Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä puumailmiötä

Vierailija
27.06.2013 |

Miksi 40- tai jopa 30-vuotias nainen olisi kiinnostunut ensisijaisesti nuoremmista miehistä? Rakastumiselle ei tietenkään mahda mitään, jos kemiat kohtaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ei ehkä tuossa iässä. 50v. taas voi haluta seksiä nuoremman miehen kanssa. 30v. ei voi olla puuma. Silloin puhutaan jo vanhemmista naisista. Ainakin yli 40v.

Vierailija
2/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen ikä on niin paljon erilainen asia kuin fyysinen ikä. Joskus nuoremmalla miehellä vain synkkaa paremmin vanhemman naisen kanssa ja vanhemmalla naisella taas nuoremman miehen kanssa. Ei se ole sen kummempaa.

Kautta aikain miehillä on ollut nuorempia naisia ja kun nyt hyvinsäilyneet vanhemmat naiset ottavat nuoremman miehen tai nuorempi mies hyvinsäilyneen vanhemman naisen niin nousee kohu ja varsinkin nuorissa naisissa kun kilpailevat samoista miehistä sekä vanhemmissa miehissä kun naiset päätyvätkin nuoremmille miehille, mutta nuoret naiset eivät ehkä enää halua vanhempia miehiä.

Tietyn iän jälkeen ei ikäero ole enää niin suuri asia eli joskus päälle 35-vuotiailla miehillä, jos nainen esimerkiksi 10-15 vuotta vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös puumat yleensä lähinnä pelkkää seksiä halua. Ja ymmärrän kyllä varsin hyvin, miksi siihen haluaa nuoren rakastajan. Ja senkin, miksi nuori mies voi haluta vanhemman: kokenut, rohkea, ei ruikuta perään ja haaveile avioliitosta ja lapsista...

Vierailija
4/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no haluaahan miehetkin nuoria naisia. mitä epänormaalia olisi nuorten miesten haluamisessa?

Vierailija
5/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:40"]

no haluaahan miehetkin nuoria naisia. mitä epänormaalia olisi nuorten miesten haluamisessa?

[/quote]

Miehissä ja naisissa halutaan eri asioita. Miehissä halutaan kokemusta, naisissa kokemattomuutta.

Vierailija
6/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:41"]

[/quote]

Miehissä ja naisissa halutaan eri asioita. Miehissä halutaan kokemusta, naisissa kokemattomuutta.

[/quote]

ei pidä paikkaansa, ei todellakaan. tiedän miehiä jotka pitävät kokeneista naisista ja naisista jotka pitätävät kokemattomista miehistä. on aivan normaalia haluta vanhana naisena nuorta miestä. eihän vanha mies jaksa enää panna niin paljoa kuin nainen haluaisi.

Vierailija
7/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kuka haluaa mitäkin. Eikö ole hyvä juttu että naisetkin ovat nykyään vapaita haluamaan ja saamaan kokematonta, jos niin haluavat? Miksi se olisi miesten yksinoikeus?

Vierailija
8/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:43"]

[/quote]

[/quote]

Kuka haluaa mitäkin. Eikö ole hyvä juttu että naisetkin ovat nykyään vapaita haluamaan ja saamaan kokematonta, jos niin haluavat? Miksi se olisi miesten yksinoikeus?

[/quote]

lassukka ei kestä että joku nainen harrastaa seksiä jonkun muun miehen kuin lassukan itsensä kanssa. on parempi haukkua noita naisia esim huoriksi yms kuin kohdata se totuus, että naisia kiinnostaa kyrpä, mutta ei lassukan kyrpä.

Vierailija
9/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

lassukoita pelottaa hekin saattavat saada seksiä. uusi tilanne heille. he jo miettivät kaikkia uusia tapoja torjua himokas nainen, muuten menisi pohja heidän teorioiltaan.

Vierailija
10/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

lassukka ei kestä että joku nainen harrastaa seksiä jonkun muun miehen kuin lassukan itsensä kanssa. on parempi haukkua noita naisia esim huoriksi yms kuin kohdata se totuus, että naisia kiinnostaa kyrpä, mutta ei lassukan kyrpä.

[/quote]

Miten tämä tänne kuuluu?

Vierailija
11/28 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten tämä tänne kuuluu?

[/quote]

kuulupa hyvinkin, kun joku lassukka tuli itkemään että kokeneita miehiä ja kokemattomia naisia arvostetaan. älä kysele tyhmiä.

Vierailija
12/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten tämä tänne kuuluu?

[/quote]

kuulupa hyvinkin, kun joku lassukka tuli itkemään että kokeneita miehiä ja kokemattomia naisia arvostetaan. älä kysele tyhmiä.

[/quote]

Noin se vaan tuntuu menevän.

Vierailija
13/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan ymmärtää, koska ei ole olemassa mitään sellaista kuin puumailmiö.Joku vaan sattui keksimään typerän nimen sille, että muutama amerikkalainen julkkisnainen on itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa ja tästä johdetaankin sitten joku "ilmiö" koskemaan suurta osaa vanhemmista naisista.

Tyhmää ja ylitylsää. 

Vierailija
14/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei varmaan voi laskea puumaksi, koska olen vasta 34v. mutta olen muutaman vuoden seurustellut itseäni 8v. nuoremman miehen kanssa, tapamisemme kun olin 31 ja hän 23. En kyllä mitenkäään etsimällä etsinyt nuorempaa miestä, vaan hän tuli sattumalta vastaan ja itse asiassa oletin että hän on 27-28 koska oli jotenkin niin aikuisen oloinen.

Olen tosin aina tykännyt nuoremmista miehistä, vaikka tietysti seurustellut myös ikäisteni ja vanhempien kanssa. Nuoremmat miehet ovat olleet avoimempia, vilpittömämpiä ja jotenkin heidän kanssaan on vain synkannut paremmin. Ehkä nuorten miesten viehätys johtuu osittain siitäkin, että lähestyessäni kolmeakymppiä tuntui että oman ikäiset miehet olivat poikkeuksetta jo varattuja tai jos eivät olleet niin olivat joko hieman "epätoivoisia" sinkkuja epärealistisin odotuksin, oli hankittu rivitaloasunto ja auto ja pelit ja vehkeet ja vain vaimo puuttui eli suhteen olisi heti pitänyt olla tosi vakava ja vakiintunut. Tai sitten oli myös miehiä jotka olivat hieman renttuja pleijereitä, joille alkoholi maistui liikaa.

Vierailija
15/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Väärin. Tai siis riippuu tietysti henkilöstä, mutta kuten neljäs kommentoija sanoi, puumat ovat hyviä sängyssä. Aikanaan nuorena poikana sai kaverin äidiltä sellaiset kyydit, että oksat pois ja pala latvaa. Kokemattomat nuoret naiset eivät yleensä osaa nauttia seksistä, eivätkä tiedä mitä haluavat (tai ainakin niiden itse tapaamani muutaman kohdalla asia oli näin). Tämä "puumakokemukseni" oli puolestaa täysin päinvastainen. Nainen tiesi mitä halusi ja ohjasi tilanteen näin. Minua vietiin kuin pässiä narusta, mutta eipä se siinä kohtaa haitannut ;)

Vierailija
16/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten tämä tänne kuuluu?

[/quote]

[/quote]

Noin se vaan tuntuu menevän.

[/quote]

häh? kokemattomat miehet on jees :) paitsi lassukat. he ovat niin katkeria ja eivät halua panna :(

Vierailija
17/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret miehet jaksavat panna kauemmin kuin vanhat. lisäksi nuorilla miehillä usein parempi kroppa.

Vierailija
18/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun on 10+ vuotta leikkinyt nukkuvaa ukolle joka viiden vuoden yrittämisen jälkeen ei ole tajunnut että se vaimokin haluaisi siitä seksistä saada jotain iloa niin mikäs sen mukavampaa kuin saada kokematon kundi toteuttamaan haluja ja lopultakin saa sitä nautintoa.

Ja kun se ukko kuitenkin korjataan talteen nuorempaan jalkoväliin niin miksipä ei nainenkin lähtisi hauskaa pitämään (ilman tilin tyhjenemistä ja nalkuttamista :D )

Vierailija
19/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuttavallani se on itsetunnon pönkitystä. Samalla tavalla kun hän kehuu kuinka monta miestä on viimeisen kuukauden aikana saanut kaadettua sänkyyn, hän kehuu miten paljon nuorempia ne ovat olleet. Ja ikäähän hänellä on jo yli 40. Minä vähän säälin häntä. En ole sitä tyyppiä joka olisi paheksumassa jos hän todella nauttisi elämästään, mutta minusta vain vaikuttaa että hän yrittää epätoivoisesti ripustautua nuoruuteensa, joka eittämättä on takanapäin.

Joillain se voi tottakai olla rakastumista, ei siinä mitään. Tässä tapauksessa ei ole, koska yksi mies ei jaksa kiinnostaa paria panoa enempää, ja kiss and tell rehottaa.

Vierailija
20/28 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö minä puuma olen, mutta minua on aina kiinnostanut nuoremmat miehet. Hemmetin hyvännäköiset kropat, pitävät huolta itsestään. Ei ole läskejä, treenaavat ja ovat sosiaalisesti aktiivisia, harrastavat erilaisia asioita. Käyvät suihkussa ja pesevät hampaansa joka päivä, ja vaihtavat vaatteet päivittäin. Ei haise hiki, kusi, paska eikä kalja.

1. aviomieheni oli minua 4 v nuorempi. Toinen 7 v nuorempi. Nyt olen seurustellut 6 v miehen kanssa, joka on minua 16 v nuorempi.

Pari asiaa voisin sanoa omalta kohdaltani näin ehkä "puumana".

Ensinnäkin seksi ei ole kaikkein tärkeintä, mutta läheisyys on: helliminen, hyväily, kauniisti puhuminen, huomioon ottaminen yms. sellaiset asiat ovat. Ja nämä asiat johtavat useimmiten hyvään seksiin.

Miesystäväni haluaa, että minulla on hyvä olla hänen kanssaan - yllätys kai monille, mutta nuoret miehet osaavat nykyään ottaa naisensa huomioon. Jotain hemmetin sohvaperunaa, joka haluaa seksiä kerran viikossa lauantaina saunan jälkeen, pari työntöä ja se siinä - en ikinä ottaisi.

Toisekseen: miesystävälläni on ollut minua ennen yksi tyttöystävä parin vuoden ajan, jonka kanssa harrasti seksiä ja lisäksi toinen yhden yön juttu. Ei muuta. Minulla seksikumppaneita n. 35 paikkeilla. Eli meidän suhteessa ei päde se, että miesystäväni haluaisi kokemattoman naisen - hän kyllä tietää, että olen ollut aina seksuaalisesti aktiivinen. Enkä minä ole ajatellut, että haluaisin kokeneen miehen.

Kolmanneksi: puumat hyviä sängyssä? Minun kohdallani tämä kyllä pitää paikkaansa. On tuota seksiä tultu harrastettua sen verran paljon ja erilaisten miesten kanssa, että tietää kaikki kuviot. Osaa myös ottaa huomioon kulloisenkin kumppanin tilanteen.  

Näin minulla, jollakulla muulla ihan toisin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän