Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Check in ja baggage drop lentokentällä?

Vierailija
28.06.2013 |

Haluaisin kysyä, voinko mennä check in tiskille ja baggage drop:n lentokentällä mihin aikaan tahansa esim. kello 12 vaikka lentoni lähtee vasta illalla? Minulla on kaksi lentoa samalla lipulla ja ne ovat kahden eri lentoyhtiön. Saanko tehtyä check in:n sen lentoyhtiön tiskillä, jonka ensimmäinen lento on? Varausvahvistuksessani nimittäin lukee että "check in with operating carrier" mutta sen sijaan lentoyhtiön sivuilla kun katson tietojani, niin ei lue mitään. Toisen yhtiön sivuilla pystyy tekemään muistaakseni kummatkin check in:t mutta koska olen tulossa kotiinpäin, en voi boarding passeja tulostaa...Pitääkö mun ensimmäisen lennon jälkeen tehdä uudellen check in toisella lentokentällä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

check in alkaa vasta tietyn tuntimäärän ennen lentoa. Eli et voi tehdä sitä koska haluat. Eri lentoyhtiöillä lentäminen voi tuottaa hankaluuksia check innissä, jotku lentoyhtiöt jos on yhteistyösopimus voi tehdä check innin samalla. en kyllä laskisi sen varaan ja muista, että in pitää hakea myös sub laukku ja tehdä baggage drop off uudestaan. Jos mahdollista käytä check in automaattia tai online check inniä ( esim. internet kahvilassa, hotellissa tai pyydä että saat käyttää jonkun firman tulostinta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme