Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Womansplaining = women explaining things to me

Vierailija
28.07.2020 |

Olin kaupassa ostamassa vaippoja kun randomi nainen alkoi selittämään yht'äkkiä sivusta kuinka olin ostamassa hänen mielestään vääränlaisia vaippoja. Luuli olevansa jokin vaippaekspertti, koska oli nainen. Sanoin tietäväni kyllä mitä vaippoja olen ostamassa. Tokaisi perääni vielä "kuuntelisit naista, tiedän mistä puhun".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sit se oli niinku niin juu et joo ai että, tieksää?

Vierailija
2/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten muuta tähän sontatrolliisi keksinyt kuin vaipat. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kummalliselta. Siitä vaippoja käyttävästä lapsestahan se yleensä riippuu, millaisia vaippoja kannattaa ostaa ja yleensä ihmiset jotka eivät lasta läheisesti tunne, eivät tiedä, saati edes kuvittele tietävänsä, mitkä vaipat juuri sille tenavalle parhaiten käy. Eri asia toki, jos sulla oli lapsi mukana ja olit tyyliin ostamassa täysin vääränkokoisia vaippoja. Toisaalta eipä ulkopuolinen silloinkaan tiedä ollaanko niitä vaippoja ostamassa juuri sille mukana olevalle muksulle.

Vierailija
4/4 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on imuroitu väärin ja astiat ovat ihan väärin tiskikoneessa ja lapsella on väärät vaatteet ja huomenenkin sanoit väärällä äänensävyllä. Yy-kaa-koo, nyt alkaa marttyrointi ja uhriutuminen, kun kukaan muu ei osaa tehdä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän