Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Joo Shirleyn ilme takana niin kypsä kun itse tais saada viis pistettä🤣
Totuus oli että oli ihan jäykkä..itsekkin yllättäin kuin tönkkö oli...
Harmi...mä olisin halunnut ton Jessen olevan parempi. Alku oli niin lupaava mut sit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni noista pariskunnista panee harjoitusviikolla? On meinaan melkoista silmäpeliä aika monella....
Voi luoja. Tuskin kukaan.
nämä opettajat on ammattilaisia, ei ne tanssiparien kanssa mitään sutinoita harjoituksissa aloita.
Äläs ny, Briteissä jossa tää on valtava show, joka ainut vuosi joku jää pari kiinni salasuhteesta. Petetään puolisoita mennen tullen :) ilmiö tunnetaan nimellä Strictly curse
Seuraavaksi porukan voisi siirtää Suurin pudottaja -kisaan ja Tähdet tähdet -ohjelmasta täydennystä.
Korona on kyl vienyt sellaisen ylenpalttisen lääppimisen pois tästä formaatista, mikä on hyvä. 👍
Jesse oli pettymys, ja Kristiina oli aika jäykkä.
Ei täydellinen mut uuu ihanan aikuismainen tanssi tällä kristiinalla
Korvat kärsii, kun Frösti "laulaa".
Paha mieli tulee tuota katsellessa, kun ei ole yhtään mies- tai naisparia. Kauhean patriarkaalinen ja heteronormatiivinen ohjelma :(
Onko Kristiinalla ja Mikolla jotain skismaa?
Kristiina Halttu oli hyvä, tyylikäs nainen. Moni nainen (esim. Vappu) voisivat ottaa hänen tyylikkyydestään mallia.
Vierailija kirjoitti:
Harmi...mä olisin halunnut ton Jessen olevan parempi. Alku oli niin lupaava mut sit...
Olis paljon enemmän potentiaalia Jessessä. Huono koreografia, oppilas ei loistanut. Uusi opettaja ei osannut vielä antaa oppilaalle mitään.
En ymmärrä noita Kristiinan ja Aleksin pisteitä. Kristiinan tanssi oli jäykkää ja tunnelma erittäin kylmä.
Nyt tosta Kristiinasta tulee mieleen sen siskonpedin sketsihahmo jossa se marttyyrimummo haluaa kaivaa itselleen oman haudan. Ehkä hei pikkusen tervettä itserakkautta peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää pliis alkako taas jotain Vapun kiloja syynään.. Puhutaan tansseista/ pareista.
Se duudsoni oli lihonut myös, puhutaan sitten siitä.
Miksi pitää puhua kenenkään kiloista? Itsepähän ne kantavat. Haluais lukea kommentteja tanssisuorituksista, niin puolet on taas jotain "hyi toi on lihonu". Mitä se muille kuuluu, jos on lihonu? Ei Vappu mihinkään missikisoihin ole menossa.
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli tulee tuota katsellessa, kun ei ole yhtään mies- tai naisparia. Kauhean patriarkaalinen ja heteronormatiivinen ohjelma :(
Haukotus... älä taas aloita.
Jorma Uotisen pitäis olla jäävi pisteidenantamisessa Sykölle, koska ne on frendejä keskenään.
Ansku saa kaikki h*mppelit tanssiparikseen.
Mun mielestä tuollainen nirunarumekko ei ole juhlava kenenkään päällä oli kiloja tai ei.