Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki normaalit on?

Vierailija
28.07.2020 |

Olen kaivannut uudessa elämäntilanteessa uusia aikuisia ystäviä (n. +40) uudella paikkakunnalla pääkaupunkiseudulla. Kaikki ihmiset joihin olen vähänkään enemmän tutustunut lähinnä harrastusten ja opiskelujen kautta viimeisen kolmen vuoden aikana ovat paljastuneet jotenkin... noh, nyrjähtäneiksi.
On vakavaa masennusta, skitsofreniaa, bibolaarista, rajatilaa, epävakautta, alkoholismia, angstia, ahdistusta, sairaalloista koira-, kissa-, kärpäs-, korona-, bakteeri-, virusfobiaa... enkä mä ole lääkäri tai sairaanhoitaja. En myöskään väheksy mielen sairauksia ja häiriöitä, mutta en jaksa taluttaa ja ratkoa ongelmia. Huolehtia ja olla tavoitettavissa 24/7 jonkun seinät kaatavan ahdistuksen takia, jota ratkotaan kuuden tunnin puheluilla viisi kertaa viikossa.

Haluisin vaan muutaman tavallisen ystävän, jonka kanssa voisi käydä syömässä, leffassa, päiväretkillä ja semmoista, mitä ihmiset nyt kavereiden kanssa tekee. Onko oikeasti niin, vain perheelliset pysyy järjissään? Jos on sinkku niin enemmin tai myöhemmin kajahtaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son matrix, ne laitetaan sulle ihan tahalleen ..

Zincc

Fiksu näkee yhteyden. Hölmö ihmettelee, että mitä ihmettä. Eikö muuta ole ?

No ei ole, kun ei ole tarkoituskaan ;)

Vierailija
2/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa saman ikäisenä etsiä naisystävää vakavalla mielellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen juttu, että kun joku alkaa mulle jaarittelemaan puhelimessa, niin laitan luurin pöydälle, ja alan pyyhkimään pöytiä tai tiskailemaan yms.

Zincc

Elämässä se on up yours ..

Vierailija
4/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun puhelimesta alkaa kuulumaan HUHUUU oletko sä siellä. Niin jatkan juttua .. siinä välissä on kuule monasti tehty monet hommat ..

Zincc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä