Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni mielestä häämme olivat persoonattomat

Vierailija
27.06.2013 |

Ai että kuinka vahingonilo heräsi kun sain kokea hänen häänsä: olkaimeton prinsessamekko, monikerroksinen kakku, kliseiset hääleikit, parista tehty valokuva-albumi, kylmää pastasalaattia ja hääkutsussa mairean ja imelän jaarittelun jälkeinen tilinumero.

Tääkö sitten sen sijaan oli persoonallista? Ehehheee :)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se häitäsi persoonattomiksi vai ei tahtonut omiin häihin toistoa sinun häistäsi?

Mitä persoonallista häissäsi oli?

Miksi teillä ei saa olla eriäviä mielipiteitä? Miksi siis sinun mielipide olisi yhtään sen korkeammalla kuin hänen?

Vierailija
22/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:48"]

Miksi muuten olkaimeton mekko on niin suosittu? Se kuitenkin sopii aika harvalle, kun helposti näyttää hartiat leveiltä tai läskit pullottaa. Itse olen hoikka, enkä silti välitä olkaimettomista. Mielestäni ne sopivat siroille ihmisille. Monesti kuitenkin ne pahimmat tankit tuntuvat valitsevan kireän olkaimettoman mekon... Miksi??

[/quote]

Tätä mäkin olen ihmetellyt jo vuosia. Yleensä niillä ylipainoisilla morsmaikuilla vielä tursuaa sitä kroppaa kaula-aukosta törkeän näköisesti selkää myöten. Sitten sitä mekkoa nyhdetään levottoman näköisesti ylöspäin muutaman minuutin välein. Katsojaakin oikein ahdistaa, ettei mitään ylimääräistä vaan ryöpsähdä näkyville.

Vaikka eivät ne olkaimettomat sovi useimmille hoikillekaan. Sehän vaatii kantajaltaan mahtavaa ryhtiä. Useimmilla ne hartiat tuntuvat vaan enemmän tai vähemmän roikkuvan. Tuossa mekossa ne roikkuhartiat vaan korostuvat entisestään.

[/quote]

PUHUT VÄÄRÄSTÄ KOOSTA! Milloin menee jakeluun?

Kaikilla on ryhti, hoikalla ei sitä ole yhtään sen helpommin kuin plösöllä. :D

Mitäs pukeuduit johonkin väärään? Tuo on kateellista ulinaa kun alkaa avautumaan toisten valinnoista. Oikeastiko joku kuvittelee että osuu ja uppoaa täällä johonkin tiettyyn ihmiseen? Hulluja liikkeellä..

[/quote]

Öööö, tuossahan nimenomaan kirjoitettiin, ettei se puku sovi monille laihoillekaan, kun heillä on huono ryhti.

Muuten en ihan tajunnut, että mistä tässä pitäisi olla kateellinen ja kelle...? Huonosta asuvalinnasta vai? :-D Ei se oikea kokokaan ihan kaikkea pelasta, kaikille vain eivät sovi kaikki leikkaukset. Ja syystä tai toisesta ainakaan ylipainoisille ei yleensä näytä oikeankokoisia olkaimettomia löytyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:30"]

Miksi muuten olkaimeton mekko on niin suosittu? Se kuitenkin sopii aika harvalle, kun helposti näyttää hartiat leveiltä tai läskit pullottaa. Itse olen hoikka, enkä silti välitä olkaimettomista. Mielestäni ne sopivat siroille ihmisille. Monesti kuitenkin ne pahimmat tankit tuntuvat valitsevan kireän olkaimettoman mekon... Miksi??

[/quote]

Tätä mäkin olen ihmetellyt jo vuosia. Yleensä niillä ylipainoisilla morsmaikuilla vielä tursuaa sitä kroppaa kaula-aukosta törkeän näköisesti selkää myöten. Sitten sitä mekkoa nyhdetään levottoman näköisesti ylöspäin muutaman minuutin välein. Katsojaakin oikein ahdistaa, ettei mitään ylimääräistä vaan ryöpsähdä näkyville.

Vaikka eivät ne olkaimettomat sovi useimmille hoikillekaan. Sehän vaatii kantajaltaan mahtavaa ryhtiä. Useimmilla ne hartiat tuntuvat vaan enemmän tai vähemmän roikkuvan. Tuossa mekossa ne roikkuhartiat vaan korostuvat entisestään.

[/quote]

Mitäs pukeuduit johonkin väärään? Tuo on kateellista ulinaa kun alkaa avautumaan toisten valinnoista. Oikeastiko joku kuvittelee että osuu ja uppoaa täällä johonkin tiettyyn ihmiseen? Hulluja liikkeellä..

[/quote]

Oho, joku otti asian vähän henkilökohtaisesti. :D

[/quote]

Ei, vaan faktasta. Prinsessaleikkaus ei tursuta mitään kun se on oikean kokoinen. Pukua pitää fiksata morsiammen kroppaan sopivaksi, kyllähän sinun tämä pitäisi tietää kun kerran varaa arvostella.

Eikä minuun osunut, ärsyttää vaan kun ihmiset kirjoittaa olematonta potaskaa: puhut täysin väärästä seikasta. Korjaan sinua!

Vierailija
24/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:16"]

Ei minusta lahjalista ole junttia, edellyttäen että siinä on erihintaisia lahjatoivomuksia, niin että jokainen löytää omalle kukkarolleen sopivan. Tyhmenmpää se on saada viisi leivänpaahdinta ja vääränlaisia astioita.

[/quote]

rahanahne akka puhumassa :)

[/quote]

No pitäisikö aikuisen ihmisen kirjoittaa joku tavaralista että kelpaa? Taitaa joku naimaton hapannaama kirjoitella.. :)

[/quote]

Aikuisen ihmisen pitäisi vain ottaa kohteliaasti lahja vastaan, lahja on antajan harkinnanvarainen ele. Junttia kinua sitä ja tätä ja me pasi-henrikin kaa niiku keräillää noit ei todellakaa niit toisii hyi ne on rumiiiii ja tosi mummoi ja antakaa mieluummi lahjakortti jossei listal löydy vapait.

Saat tehdä mitä haluat, mutta junttiahan tuo on, oli sitten kuinka käytännöllistä tahansa teidän kannaltanne.

Vierailija
25/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Öööö, tuossahan nimenomaan kirjoitettiin, ettei se puku sovi monille laihoillekaan, kun heillä on huono ryhti.

Muuten en ihan tajunnut, että mistä tässä pitäisi olla kateellinen ja kelle...? Huonosta asuvalinnasta vai? :-D Ei se oikea kokokaan ihan kaikkea pelasta, kaikille vain eivät sovi kaikki leikkaukset. Ja syystä tai toisesta ainakaan ylipainoisille ei yleensä näytä oikeankokoisia olkaimettomia löytyvän.

[/quote]

Silloin ei varmaan sovi mikään jos mummomainen ryhti.

Ei se ryhti ole mistään kotoisin tässä ketjussa, tuo joku ihminen koittaa puhua läpiä päästään koska hänellä on joku vamma ajattelumaailmassa joka ei perustu järkeen eikä tietoon. Minun vinkki on että menette morsiusliikkeeseen ja kokeilette itse pukuja. Se että on itsekriittinen eikä mikään näytä omassa kropassa hyvältä ei tee omaa kateellisuuttaan muiden kohdalle sitten oikeaksi: ei tietenkään puku näytä hyvältä jos se puristaa, kiristää, on liian löysä (nostelee rinnuksia). 

Se vaan on niin että puku on hyvä yhdellä muttei toisella. Eikä se todellakaan ole niin ettei isommalla ihmisellä puku toimi, jos se tursuaa niin on vaan yksiselitteisen väärän kokoisessa mekossa. Ja se siitä.

Vierailija
26/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:34"]

Ei minusta lahjalista ole junttia, edellyttäen että siinä on erihintaisia lahjatoivomuksia, niin että jokainen löytää omalle kukkarolleen sopivan. Tyhmenmpää se on saada viisi leivänpaahdinta ja vääränlaisia astioita.

[/quote]

[/quote]

No pitäisikö aikuisen ihmisen kirjoittaa joku tavaralista että kelpaa? Taitaa joku naimaton hapannaama kirjoitella.. :)

[/quote]

Aikuisen ihmisen pitäisi vain ottaa kohteliaasti lahja vastaan, lahja on antajan harkinnanvarainen ele. Junttia kinua sitä ja tätä ja me pasi-henrikin kaa niiku keräillää noit ei todellakaa niit toisii hyi ne on rumiiiii ja tosi mummoi ja antakaa mieluummi lahjakortti jossei listal löydy vapait.

Saat tehdä mitä haluat, mutta junttiahan tuo on, oli sitten kuinka käytännöllistä tahansa teidän kannaltanne.

[/quote]

Ei sitä kuulu noudattaa orjallisesti! Hyvin moni tahtoo antaa rahaa lahjana. Älä ole tyhmä, mikä siinä on että kuvittelet saavasi SINULLE tarkoitettuna pakkona antaa tilille rahaa? Tottakai lahja on aina lahja vaikka se olisi simpukankuorista tehty kaulakoru, ei se pienennä lahjan arvoa eikä tarkoita etteikö sellaista voisi antaa jos tahtoo, varsinkin jos tietää että se olisi mieleinen lahja.

Miksi ihmiset on noin vaikeita? Pitäisikö sitten hääparin odotella että joku kysyy tilinumeroa johon voisi siirtää rahaa? Voiko vieras tehdä niin? Miksi tälläistä kuten omaa tilinumeroa ei voisi kertoa? Miten se liikuttaa sinua jos tahdot antaa lahjaksi paketin? Siinähän annat ihmisille paketteja. Lahjat kuuluu juhliin ja ihan varmasti parit jotka laittaa tilinumeron kutsuun, laittaa myös lahjapöydän. *Syvä huokaisu*

Vierailija
27/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:31"]

Sanoiko se häitäsi persoonattomiksi vai ei tahtonut omiin häihin toistoa sinun häistäsi?

Mitä persoonallista häissäsi oli?

Miksi teillä ei saa olla eriäviä mielipiteitä? Miksi siis sinun mielipide olisi yhtään sen korkeammalla kuin hänen?

[/quote]

Sanoi häitäni persoonattomiksi, ei eritellyt sen tarkemmin. 

Noh, ihan ensinnäkin hääni eivät olleet koto-suomessa, niissä ei ollut myöskään perushääkliseitä.

Miksi mielipiteeni on korkeammalla kuin hänen? Sanoinko minä niin? Esitin vain omani, todellisuus on tietenkin subjektiivinen kokemus, mutta hei pliis.... olkaimeton prinsessamekko ja hääleikit.... Nooo, persoonallisuushan on katsojan silmässä ;)

ap

Vierailija
28/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nyt kyllä naurattaa. Minä olen siis tuo, jonka mielestä lahjalista ei ole junttia. Mutta pahasti pieleen menivät arvauksenne: omista häistäni on pian 45 v., ja saman miehen kanssa olen edelleen naimisissa. Ei muuten ollut lahjalistaa meidän häissämme, ja tilinumeron antaminen olisi ollut todella ennenkuulumattoman röyhkeää. Ja kauniisti kiitimme saamistamme lahjoista.

Mitä oletettuun rahanahneuteeni tulee, niin en todellakaan... Minulla on rahaa aivan riittämiin.

Ja edelleenkin olen sitä mieltä, että lahjalista ei ole junttia. 

Vierailija
29/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä oikein hyvin. Minun ystäväni haukkui hääkuvassa olevaa ilmettäni. Näkee kuulemma, miten kamalan jännittynyt olen, kun huulet ovat niin kapeat. No, huuleni ovat  kapeat, aina... Hääkuva on harvinaisen hyvä, sillä minä ja aviomieheni oemme siinä erityisen rentoja, ei jännitä yhtään.

Tämä kyseinen taisi olla kateellinen, että löysin kolmevitosena miehen ja myähemmin sain pari lasta hänen kanssaan. Ystävällä ei ole ollut minkäänlaisia miesystävie viimeiseen 15 vuoteen ja omista biologisiista lapsista on enää turha puhua.

Vierailija
30/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tankilla oli olkaimeton mekko, tosin bolero peitti käsivarret. Oli oikean kokoinen, mutta silti hääpäivänä tissit tuntui tursoavan. Tosin kun koko on F90 niin vähän hankala peittääkään. Ja tuli hirveä kiire laittaa puku päälle niin meni jotenkin huonommin kuin kokeiltaessa. Mutta vaihdoin sen parin tunnin päästä pois ja vaihdoin rennompaan. :) Sen verran kivat häät oli, että tuskin kukaan muistaa morsiamen alleja :D

Vierailija
31/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on se kun kaikki paasaa "tehtiin niinku omannäköset häät, eikä mitkää samanlaiset ku muilla!" ja tattadadaa, ne häät on just satavarmasti aina olleet aivan tavalliset - ihan samanlaiset kuin niillä kaikilla muilla! :D

On ok olla samanlainen kuin muut, mutta hassua silloin kuvitella olevansa jotakin ihan muuta.

Vierailija
32/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ap kateellinen akka

Vierailija
33/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:03"]

Mitä helv...!? kyllä mun mielestä olkaimeton hääpuku näyttää makeelta myös "läskin tankin" päällä! :O puku pitää kantaa, oli sitten laiha luikero tai pikkasen lihavempi! Ja kun te haluutte aina kaiken tietää niin kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään. 

[/quote]

Tämä on totta.   Esim. tässä, en kyllä hartioista saa leveempiä tekemälläkään.

http://image.dhgate.com/albu_215828598_00-1.0x0/plus-size-strapless-beaded-mermaid-train.jpg

Vierailija
34/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 22:37"]

oot ap kateellinen akka

[/quote]

Perustelehan väitteesi ;)

ap

Vierailija
35/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Monet eurooppalaiset on sitten varmaan tosi juntteja kun käyttävät lahjalistoja... Toki lahja on vapaaehtoinen mutta koska moni ei muutenkaan keksi aina mitä viedä, on lahjalista mielestäni myös kätevä mutta siinä pitää olla edullisiakin juttuja tarpeeksi. Silloin tietää myös antavansa jotain toivottua, eikä esim. jotain mikä ei ole hääparin makuun ja menee kaappiin piiloon. Itse kun menen naimisiin niin en aio mainita kutsuissa lahjoja, mutta jos joku kysyy vaikkapa läheisiltä niin he voivat sitten vinkata mieleisiä tuomisia. Näköjään vaan suomalaisilla näyttää olevan joku ongelma tuon lahjalistan suhteen, ilmeisesti kamalaa antaa jotain mikä on toivottua ja ilahduttaa hääparia? No, onhan tällä palstalla katkeruuttakin kun joku jo kirjoitti yllä jotain "katkerasta naimattomasta tai jotain sellaista.." :D

Pukunsa ja häänsä kullakin omannäköisensä ja sillä sipuli, siihen ei muilla ole arvostelun sijaa.

Ps. minusta se on kiva idea myös mitä olen kuullut, että vaikkapa häämatkaan sponssia erilaisilla rahalahjoilla kuten "illallinen ravintolassa", "sukelluskurssi" tms. jos parilla on jo kaikkea kotona. Ihan hauska olisi tuollainenkin mielestäni:)

Vierailija
36/56 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 22:45"]

Mitä helv...!? kyllä mun mielestä olkaimeton hääpuku näyttää makeelta myös "läskin tankin" päällä! :O puku pitää kantaa, oli sitten laiha luikero tai pikkasen lihavempi! Ja kun te haluutte aina kaiken tietää niin kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään. 

[/quote]

http://image.dhgate.com/albu_215828598_00-1.0x0/plus-size-strapless-beaded-mermaid-train.jpg

[/quote]

34, mutta tuo näyttää hyvältä merenneidossa! ;) Minulle ei sopinut se vaikka olisin tahtonut ja painoni on normaali. -Kuolaan.

Vierailija
37/56 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ihan tavalliset hartiat, Jos olisi uimari niin olisi hartiaa!! Tuolla mimmillä on tiimalasivartalo, hyvä puku.

Vierailija
38/56 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kauhean surullista lukea tällaista arvostelua. Arvostelkaa mieluummin sellaisia ihmisiä ja tekoja, jotka ovat pahoja muita kohtaan. Hääpäivä on jokaisen omannäköinen, eikä yksi hääpäivä voi koskaan miellyttää jokaista vierasta, siispä annetaan sydäntä, ystävällisyyttä ja onnellisuutta hääparille ja toivotaan, että he ovat saaneet päivästä yhden elämänsä parhaista! Se on tärkeintä!

Olkaimettomasta mekosta sen verran, että en minäkään siitä ole ennen syttynyt (liian yleinen ja tavallinen), mutta nyt häämekkoa etsiessäni olen tajunnut, että 95 % tämänhetkisestä mekkotarjonnasta on olkaimettomia eli hienon muunlaisen mekon löytäminen on vaikeaa. Ihastuin minäkin sitten olkaimettomaan mutta muutoin mekkoni on hieman erilainen kuin tavallinen a-linjainen. Ja mitä sitten vaikka jotkut tykkäävät siitä kaikkein tavallisimmasta. Se on heidän tyylinsä!

Tässä yhteydessä täytyy kuitenkin sanoa myös se, että kummasti siitä hääpäivästä vain tulee perinteinen vaikka aiemmin ois ajatellut muuta. Monessa kohdassa olen ajatellut, että ei sitten näin perinteistä kukka-/koru-/ohjelmavalintaa minun häihini, mutta häihin liittyy sellaisia asioita, joita ei minään muuna päivänä voi toteuttaa, niin se perinteinen jotenkin alkaa tuntua mieluisalta ja juuri asiaan sopivalta. En osaa selittää kunnolla, mitä tarkoitan.

Vierailija
39/56 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

39, mä ymmärrän sua täysin! Noin minäkin ajattelin. Ensin oli ihan pukua myöten värit ja kaikki niin omaa. Ja kun meni kokeilemaan pukuja niin oikeasti sai taistella kermakakkua vastaan.. En ottanut vaikka olisi ollut pari todella kaunista.

Häät on parin juhla ja kyllä ne perinteet huokuu jostain. En todellakaan ole tahtonut heittää kimppua tai muuta hohhoijakkaa mutta jotain ohjelmaa on kiva tehdä ja oikeastaan on juttuja joita osa vieraistakin odottaa juhlalta. On tyttöjä jotka tykkää mennä nappaamaan kimppua tai on porukka josta on tosi hauska ryöstää morsian!

Mitä enempi sitä ajattelee niin tekee juhlasta sitten oudon ja omalaatuisen niin sille on tykkääjät ja sitten on ne jotka ei tajua (äkkiä tulee mieleen se Youtuben video jossa alettiin kesken toimituksen tanssimaan ja mummo lähti pois).

Mutta vastaavasti kaikki ei tahdo jotain harrasta toimitusta ja nyyhkyn voihkin.

Parista se kaikki lähtee. Jos ei ole oma itsensä ja vaan nauti olostaan niin se siinä kaikista kurjinta on. Ei se mitä mieltä kaikki 150 vierasta on juhlasta.

Vierailija
40/56 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Apua! Kamalan näköinen. Miksi pitää tunkea itsensä hyvää kroppaa vaativaan asuun, jos kroppa on tuon näköinen? En tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi