Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkikampauksia pitkiin hiuksiin?

Vierailija
28.07.2020 |

Mulla on pitkät, luonnonkiharat hiukset. Auki ne on usein vain huonokuntoisen näköiset, varsinkin yhtään kosteammalla säällä. Töissä pitäisi olla suht huolitellun näköinen. Yleensä tukka on sitten jonkinlaisella ponnarilla mutta vaihtelu virkistäisi. Minkälaisia arkikampauksia teillä muilla on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko hiukset siis vain huonokuntoisen näköiset vai oikeasti huonokuntoiset? Ovatko latvat siis söhelöä sotkua? Kuinka paljon niistä pitäisi mielestäsi ottaa pois, että ne näyttäisivät terveiltä kaikissa tilanteissa? Mitä shampoota ja hoitoainetta käytät?

Itselläni on lähes vyötärölle ulottuvat luonnonkiharat keskipaksut hiukset ja auki ollessaan ne näyttävät aina erittäin hyväkuntoisilta, oli sää mikä tahansa. Ne siis myös ovat hyvässä kunnossa ja tasaan ne kampaajalla noin neljän kuukauden välein. Käytän hiuksissa Joicon shampoota ja kuureina maskia, joka saa ne entistä paremman näköisiksi. Kuurien ulkopuolella käytän Joicon hoitoainetta.

Pidän hiuksiani arkisin milloin mitenkä, nyt ne ovat sivuponnarilla, joskus aika ylös laitetulla ponnarilla, joskus niskaponnarilla tai nutturalla. Aika usein varsinkin kuumalla laitan ne letille niskaan, ranskalaiselle tai muunlaisille siisteille leteille, helppoja nopeita vaihtoehtoja on monia. En todellakaan jaksa aamuisin alkaa värkkäämään minkään vaikean kampauksen kanssa, joten näillä mennään.

Vierailija
2/2 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettejä pitää opetella tekemään, olen todella huono tekemään niitä itselleni. Ehkä YouTube voisi auttaa.

Hiukset on hyväkuntoiset ja käyn säännöllisesti niitä tasoittamassa. Kostealla säällä hius kihartuu entisestään ja tekee sellaisen harsomaisen kerroksen hiusten pinnalle. Vaikea selittää. Johtuu ehkä siitä että vaikka mulla on aika paljon tukkaa, yksittäinen hius on todella ohut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän