Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tuntuu kesällä että on rupsahtanut (35v)

Vierailija
27.06.2013 |

Enää ei meikkikään auta näin kuumassa. Iho on pisamien takia kirjava ja punoittava. Silmäpusseja ei saa piiloon ja silmät on kuin pandalla. Meikkasin aamulla ja näytän silti hirveältä. Kamalaa tämä vanheneminen!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muutos asettui vuosien 30-32 välille :( Ei ole enää nuoren ihmisen iho, ei...

Vierailija
22/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muutos tapahtui 39-40 vuoden välillä. Nyt käytän hyvää A-vitamiinivoidetta. Ryppyjä ei ole mutta iho ei ole enää yhtä hehkeä kuin ennen. Ikää siis 40v nyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Olen 39 vuotias ja viimeisen vuoden aikana on ihossa/kasvoissa tapahtunut rupsahtaminen. Couperosaa, maksaläiskiä , silmien alla pussit jne. Osaksi tuo ilmäpussit johtuu siitä, että leikkuutin silmälasit pois ja nyt ne pussit on näkyvillä. Ei lasien takana piilossa.

Pari viikkoa sitten huomasin yhdestä valokuvasta, että silmäluomet, kulmakarvojen alta on alkaneet roikkua. :/

Vierailija
24/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, just ajattelin tänään etten enää jaksa niin paljon välittää mitä muut minusta ajattelee. Että roikkuuko joku, onko silmäpussit jne.

Ja ajattelin sen johtuvan siitä että vanhenen -> saan itsevarmuutta!

Täytän kohta 35v. eli samaa ikäluokkaa kuin tekin. 

Kukaan meistä ei pysy nuorena, eikä kukaan oletakaan että meidän kaikkien iho pysyis kauniina/pinkeenä mitä nyt ikinä kukakin haluais :)

Ps. Mikä vika pisamissa on? Ne on musta kauniita, harmi kun minulla itsellä ei niitä ole.

Vierailija
25/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, just ajattelin tänään etten enää jaksa niin paljon välittää mitä muut minusta ajattelee. Että roikkuuko joku, onko silmäpussit jne.

Ja ajattelin sen johtuvan siitä että vanhenen -> saan itsevarmuutta!

Täytän kohta 35v. eli samaa ikäluokkaa kuin tekin. 

Kukaan meistä ei pysy nuorena, eikä kukaan oletakaan että meidän kaikkien iho pysyis kauniina/pinkeenä mitä nyt ikinä kukakin haluais :)

Ps. Mikä vika pisamissa on? Ne on musta kauniita, harmi kun minulla itsellä ei niitä ole.

Vierailija
26/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näytin talvella väsyneeltä ja silmissä oli ryppyjäkin. Nyt kesällä ilme on vähän kirkastunut.

Ajattelen kuitenkin, että voi näyttää hyvältä ikäisekseen. Ei se tarkoita sitä, ettei ole rypyn ryppyä mutta voi näyttää kuitenkin ok:lta. Itse ainakin meikkaan nyt helteilläkin ja kyllä musta silmänalusia voi ehostaa, vaikka ei olisi muuten kauheesti meikkiä.

Mitä ap teet, harrastatko liikuntaa, nukutko hyvin?

t: 35v.

Vierailija
27/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän on juuri alkanut huomata rupsahtavansa. Todellisuudessa hän on edelleen nätti ja hehkeä, mutta kuvitelmat omasta erinomaisuudesta ("markkina-arvosta") ovat laskeneet kohtuulliselle tasolle. Tämän lyhyen aika-ikkunan puitteissa on siis ainutlaatuinen mahdollisuus saada sekä erinomaisen seksikäs ja nuorekas että todella mukava nainen.

Miesten kannattaisi muistaa tämä myös nettideittailuissa, joissa kaikki yrittävät parikymppisiä, vaikka parhaat ja vähemmän tavoitellut saaliit uivat kolmekymppisten vesissä.

TJEU: http://blog.okcupid.com/index.php/the-case-for-an-older-woman/

Vierailija
28/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 09:33"]

Enää ei meikkikään auta näin kuumassa. Iho on pisamien takia kirjava ja punoittava. Silmäpusseja ei saa piiloon ja silmät on kuin pandalla. Meikkasin aamulla ja näytän silti hirveältä. Kamalaa tämä vanheneminen!

[/quote]

Voit lohduttautua sillä ettei tuo ole päivässä tapahtunut vaan on pitempi prosessi!

Vierailija
29/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo muutos tapahtui 38v.

Paino alkoi nousta, iho muuttui veltommaksi ja sameammaksi, hiukset on kuivat, silmäpussit...

Tosin vielä ei ole ryppyjä (olen nyt 44v.) ja onneksi edes olen päässyt finneistä eroon eli jotain hyvääkin.

Henkisesti olo kuitenkin ok :)

Vierailija
30/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 44 ja vasta viimeisen vuoden aikana olen alkanut huomata rupsahtamista. Tosin olen aina ollut ruma, joten en ole varsinaisesti koskaan voinut kokea olevani nuori ja hehkeä. Sikäli tämä on varmaan katkerampaa nyt minulle kuin niille, jotka ovat olleet nättejä ennen. Nyt tiedän varmuudella, etten tosiaankaan ikinä voi kokea sitä, mitä muut. Toisaalta en ole elämääni ulkonäön varaan laskenutkaan. Ehkä tasoittaa tilannetta, että te kauniit koette rupsahtavanne jo kolmikymppisinä.

Vierailija
31/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta tämä tuntuu. En jaksa pitää kehostani huolta, eli oma syy. Olen 37v ja ryppyjä silmien alla, maha alkanut löllymään. Ei kiinnosta liikunta enkä ole koskaan käyttänyt rasvaa. En myöskään juo vettä.

Ainut lohtuni on, että multa kysyttiin marketin kassalla paperit eilen.Ostin 3 tölkkiä olutta.

Vierailija
32/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 14:59"]

Kamalalta tämä tuntuu. En jaksa pitää kehostani huolta, eli oma syy. Olen 37v ja ryppyjä silmien alla, maha alkanut löllymään. Ei kiinnosta liikunta enkä ole koskaan käyttänyt rasvaa. En myöskään juo vettä.

Ainut lohtuni on, että multa kysyttiin marketin kassalla paperit eilen.Ostin 3 tölkkiä olutta.

[/quote]

No joo, olen itse tuollainen "hyvän näköinen" ja tottunut aina tukeutumaan siihen. Olen tottunut miesten huomioon arkena, juhlassa, työpaikalla(miesvaltainen ala). Olen ollut onnekas, en ole tehnyt kauneuteni enkä kroppani eteen MITÄÄN. No, nyt se alkaa rapistua ja pahalta tuntuu.

Vierailija
33/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat on kauniita, jos eivät ole oransseja, ja omaava osaa ne oikein kantaa. Muistan vieläkin kuinka teininä katoin aivan mykistyneenä kaunista muutaman vuoden vanhempaa tyttöä, jolla oli halterneck kukkamekko, ja hänellä oli tunsaasti pisamia olkapäillä ja selässä. Todella seksikäs näky. Olensiis hetero, mutta näky oli kateutta herättävän upea. Toivoin monta vuotta, että mulla olisi kanssa pisamia...