Onko ok tarjottavat 3v synttäreille?
Otsikkoni oli ilmeisesty tylsä, kokeillaan toisella otsikolla.
Onko kenelläkään vinkkejä: paljonko ostan paistijauhelihaa lihapullia varten?
Meillä 3v synttärit ja vieraaksi tulossa, aikuisia yhteensä 20kpl. Muut tarjottavat (kaikki itse tehtyjä, kaloja ei ole itse kalastettu...):
- kraavisiikaleivät
- katkarapukimara-leivät (saaristolaisleipää)
- itse savustettu lohi (kylmänä) turkinjugurtikastikkeella
- pasta-broilersalaatti (pastaa, kanaa, rucolaa, tuore ananas jne jne)
- vihreä salaatti
- vesimeloni-lohkot
- lihapullat (PALJONKO?)
Kaffen kanssa:
- Serkun tekemä uniikki kakku
- Kummin tekemät mariannecookiesit
- korvapuustit
- kermatoffeet
Eli paljonko pitäisi jauhelihaa varata tuolle porukalle? Ja onko tuossa tarpeeksi hyvät tarjottavat?
ja HUOM lapsemme herkkuja ovat nämä kaikki, eli hänen kanssaan yhdessä on mietitty.
Kommentit (31)
sori kuulostaa aika apeilta tarjottavilta. mutta jos itse tykkäätte niin why not.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:31"]
sori kuulostaa aika apeilta tarjottavilta. mutta jos itse tykkäätte niin why not.
[/quote]
Haloo! Ne on 3-vuotissynttärit, eikä mitkään linnan juhlat. *ihmettelee*
Kilo kuulostaa hyvältä.
Ja tosiaan: nämäon 3vuotiaan poikani toivomia tarjoiluja ja serkkujen/kummin tekemät jutut erityisen tärkeitä.
Kiitti!
ap
Mun mielestä taas on hyvät tarjottavat. Kalatarjottavat varsinkin kuulostaa hyvältä ja hienoa että kaikki on itsetehty:)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:31"]
[/quote]
Kertoisitko, millaiset tarjoilut teillä on ollut 3-vuotissynttäreillä?
Ihanat tarjoukset :)
Lihapulliahan voi huoleta tehdä ison kasan ku ne voi heittää pakastimeen jos jää paljon yli.
Saan yhä kehuja tarjoiluistamme. Juhlista kuukausi... "Juhliamme" kehuttiin toki kokonaisuudessaan. Ne olivat ihan vain istumista (ulkona oli upea ilma) ja läheisten kanssa halailua/juttelua. Mutta tarjoiluista kuulen yhäkin vielä erikseen molempien päivien porukalta.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 15:24"]
TIEDÄN, että kimarasta tulee huuto. MUTTA: teen sen itse ja ihan omanlaiseni. On todella kehuttu ja ERILAINEN "kimara".
ap
[/quote]
Haluan heti reseptin. Saat sitte tuomion ;-) t. shrimp-hullu
Itse tekisin varmaan 800-1000kg. Tuossa on niin monenmoista tarjottavaa, että varmasti riittää syötävää kaikille. Ja tosi hyvät tarjoilut, tulisin noihin juhliin mieluusti, koska olen suolaisen ystävä enemmän kuin makean! :)