Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kieltäytyä kohteliaasti (työpaikka ja kukat)

Vierailija
27.06.2013 |

Ihan oikeasti, mua ahdistaa jo nyt kun tiedän että huomenna multa kysytään voinko hoitaa työkaverieni kukkien kastelut seuraavat neljä viikkoa mitkä töissä vielä olen.. 

Mulla on kotona tasan yksi kukka joka jonkin ihmeen kaupalla on säilynyt hengis joten ehkä joku ymmärtää etten hirveästi kukista perusta. Sitten sanotaan töissä vain "no kyllähän sä osaat" En hotto vie osaa enkä haluakaan osata. 

Juu ja ikää on 38. kukat ei vaan ole mun juttu

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet, kirjoitan kännykällä. Ap

Vierailija
2/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelma... ;-) Onko provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ainoa työntekijä työpaikallasi kesällä niin et voi mitenkään kieltäytyä kastelusta kohteliaasti. Törkeäähän se olisi. Jos muitakin on töissä, niin sitten voit vedota surkeuteesi kukkienkastelijana.

Vierailija
4/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hommaksi vaan. Jos kuolee, nii seuraavalla kerralla ei pyydetä. sanot valmiiksi, että sinulta yleensä kuolee kukat.

Vierailija
5/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikille kuinka sinä yritit saada kasvamaan kultaköynnöstä ja rönsyliljaa, mutta kuolivat. Seuraavaksi kerro siitä huonosti voivasta kaktuksestasi.

Ei todellakaan ole sinun ongelmasi, jos työtoverisi ovat niin arvostelukyvyttömiä että päästävät sinut tappamaan kukkansa.

Vierailija
6/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukuta ne kukat, niin eivät kysy enää seuraavalla lomalla.

Vierailija
7/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun tapat ne kukat, ei ole vaikeeta!

Vierailija
8/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ikään mennessä nyt on todellakin korkea aika oppia hoitamaan kasveja tuon verran. Jos et siihen pysty, sinulla on ainoastaan asenneongelma.

Vierailija
9/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille etta ite ottavat sitte vastuun siita jos kukat kuolee. 

Ootko muuten kokeillut koskaan kastella niin etta laitat vetta vain siihen lautaselle, kasvi ottaa siita sitten sen verran kuin tarvitsee? Suuri osa huonekasveista kuolee kuitenkin liikakasteluun.

Vierailija
10/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ AVATKO TUOTA LINKKIÄ!!! Ilmoittakaa ylläpitoon aina kun näette, spämmää joka keskusteluun.

Vierailija
11/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenenkään pakko mihinkään ikään mennessä oppia hoitamaan kukkia, jos ei kiinnosta. Veikkaan, ettei mieheltä tuota edes pyydettäisi.

Minun edellisessä työpaikassa ei saanut pitää omia kukkia ja silti joillain niitä oli. En tiedä miten hoitivat kastelut kesälomillaan.

Ap, ymmärrän sinua täysin. Saattaisin kyllä itse suostua, jos kaikki kasvit laitetaan yhteen paikkaan ja sovitaan, että esim. kerran viikossa kastellaan. En lähtisi juoksemaan huoneesta toiseen. Silloin voisi joku kuitenkin unohtua ja sitten syytettäisiin, että kiusallaan olen jättänyt tietyn ihmisen kukan ilman hoitoa.

Vierailija
12/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 22:05"]

ÄLKÄÄ AVATKO TUOTA LINKKIÄ!!! Ilmoittakaa ylläpitoon aina kun näette, spämmää joka keskusteluun.

[/quote]

Done!

Vierailija
13/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä linkissä on? Oon huomannut että sama linkki esiintyy vähän väliä.