Jos maskipakko tulee, pidätko sitä sitten kaulalla, vaiko otsalla??
Kommentit (95)
Niinkuin tähänkin asti: laitan kasvoille kaupassa/bussissa, otan pois ja laitan laukussa olevaan pyykkipussiin, kun olen ulkona, jos menen sisään/bussiin uudestaan, laitan uuden suojan kasvoille. Kotona pesen käytetyt suojaimet ja pyykkipussin - pesaisu käsin, vesiastiassa mikroon, kuumennus ja laitan kuivumaan. Aamulla otan pinkan suojaimia ja pyykkipussin taas laukkuun.
Ei oo vaikeaa. Mutta ymmärrän että joillain on liikaa ongelmia elämänhallinnassa, että kykenee simppeleihinkään juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin tähänkin asti: laitan kasvoille kaupassa/bussissa, otan pois ja laitan laukussa olevaan pyykkipussiin, kun olen ulkona, jos menen sisään/bussiin uudestaan, laitan uuden suojan kasvoille. Kotona pesen käytetyt suojaimet ja pyykkipussin - pesaisu käsin, vesiastiassa mikroon, kuumennus ja laitan kuivumaan. Aamulla otan pinkan suojaimia ja pyykkipussin taas laukkuun.
Ei oo vaikeaa. Mutta ymmärrän että joillain on liikaa ongelmia elämänhallinnassa, että kykenee simppeleihinkään juttuihin.
Olen sun oma!
Näin ainakin hiukan annat myotiksia jokaiselle koronan kanssa taistelevalle sankarilääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sun oma!
Näin ainakin hiukan annat myotiksia jokaiselle koronan kanssa taistelevalle sankarilääkärille.
Tai jotka valehteli, että se kohta tappaa kaikki.
Laitan linkin?????
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaulalla. Luulisin, että siitä on helpointa nostaa naamalle, kun menee kauppaan tai bussiin.
Ja vedät samalla kaikki liat ja virukset suuhusi
Juu on Espanjassa uusia tartuntoja. Ja jenkeissä, briteissä, Brasiliassa...
Tiedoksenne, tämä on Suomi. Yksikään jenkki ei saa apua siitä, että mä pitäisin maskia, sori nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Myös tällaisia on olemassa: https://www.tamrex.fi/epages/Tamrex.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Tamrex/…. Siihen P3 suodatin, ja on pidemmän päälle mukavampi kuin paperiset. Eikä tarvitse ostaa suodattimia kuin kerran parissa vuodessa.
Silloinkin kun maskipula oli pahimmillaan, näin tämän kaltaisia tuotteita jatkuvasti paikallisessa rautakaupassa.
Juu. Niin on? Hajoita ja hallitse sitten vaikka jonkun ylivoimaisen maskin avulla?
Ihan tosi on? Parempi olisi kuin on tämä huijjaus lopuisi ihan pian. Kun ei loppunut alkuunsa.
Koko koronan vaarallisuus on valetta ja huijausta harvojen eduksi!
Et ole heissä mukana. Vaikka haluaisit. Se ei toimi. äaikka yrittäisit.
Jo on kummallista? Etukäteen palkitaan joillakin maskeilla?
Pakkoavustamista tarvitaan?
Koronaan liittyy KAIKKEA!
https://www.nationalgeographic.com/science/2020/07/coronavirus-deadlier…
Lainaus tuolta:
"Lisäksi tutkijoilla on nykyään parempi käsitys siitä, kuinka mitata COVID-19: n letaalisuutta, ja luvut ovat hälyttäviä. Käyttämällä hienostuneempaa laskelmaa, jota kutsutaan tartuntojen kuolleisuusasteeksi, yhdistetään viime kuukausien tietoihin, viimeisin parhaat arviot osoittavat, että COVID-19 on noin 50–100 kertaa tappavampi kuin keskimäärin kausiluonteinen Influenssa. "
Tämä on se pseu******** ja se pysyy pseudona ja valeena, vaikka hullu sen sinulle toisi luettavaksi. Vale on niin suuri.
Tuon mukaan ihan tunnustetun tieteellisen tutkimuksen mukaan Suomessa pitäisi siis olla kymmeniä ellei satoja tuhansia kuolleita, ja Ruotsissa vielä enemman. Vähin määrä, jonka influenssa on Ruotsissa vienyt on noin tuhat henkiloä vuodessa, kerro sadalla, ja katso miten on!
Ei tule 100 000 kuollutta.
Koko artikkeli rakentuu piilottamaan sitä missä vahingot NY:ssä tapahtuivat. Ne tapahtuivat nimenomaan sairaaloissa ja vanhainkodeissa, ja pseudoartikkeli piilottaa todellisen syyn, eli laitosten vahingot, ja syyttää valeellisesti viruksen tappavuutta.
Sitä ei muuta muuksi edes se, että Influenssaan on rokote, ja koronaan (vielä) ei. Koska aina influenssaan ei ole ollut rokotetta.
NatGeo Artikkeli on valetta!!! !
Ei PALJON TARVI IHMETELLA miksi palkkaansa nostavia asiantuntijoita ei kohta uskota?.Sanovat mitä tahansa niin ei väliä, palkka juoksee.
Ja on pakolla maskissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaulalla. Luulisin, että siitä on helpointa nostaa naamalle, kun menee kauppaan tai bussiin.
Ja vedät samalla kaikki liat ja virukset suuhusi
Niin. Ihan samalla tavalla kuin toissa talvena, kun vedin kaulahuivin naamani eteen pakkasella. Ei mulla silloinkaan ollut kymmentä kaulahuivia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:ssakin COVID_19 ei ole juuri Influenssaa kummempi, ottaen etenkin huomioon, ettei COVID_19 ole toistaiseksi rokotetta, pääasiallinen kohdehan molemmilla on sama. Vanhat ja sairaat!
Kuolleisuus yhteensä 24 000 - 62 000
169 lasten kuolemaa
______________________________________________________Minusta tuo 62 000 on aivan uskottava. Influenssaa on viimeaikoina vähätelty, pitäisi olla ainakin tasapuolinen.
Lapsia ja nuoria influenssa tappaa sitten toisaalta paljon enemmän.
Miten ne New Yorkin sairastuneet ja kuolleet oli? Kuka ja missä???? ??? ??
(CDC tedot jokainen tarkastaa itse)
https://www.rochesterregional.org/news/2020/01/flu-season-2020
No mut toihan vain todistaa sen, että Texasissa ja Floridassa on tartuntoja pilvinpimein.
Harmi, ettei ne tapa enään.
KOSKA:
(Mutta kun katsot niin New York johtaa VAHINGOISSA edelleen. Kymmenkertaisesti, ja se on siis keväältä) ..
Loydät kyllä tilaston aika helposti.....!
Jos seuraat uutisia kylläne Texasin lukemat on hyvässä nousukiidossa. Jengiä kaatuu,jos osaat googlat esim.starr county.
Vierailija kirjoitti:
Takaraivolla. Kassajonossa jää Yskökset siihen
Mietin kovasti, mikä olisi mun tyyli, mutta taidan tehdä myös näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:ssakin COVID_19 ei ole juuri Influenssaa kummempi, ottaen etenkin huomioon, ettei COVID_19 ole toistaiseksi rokotetta, pääasiallinen kohdehan molemmilla on sama. Vanhat ja sairaat!
169 lasten kuolemaa
______________________________________________________Minusta tuo 62 000 on aivan uskottava. Influenssaa on viimeaikoina vähätelty, pitäisi olla ainakin tasapuolinen.
No mut toihan vain todistaa sen, että Texasissa ja Floridassa on tartuntoja pilvinpimein.
KOSKA:
(Mutta kun katsot niin New York johtaa VAHINGOISSA edelleen. Kymmenkertaisesti, ja se on siis keväältä) ..
Jos seuraat uutisia kylläne Texasin lukemat on hyvässä nousukiidossa. Jengiä kaatuu,jos osaat googlat esim.starr county.
NY:ssä oli keväällä 1000 vahinkoa päivässä. Texasissa on ollut max jotain 150.
Ja edelleen NY:ssä kymmenkertaisesti vahinkoja per sairastuneiden lkm.
Haloo!
Laitan sormen suuhuni ja tungen koronahysteerikon korvaan. Mulla on varmaan vielä sitä virusta jossain elimistössä.
Arvattakaa alkaako bloggaajat ja instabeibet esitellä naamojansa maskeissa. Millaista käyttää Metti (herkkä roosa by Pia's ?), Soffella Balengiaca (vai miten se kirjotetaan), Nikolla musta pääkallolla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
169 lasten kuolemaa
KOSKA:
NY:ssä oli keväällä 1000 vahinkoa päivässä. Texasissa on ollut max jotain 150.
Ja edelleen NY:ssä kymmenkertaisesti vahinkoja per sairastuneiden lkm.
Haloo!
Halojaa vaan, oletko suorittanut tilastieteen perusteet kurssin ? Suosittelen, ja lue muutakin kuin NYpostin fb-palstaa.
Jep, mutta ei toistaiseksi vahinkoja.