Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni mielestä häämme olivat persoonattomat

Vierailija
27.06.2013 |

Ai että kuinka vahingonilo heräsi kun sain kokea hänen häänsä: olkaimeton prinsessamekko, monikerroksinen kakku, kliseiset hääleikit, parista tehty valokuva-albumi, kylmää pastasalaattia ja hääkutsussa mairean ja imelän jaarittelun jälkeinen tilinumero.

Tääkö sitten sen sijaan oli persoonallista? Ehehheee :)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla ja ystävälläsi onkaan ikää?

Vierailija
2/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te kaksi olette ystäviä niin ihan pelottaa ajatella millaisia olette ihmisille joiden kanssa ette tule toimee...huh huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän häät sitten oli erilaiset?

Vierailija
4/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että kyseessä on ystävä jos kerran tuollaisesta vahingoniloa tunnet? Vähän käy sääliksi sinua, jos luulet tuollaista suhdetta ystävyydeksi.

Vierailija
5/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten olkaimeton mekko on niin suosittu? Se kuitenkin sopii aika harvalle, kun helposti näyttää hartiat leveiltä tai läskit pullottaa. Itse olen hoikka, enkä silti välitä olkaimettomista. Mielestäni ne sopivat siroille ihmisille. Monesti kuitenkin ne pahimmat tankit tuntuvat valitsevan kireän olkaimettoman mekon... Miksi??

Vierailija
6/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, meidän häämme olivat hyvin erilaiset, tosin se ei ollut jutun pointti. Pointti oli se, että hän taisi kuvitella itse olleensa jotenkin persoonallinen, hehehee :)

5, olet oikeassa, kyse ei ole oikeasti ystävyyssuhteesta, en vain halunnut paljastaa tässä "todellista suhdettamme" :D ;)

6, tämä morsian oli juuri tällainen, nauratti itseänikin. :)

ap

Vierailija
7/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv...!? kyllä mun mielestä olkaimeton hääpuku näyttää makeelta myös "läskin tankin" päällä! :O puku pitää kantaa, oli sitten laiha luikero tai pikkasen lihavempi! Ja kun te haluutte aina kaiken tietää niin kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään. 

Vierailija
8/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja hänen ystävänsä ovat kuin luodut toisilleen! Lujittakaa ystävyyttänne ja ryhtykää kummeiksi toistenne lapsille. Suloista! Mikä ystävyyden ylistys se olisikaan!

Vierailija
9/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tilinumerossa?! Parempi se kuin viisi mariskoolia....Nimimerkillä kokemusta on!

Vierailija
10/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harva morsian valitsee persoonallisista ja kaunista hääpukua, kaikilla on juuri tuollainen olkaimeton puku päällä. Jotain luonnetta kehiin, naiset!

Vierailija
11/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilinumero on yhtä junttia kuin lahjalistakin. Kunnon moukkahommaa.

Vierailija
12/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo kirjoitin, kyseessä ei ole todellisuudessa ystäväni, en vain halunnu paljastaa kaikkia faktoja, etten tule/hän tulisi tunnistetuksi. Juu, ei tosiaan ehkä kauhean lämmin ystävyyssuhde olisi. ;)

En myöskään tajua, että miksi KAIKILLA pitää olla tuollainen olkaimeton mekko, joka sopii tosi harvoille. HOHHOIJAAAAA, keksikää jotain uutta!

ap

Vierailija
13/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:48"]

Miksi muuten olkaimeton mekko on niin suosittu? Se kuitenkin sopii aika harvalle, kun helposti näyttää hartiat leveiltä tai läskit pullottaa. Itse olen hoikka, enkä silti välitä olkaimettomista. Mielestäni ne sopivat siroille ihmisille. Monesti kuitenkin ne pahimmat tankit tuntuvat valitsevan kireän olkaimettoman mekon... Miksi??

[/quote]

Tätä mäkin olen ihmetellyt jo vuosia. Yleensä niillä ylipainoisilla morsmaikuilla vielä tursuaa sitä kroppaa kaula-aukosta törkeän näköisesti selkää myöten. Sitten sitä mekkoa nyhdetään levottoman näköisesti ylöspäin muutaman minuutin välein. Katsojaakin oikein ahdistaa, ettei mitään ylimääräistä vaan ryöpsähdä näkyville.

Vaikka eivät ne olkaimettomat sovi useimmille hoikillekaan. Sehän vaatii kantajaltaan mahtavaa ryhtiä. Useimmilla ne hartiat tuntuvat vaan enemmän tai vähemmän roikkuvan. Tuossa mekossa ne roikkuhartiat vaan korostuvat entisestään.

Vierailija
14/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta lahjalista ole junttia, edellyttäen että siinä on erihintaisia lahjatoivomuksia, niin että jokainen löytää omalle kukkarolleen sopivan. Tyhmenmpää se on saada viisi leivänpaahdinta ja vääränlaisia astioita.

Vierailija
15/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No kiitos: tämä plösö ainakin kokeili kokeilemalla eri mallisia ja nimenomaan sopi juuri kyseinen PRINSESSA. Minä en sille mitään mahda, läskit ei pursuile jos alusvaatteita myöten on oikean kokoiset.

Mutta kivat sulle, tuli paska fiilis. Osui ja upposi.

Vierailija
16/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:16"]

Ei minusta lahjalista ole junttia, edellyttäen että siinä on erihintaisia lahjatoivomuksia, niin että jokainen löytää omalle kukkarolleen sopivan. Tyhmenmpää se on saada viisi leivänpaahdinta ja vääränlaisia astioita.

[/quote]

rahanahne akka puhumassa :)

Vierailija
17/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:12"]

Kuten jo kirjoitin, kyseessä ei ole todellisuudessa ystäväni, en vain halunnu paljastaa kaikkia faktoja, etten tule/hän tulisi tunnistetuksi. Juu, ei tosiaan ehkä kauhean lämmin ystävyyssuhde olisi. ;)

En myöskään tajua, että miksi KAIKILLA pitää olla tuollainen olkaimeton mekko, joka sopii tosi harvoille. HOHHOIJAAAAA, keksikää jotain uutta!

ap

[/quote]

Miten niin EI SOVI? Itse olet vaan sitä mieltä. Sinulla on joku ihmeen fanaattinen mielipide asiasta. En katsele morsiammien vaatteita noin että asia rissaisi.

Puhutaan siis vaan sinun asennevammasta.

Ei kukaan morsian mene morsiusliikkeeseen ja väkisin osta itselleen kamalaa mekkoa! Minä olisin halunnut merenneitopuvun, joissa on vähän hihaa. Mutta otin prinsessaleikatun A-linjaisen -ja näytin siinä syötävän hyvältä!

Vierailija
18/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tätä mäkin olen ihmetellyt jo vuosia. Yleensä niillä ylipainoisilla morsmaikuilla vielä tursuaa sitä kroppaa kaula-aukosta törkeän näköisesti selkää myöten. Sitten sitä mekkoa nyhdetään levottoman näköisesti ylöspäin muutaman minuutin välein. Katsojaakin oikein ahdistaa, ettei mitään ylimääräistä vaan ryöpsähdä näkyville.

Vaikka eivät ne olkaimettomat sovi useimmille hoikillekaan. Sehän vaatii kantajaltaan mahtavaa ryhtiä. Useimmilla ne hartiat tuntuvat vaan enemmän tai vähemmän roikkuvan. Tuossa mekossa ne roikkuhartiat vaan korostuvat entisestään.

[/quote]

PUHUT VÄÄRÄSTÄ KOOSTA! Milloin menee jakeluun?

Kaikilla on ryhti, hoikalla ei sitä ole yhtään sen helpommin kuin plösöllä. :D

Mitäs pukeuduit johonkin väärään? Tuo on kateellista ulinaa kun alkaa avautumaan toisten valinnoista. Oikeastiko joku kuvittelee että osuu ja uppoaa täällä johonkin tiettyyn ihmiseen? Hulluja liikkeellä..

Vierailija
19/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:16"]

[/quote]

rahanahne akka puhumassa :)

[/quote]

No pitäisikö aikuisen ihmisen kirjoittaa joku tavaralista että kelpaa? Taitaa joku naimaton hapannaama kirjoitella.. :)

Vierailija
20/56 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 21:26"]

[/quote]

[/quote]

PUHUT VÄÄRÄSTÄ KOOSTA! Milloin menee jakeluun?

Kaikilla on ryhti, hoikalla ei sitä ole yhtään sen helpommin kuin plösöllä. :D

Mitäs pukeuduit johonkin väärään? Tuo on kateellista ulinaa kun alkaa avautumaan toisten valinnoista. Oikeastiko joku kuvittelee että osuu ja uppoaa täällä johonkin tiettyyn ihmiseen? Hulluja liikkeellä..

[/quote]

Oho, joku otti asian vähän henkilökohtaisesti. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä