Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytynyt

Vierailija
28.07.2020 |

Hei,

kuvaile tänne minkälainen ihminen on mielestäsi syrjäytynyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ja ihmissuhteeton. Olen itse tällainen.

Vierailija
2/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön ja ihmissuhteeton. Olen itse tällainen.

Minä myös. Enkä pääse ikinä mihinkään ryhmään joka on aktiivinen ja jota voitaisiin rinnastaa töihin. Tarkoitin tervettä nuorien urheiluharrastusta ym... ryhmiä ja kannatan sellaista aktiivimallia jossa hajotetaan sellaisia ryhmiä jossa tehdään kannabiskauppaa ja joita ei voi rinnastaa mihinkään muuhun kuin mafiaan.

Koen itseni potetntiaaliseksi tälläiseen.

Toivoa on ja se on Jumalalta.

Aktiivimallin todellista merkitystä ei voi paremmin suomessa tehdä. Sokeat sulkevat silmiään ja sokaisevat tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole aina negatiivistä. Voi omasta halustaan vetäytyä omiin oloihinsa ja nauttia siitä.

Vierailija
4/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka on syrjässä yhteiskunnan toiminnasta. Hänellä ei ole arjessa mitään struktuuria, esim. ei opiskele, ei käy töissä, ei ole vanhempainvapaalla, ei ole armeijassa.

Vierailija
5/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta irtautunut, masentunut, ei kenties välitä itsestään ja hyvinvoinnistaan. Ei tulevaisuudensuunnitelmia jne.

Vierailija
6/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole aina negatiivistä. Voi omasta halustaan vetäytyä omiin oloihinsa ja nauttia siitä.

5/5 T:2/2

Vierailija
7/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka on syrjässä yhteiskunnan toiminnasta. Hänellä ei ole arjessa mitään struktuuria, esim. ei opiskele, ei käy töissä, ei ole vanhempainvapaalla, ei ole armeijassa.

Onko silloin syrjäytynyt kun, on Lomalla.

Vierailija
8/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tällaisella on perhe, hän ei ole kyllä oikeasti syrjäytynyt mielestäni.

Vierailija
9/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein juuri näin kun alkoi jatkuva sosiaalisuus ahdistaa, nautein vuoden rauhassa olosta ja sitten kun olin valmis palaamaan taas piireihin niin eipä se sitten enää niin helppoa ollutkaan. Nykyään vietän päiväni kotona kissan kanssa ja joskus kaupassa saatan morjestaa vanhoja tuttuja. Olen siis syrjäytynyt.

Vierailija
10/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up syrj syrj

Vierailija
11/11 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin olevani syrjäytetty. En ole ihan täysin lannistettu, eikä se olisikaan koskaan mahdollista kiitos resilienssini, mutta kieltämättä tietty irrallisuuden ja sanoisinko tarkoituksettomuuden tunne leimaa elämääni. En tunne kuuluvani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi