Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka ei kehu naisten ulkonäköä periaatteellisista syistä

Vierailija
28.06.2013 |

Nainen: Miksi et kerro naisille että he ovat kauniita?
Mies: Koska en halua valehdella.
Nainen: Et sinä valehtele jos nainen on oikeasti kaunis.
Mies: Jos kehuisin vain kauniita naisia, rumat loukkaantuisivat siitä etten kehu heitä.
Nainen: Entä jos olet naisen kanssa kahden. Kukaan ei voi loukkaantua silloin.
Mies: Rumien naisten loukkaaminen heidän selkänsä takana on sekin väärin. Olen periaattellinen mies. Käytökseni täytyy aina kestää päivänvaloa.
Nainen: ?
Mies: On parempi etten kommentoi mitenkään naisten ulkonäköä niin kukaan ei loukkaannu.

Onko mies tunteeton mulkku vai hyvään pyrkivä herrasmies?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 19:41"]

Aloitukseeni ei liity todellista tilannetta. Ajatusleikin tarkoituksena on pohtia onko miehen hyveellisempää yrittää miellyttää kaikkia naisia vai pelkästään tiettyjä naisia.

AP

[/quote]

AV-raadin tuomio on aika selvä. Miehen pitää miellyttää vain kauniita naisia. Muuten hän on tunnevammainen paskiainen. :D

Vierailija
2/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnevammainen ja vinksahtanut paskiainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi arvostella toisten ulkonäköä?

Vierailija
4/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän naisenkin motiiveista. Onko nainen omasta mielestä kaunis ja kaipaa kehuja?

Mies on tuskin noista kumpikaan.

Vierailija
5/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen ainakin, tuskinpa kehuu muita ihmisiä missään asiassa ja mikään ei taida riittää tälle miehelle. Sisäisestä kauneudesta hän ei edes tiedä. Mutta tyytyväinen hän voi olla, itseensä, omaan upeaan itseensä, omiin taitoihinsa ja maalliseen omaisuutensa. Voi olla vähän väljää hautajaisissa, mutta sehän ei enää silloin paljon hetkauta.

Vierailija
6/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 16:35"]

[/quote]

Voi parka. Eikö sua oo kukaan koskaan kehunut? Arvostelu ja kehuminen ovat eri asioita. Kehuminen tuottaa kohteelle hyvää mieltä ja etenkin parisuhteessa kehu päivässä tekee jo ihmeesti hyvää. Aina ei tarvi kehua juuri ulkonäköä, mutta kehuminen ei ole millään tavalla huonoksi kellekään.

Vierailija
7/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesmäistä tuo ei ainakaan ole, vaan jotain kylmää ja ontuvaa miehistä logiikkaa, jolla ei saavuteta mitään ja jolla mies perustelee omaa jääräpäisyyttään.

Kyllä nainen loukkaantuu siitäkin jos ei kehuta lainkaan. Joten olla loukkaamatta ketään ei ole vaihtoehto. Jos ei nyt kaikista naisista hyvää sanottavaa keksikään, niin luulisi, että omassa naisessa olisi jotakin ihailun arvoista. Jos ei, niin voiko siihen tuntea fyysistä vetoakaan, kannattaako sen kanssa olla? Ja naiselle on hyvin, hyvin tärkeää saada tuntea olevansa kaunis oman rakkaansa silmissä. Jos nainen ei saa tuntea niin, katoaa parin väliltä vetovoima.

Lyhyesti tuon periaatteen hinta hyvin usein on ettei sitä seksiä sitten ole. Ainakaan kovin pitkään. Mutta jos se periaate on tärkein...

Vierailija
8/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan palstadiagnooseja, mutta mieleen tulee aspergerin syndroomainen veljeni. Hän on juuri noin inhorehellinen, että koska hänestä olisi väärin sanoa totuus ulkonäöstä kaikille, hän ei sano sitä kellekään. 

Mutta voihan tuollainen toki olla muutenkin. Minusta siinä ei sinänsä ole mitään vikaa, että ei oikein istu. En muista että omakaan mieheni, sisäänpäinkääntynyt insinörtti, olisi ikinä kehunut ulkonäköni, mutta en minä sitä kaipaakaan, tiedän aivan hyvin että hän ihastui minuun ulkonäköni takia aikoinaan nimenomaan ja tiedän itse olevani ihan riittävän hyvän näköinen.

Vierailija
9/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pohjimmainen syy olla että "ei kehuta ettei vaan ylpisty", sen verran kaukaa haettu oli tuo selitys mun mielestä. Jos on sitä tyyppiä niin ei tule kehumaan ikinä mistään, ketään, vaikka aihetta ja syytä olisi. Eli annan ääneni näin: tunteeton mulkku. 

Minä kyllä näen kaikkie ihmisten ulkonäössä jotain kehumisen arvoista. Jokaisessa on joku kaunis piirre. Se on mielen köyhyyttä jos ei kykene näkemään jotain kaunista toisessa. Ja tällaisessa yhteiskunnassa kuka tahansa kaipaa välillä piristävää kommenttia kauniista silmistään, huulistaan, hoikkuudestaan, muodokkuudestaan jne. Harvaa suomalaista liikaa kehutaan.

Vierailija
10/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi mies sanoo, ettei koskaan vie naiselle kukkia. Syy tähän se, että naiset kuulemma aina epäilevät pettäjäksi. Kuluu taas hetki ja mies kertoo tehneensä pupujen kanssa sopimuksen ettei syö niiden ruokia, eli ei salaattia tms tomaatti kummempaa kasvista..

Hirveä juntti, mahdollisesti myös persu.. JSSAP

Vierailija
11/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille naisille ulkonäkö - useimmiten nätti naama, hoikka kroppa tai muhkeat tissit - on asia, jolla oikeutetaan vähän kaikki mahdollinen. Haukutaan muita naisia rumiksi, kipitellään nokka pystyssä, pyöritellään miehiä törkeästi jne. Näitä naisia en missään tapauksessa kehu ulkonäöstä, vaan jostain muista vähemmän pinnallisista asioista. En halua pönkittää huonoa käytöstä ja alentuvaa suhtautumista muihin.

Vierailija
12/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen paljon enemmän naisia jotka eivät periaatteesta ikinä kommentoi miesten ulkonäköä. Mitä heistä pitäisi sitten ajatella? Omasta mielestään he kokevat olevansa eettisesti muiden yläpuolella sen vuoksi.

Vierailija
13/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-tapaus ja jssp. Tuollaisia riittää, pahimmillaan keksivät kertoa naisille oli tehnyt mieli oksentaa näiden päälle aktin aikana. Ei tarvi välittää lainkaan moisista. Inhoavat itseään lopulta eniten. Yleensä hoidossa psykiatrisella tai ehkä vielä pahemmassa eli edunvalvonnassa, koska hoito ei auttanut.

Vierailija
14/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 16:35"]

[/quote]

Voi parka. Eikö sua oo kukaan koskaan kehunut? Arvostelu ja kehuminen ovat eri asioita. Kehuminen tuottaa kohteelle hyvää mieltä ja etenkin parisuhteessa kehu päivässä tekee jo ihmeesti hyvää. Aina ei tarvi kehua juuri ulkonäköä, mutta kehuminen ei ole millään tavalla huonoksi kellekään.

[/quote]

Menemättä henkilökohtasuuksiin: Kehuminen on arvostelua. Usein ns. kehumisella saa paljon pahaa aikaiseksi.. Mies sanoo naiselle, että oletpa sä kaunis tänään. Kuinka moni nainen ottaa tuon kehuna? Kuinka moni nainen ymmärtää asian: "mitä vikaa mussa on muina päivinä ollut?!"

Tietenkin mies olisi voinut sanoa vaan, olet kaunis. Mutta se vaan tuli noin ulos. Eli tee niin tai näin naisten kanssa on parempi olla ihan hiljaa ja arvostelematta.

Esimerkki ei edes omasta elämästä. :)

Vierailija
15/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Mä inhoan sitä, että mua kehutaan ulkonäköni takia, se on niin jotenkin toissijainen asia, jonka en haluaisi keräävän kommentteja, hyvässä tai pahassa. Kun olen itse tyytyväinen, se riittää.

En vastusta kehuja esimerkiksi älystäni, hauskuudestani  tai osaamisestani. Vastustaako ap:n esimerkkimies myös tällaisten ominaisuuksien kehumista?

Vierailija
16/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 17:30"]

Itse tunnen paljon enemmän naisia jotka eivät periaatteesta ikinä kommentoi miesten ulkonäköä. Mitä heistä pitäisi sitten ajatella? Omasta mielestään he kokevat olevansa eettisesti muiden yläpuolella sen vuoksi.

[/quote]

Yleensä noilla naisilla on vielä se taipumus että vetävät rajuimmin herneen nokkaansa jos miehet eivät kehu heidän ulkonäköään.

Vierailija
17/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee tuosta päätelmiä miehestä. Naisen alkuperäinen kysymys oli omituinen. En usko, että mun läheisistä miespuolisista kavereista kukaan on mun kuullen kehunut kenenkään naisen ulkonäköä, eikä ole tullut mieleen ihmetellä asiaa.

Luulen, että alkuperäinen nainen kaipasi kehuja omasta ulkonäöstään ja syystä tai toisesta mies ei halunnut niitä juuri silloin antaa ja löi koko tilanteen leikiksi.

Vierailija
18/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kylmä ja todennäköisesti kykenemätön koskaan oikeasti välittämään kenestäkään. 

Vierailija
19/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi seurustelun alkuaikoina että olen komea nainen, se satutti kyllä aika paljon, kun olen pitkä ja paksukin, eli en mikään kaunis nainen. Mies kuitenkin tykkäsi minusta ja kuulemma rakastaakin, oli tarkoittanut silloin aikoinaan kuulemma että kaunis, luuli että komea on yhtä hyvä sana, ei osannut sanoa kaunis, kai se sana tuntui jotenkin "homolta" :) vähän kuin sanoisi että ompa fantastista :) Mies perusteli että on tyypillinen normaali suomalainen mies, joka ei osaa naista kehua. Minä ottaisin mieheltä kyllä kaikki kehut vastaan, mutta harvoin niitä saa, jostain syystä negatiivisia asioita saa sanottua paremmin. Pyytää kyllä sitten töksäytyksiään anteeksi, ja sanoo että ei tarkoittanut mitä suutuksissaan sanoi. Minä taas mietin suuttuneenakin että mitä sanon, ettei tule lyötyä vyön alle, niitä sanomisia kun ei koskaan saa sanomattomiksi. Aina välillä kehun kyllä miestä, että jos vaikka saisi siitä jotain kipinää ja kehuisi mua joskus jos siihen on aihetta.

Vierailija
20/21 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa! Kun mies kerrankin toimii niinkuin naiset käytöksellään pvat osoittaneet toivovansa miehen käyttätyvän, niin sekään ei kelpaa.

Olen oppinut täältä palstalta, että

-jos arvostelet ketään negatiivisesti tai muuten ilmaiset tyytymättömyytesi, niin olet käytöstavaton mulkku.

-jos et sano mitään, niin joku tulee tänne valittamaan, että mikä siinä on kun se ja se ei soita enää ja se ja se ei tullu meidän juhliin ja se ja se ei puhu mitään, varmaan joku narsisti, katkaisen suhteet.

-jos kehut, niin hyi helvetti mikä sika. Pitää thaitytöistä, tiukoista pyllyistä ja isoista, hyvän muotoisista rinnoista.

Muuttakaa sinne Harlekiinilandiaanne. Siellä miehet ovat juuri sellaisia kuin haluatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme