Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin av-mammat, onko liikaa meikkiä? sis kuvan

Vierailija
28.06.2013 |

En siis meikkaa yleensä lainkaan ja mitään luomiväriä en osaa todellakaan käyttää mutta nyt ostin tällaista sinistä... pesenkö pois vai annanko olla. Tori urpo olo...

http://aijaa.com/spMQa5

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaameet viikset ainakin :D

ap

Vierailija
2/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii esim. bileisiin ja sininen sopii vaaleuteesi tosi hyvin. Arkimeikkinä ehkä vähän turhan raju. Sulla on muuten kauniit kulmakarvat, voisit antaa vielä kosmetologin vähän muotoilla niin tulis tosi hienot. Ja upea iho!

Vierailija
4/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, sopii sulle. Tosin lisäisin ehkä vähän ripsiväriä.

Vierailija
5/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa vaan liian vähän. Nimittäin kun sun naamalla ei näy yhtään muuta meikkiä kuin kirkkaanturkoosi luomiväri, se näyttää vähän hassulta. Mutta jos sulla olisi tuon lisäksi hyvät rajaukset ja mieluiten kulmat siistitty ja kulmavärillä muotoiltu, näyttäisikin ihan hyvältä.

Vierailija
6/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo noi mun kulmatkin on aikamoiset puskat :) ja ongelma on juuri tuo että olen lakanan valkoinen ja siihen kun iskee turkoosit luomivärit niin näyttää ihan pelleltä

ap

Vierailija
7/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vitsi? Siis kamalahan tuo on.
Vinkki sulle: aja viikset, nypi kulmat, laita ripsaria, kevyt puuterikerros ja värillistä huulikiiltoa. Sinulla näyttäisi olevan hyvä iho. Jos haluat oppia meikkaamaan raskaammin, käy ammattilaisella oppimassa.

Vierailija
8/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että liian vähän meikkiä pikemminkin. :)  Näyttää lievästi hassulta kun korkeintaan huulissa on hieman sävyä kirkkaan luomivärin lisäksi. Eli itse värissä ei ole mitään vikaa mielestäni, mutta mitäpä jos laittaisit "koko setin" silloin kun tekee mieli tälläytyä? Kevyt meikkivoide, kulmat kondikseen, hieman poskipunaa, kunnolla ripsaria, kenties silmiin jotain rajausta...

Kuulostaa varmasti vaativalta, mutta kunhan muutaman kerran totuttelet ja meikkaat kunnolla kasvot niin suoriudut siitä rutiinin löytymisen myötä 5-10 minuutissa! Pointsit muuten siitä että uskalsit ostaa noin pirteän luomivärin, oikein nätti.

Vierailija
9/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ärjy väri että vaatii kaverikseen enemmän meikkiä huuliin ja kauttaaltaan. Noin meikattuna pesisin pois. Kaunis olet ilman meikkiin. Mielestäni tuo luomiväri sopii biletykseen mut koko meikki pitää olla vahvempi. 

Tosin epäilyttää onko provo eikä ole oikeesti kuvasi , kun noin tunnistettavan kuvan laitoit. Poistaisin kiireesti.

Vierailija
10/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kajaalin käyttö on joo jäänyt... joskus käytin sitä sellaista maalia ja se oli hyvää... ehkä mun täytyy uskaltaa mennä jollekin ammattilaiselle. Tuntee ittensä niin teiniksi kun ei osaa tehä näitä hommia. Mutta viikset ja kulmat pitää huolitella....

Näin vain kerran yhdellä naisella tuollaista luomiväriä ja sillä ei ollut ripsaria eikä mitään ja se oli mun mielestä kauheen nätti... mutta se oli tumma muuten ja sillä oli värikkäämpi iho kuin mulla.

ap

Vierailija
11/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kesämeikki !

Vierailija
12/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei eieiei...näyttää tosi hupsulta jos sutaisee jotain kirkasta shokkiväriä luomiiin miten sattuu. kehottaisin ensin opettelemaan jollain vaaleammilla sävyillä, joilla on vaikeampi epäonnistua. sinulle sopii varmasti hyvin vaikka ruskeat, kulta ja vaaleanpunainen.. Sinulla on niin hyvä iho että nätti meikkipohja syntyy helposti pienellä määrällä meikkivoidetta ja puuteria, lisäksi sipaisu poskipunaa. ripsiväri on ihan ehdoton. 

Vierailija
13/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä uskalla käyttää mitään ruskeaa... näyttäsin turpaan saaneelta mut toi vaaleanpunainen ja kulta vois kuuloostaa hyvältä... hauskaa että joku myös tykkää :)

ap

Vierailija
14/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin pirteä tuo luomiväri, pidä se! Kulmakarvat olisi kuitenkin siistittävä ASAP! :)

Huulille vähän neutraalin väristä huulikiiltoa ja se on siinä. Ei kaikki halua näyttää meikkipossuilta!

Vierailija
15/15 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 18:18"]

en mä uskalla käyttää mitään ruskeaa... näyttäsin turpaan saaneelta mut toi vaaleanpunainen ja kulta vois kuuloostaa hyvältä... hauskaa että joku myös tykkää :)

ap

[/quote]

Niitä ruskeitakin on erilaisia, sellainen vaalean toffeehtava sopisi sulle varmaan hyvin, tummempaa luomelle silmän ulkokulmaan ja vaaleampaa (vaikka sitä vaaleanpunaista - niitäkin on erilaisia ja eri tummuusasteita!). Hyvä iho sulla on, ei vaadi kauheita pakkeleita, opettelet vain silmät ja kulmat laittamaan. Kannattaa aloittaa meikkaamisen opettelu luonnollisilla väreillä, sitten voi jo vähän irrotella kun on ne perusasiat hanskassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi