Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olinko Anopille turhan ilkeä? Oli tänään hoitamassa kiepää esikoistamme

Vierailija
27.06.2013 |

Hän tuli siis nyt avustamaan esikoisen nuhan kanssa, vaikka siihen ei nyt niin tarvisikaan, meillä myös nyt vauva 1 kk ikäinen.

Sain koko päivän kuulla, kuinka olen tähän asti hoitanut esikoistamme kipeänä " aivan väärin" Annan siis nenäsuihketta, jos nenä on tukossa! Sitä lasten versiota tietenkin, mutta se kuulemma on niin  kauhean vaarallista ihmisille. Ja buranaa tai panadolia ei saisi hänen mielestään antaa ihmisille, koska "ihmisen täytyy selvitä nuhasta ilman lääkettä".  Ja kun en ollut keittänyt mustikkakeittoa pojalle, voi voi voi..." Kuinkas sinä nyt niin huolimaton olitkaan, kyllä kipeälle lapselle täytyy mustikkakeittoa antaa, HYVÄNEN AIKA" Tähän sitten minä lopullisesti kilahdin. 

Olinko liian ilkeä, kun sanoin että ihan terve minustakin on tullut, ja on poikaskin vielä, vaikka sille oon kaikki nää 15 vuoden avioliiton ajan syöttänyt buranaa ja ostanu nenäsuihketta! Arvostan sun apua, mutta en sitä, kun tuut tänne meidän kotiin arvostelemaan mua äitinä, ja kohtelemaan kuin paskanpalasta, joko sä oot täällä kuin talossa talon tavalla tai sitten voit mennä.  

Tämän jälkeen meni n. 20 min. ja hän lähti, ei oikeen puhunut minulle mitään, vain lapselle. Tiedän, että tarkoittaa hyvää, mutta en halua, että minun kotiini tullaan arvostelemaan minun hoivaamistyylejäni ja syyttelemään, kun en ole tehnyt sitä enkä tuota.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka antaa buranaa nuhaan? En yhtään ihmettele, et anoppis huomautti. 

Annat varmaan jotain velliä sille 1-kuisellekin. 

Vierailija
22/27 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä kysymys. Tietysti. AV:lla ap on aina väärässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tarkoittaa hyvää ja toinen vetää siitä herneet nenään. Olisihan asian voinut loukkaamattakin hoitaa.

Vierailija
24/27 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nuorin 1 kk eli hormonit.

Vierailija
25/27 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi mennä ap kyllä itseensäkin. :( Kiva nolata toinen? Vaikka et tykkää hänen neuvoista niin miksi pitää nolata? Ihan kamalan huonosti on sinut kasvatettu. Sinä tiedät että olet ollut röyhkeä. Mutta eihän sinusta ole pyytämään anteeksi, se kun on SINUN kotisi.. :(

Oletko oikeasti ollut jonkun kodissa (muutakuin äitisi kasvattaessa sinua) että siellä alkaa talon emäntä skitsota että tämä on hänen koti ja muut olkoon hiljaa.

Jokkut nyt vaan syytää neuvojaan ja vähän epävarmempi äiti niistä kuulee torua koska ei tee kuten neuvon antaja. En usko että se ihminen sanoi että: Teet väärin. Mitä sitten jos sen mielestä pitää juottaa mustikkasoppaa? Miksi se pitää dissata? Koska SE ihminen kehtaa sinua "neuvoa".

Ihan kamalaa. Ei ole helppo elämä sinullakaan!

Vierailija
26/27 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaiselle lapselle saa tosiaan antaa buranaa ja panadolia ja nenäsumutettakin, jos se auttaa oloon, kunhan ei viikkokausia putkeen anna. Esim yöksi laittaminen on hyvä juttu, helpottaa kummasti koko perheen öitä.

Olit ihan oikeassa, et mennyt liian pitkälle. Anoppisi sai vähän mietittävää ja hyvä niin.

Vierailija
27/27 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään olosuhteissa antaisi nenäsumutetta lapselle.

Sanojasi lainatakseni, myös minusta tuli terve, vaikken ole koskaan käyttänyt nenäsuihketta. En lapsena enkä aikuisena.