. Mies ei ollut edes huomannut koko naista, vaikka kotona tiedustelin, että olisiko meidän pitänyt tuntea tuo parhaat päivänsä nähnyt, rehevä-ilmestys ja tällä kertaa valitettavasti ei kaunis hymy nyt oikein ukkoon toiminut:D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:36"]
Joku täti yritti ilmeisesti ruokakaupassa iskeä tänään miestäni, siis hyökkäsi aina kärreineen jostain hyllyjen takaa typerä virne kasvoillaan suoraan eteemme, minä ja lapset olimme mukana. Mies ei ollut edes huomannut koko naista, vaikka kotona tiedustelin, että olisiko meidän pitänyt tuntea tuo parhaat päivänsä nähnyt, rehevä-ilmestys ja tällä kertaa valitettavasti ei kaunis hymy nyt oikein ukkoon toiminut:D
[/quote]
noh, odotas vain kun ukkosi lähtee ulos ilman teitä... On toinen ääni kellossa.
Ei tarvi kun kurkistaa muutamaan deittipalveluun niin huomaa, miten suuri otos siellä on varattuja miehiä, jotka etsivät salaista seuraa. Surullista.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:46"]
Ei tarvi kun kurkistaa muutamaan deittipalveluun niin huomaa, miten suuri otos siellä on varattuja miehiä, jotka etsivät salaista seuraa. Surullista.
[/quote]
Ystäväni (mies) kertoo aina olevansa kihloissa. Varatuilla miehillä on kuulemma suurempi kysyntä kuin sinkuilla. Varattu on kelvannut ainakin jollekulle, sinkku ei välttämättä kellekään. Kyllä se kysyntä luo tarjontaa.
Onko oikeasti noin? Miten silloin kun itse olin sinkku niin ei tullut edes mieleen yrittää varattua miestä, enkä tunne ketään muutakaan joka olisi varattua tapaillut?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 00:52"]
Onko oikeasti noin? Miten silloin kun itse olin sinkku niin ei tullut edes mieleen yrittää varattua miestä, enkä tunne ketään muutakaan joka olisi varattua tapaillut?
[/quote]
Et kulje "oikeissa" piireissä.
siis toi ap:n aloitus on aika loukkaava, mutta samalla jonkun kommentti että naisen käytös on syynä varatulle pitää yhdeyönjuttuna ja yrittää iskeä. ei kaikki kauniit naiset ole susotuvaisia jos varattu yrittää vikitellä. kerran yksi ukko treffien jälkeen yritti tunnin verran suostutella lähtemään sen ystävän asunnolle, en suostunut. että ei se ole naisen vika, jos joku pyytää treffeille, sitten siinä treffeillä rupeaa laulamaan kuinka on erossa, mutta laillisesti naimissa, ei voi erota lapsen takia. se on sitten tietysti myös naisen syy jos lankeaa moiseen. mutta turha väittää että naisen oma käytös tekee sen jotenkin mahdolliseksi että joutuu iskettäväksi. ei tee. itselläni oli punainen meikitön naama, kaupan kantokassit, lenkkarit, ja en todellakaan mitenkään huomioinut sitä ukkoa. mikä sitä innosti ehkä mun nuoruus alle 30. mutta siis naisen ei ikinä kannata sellaiseen ryhtyä. eka joka kärsii on itse nainen. kun se kundi kertoo että naimisssa, haluaa olla rehellinen (sain sellaisia vuodatuksia ekoilla treffeilla muutamaan kertaan että jo tiedän miten se menee) se esittää ja varmaan uskookin että on rehellinen kun kertoo AVOIMESTI että varattuu muuttaa blaa blaa. ja se nainen jos siihen lankeaa se pitää sitä kundia kauhean rehellisenä
koska ei valehdellut että ei ole vapaa. mutta sittenhän se.
valheelle ja toisen kärsimykselle ei ikinä voi rakentaa mitään hyvää.
on kai niitä erityistapauksia missä tapaa elämänsä rakkauden.
mutta siinä tapauksessa ihanteena olisi ero enne pettämistä tai ero muutaman kuukauden sisällä.
muuten pettäminen ei kannata ikinä.
itselläni on ollut pientä houkutusta kun joku ukko oli niin hyvä vonkaamaan mutta en ikinä kokeillut
tai halunnut viedä varatun. en ikinä ollut kenenkään kanssa jos tiesin että on suhteessa. (toinen asia että ekani oli niin kusipää että uskotteli että haluaa suhteeseen tiesi että olisi mun eka, sitten mulle ekan kerran jälkeen katosi 2 viikoksi, sitten ilmestyi, ei oltu yhdessä kun en toiseen kertaan pystynyt sille jostain syystä antamaan seksiä vaikka yritin muutamaan kerran se vielä teli mulle mustelmat ranteisiin ja käsiin kun repi mun vaatteet ja piti käsistä yritti pakottaa niin 2 vuoden jälkeen kun tavattiin se kertoi että sillä on 2vuotias tytär eli kun se suostutteli minua suhteeseen sillä oli joko raskaana oleva tai juuri synnyttänyt vaimo tai avovaimo en tiedä en pystynyt sitä kysymään kun sain tietää) mutta sitä en pidä ollenkaan omana syynä. en ikinä olisi varatun kanssa.
Mun kokemuksen mukaan sillä ei ole mitään väliä, onko naimisissa, vapaa vai mikä :)
Mun miesystävä on eronnut, ja voi että se on helppo! Ei tarvitse kuin pikkasaisen tulla kylkeen ja katsoa vihjailevasti niin siltä saa heti! Paljon ja hyvää! Että ei niiden helppojen tarvii naimisissa olla.
Joo, yksikin vei mut syömään ulos. Kun vaimo ei raski kun pitää säästää