Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Vierailija kirjoitti:
Miisalla epäpukeva tätimekko.
Sopi hyvin tanssiin. Olikohan aito vintage?
Vierailija kirjoitti:
Minun suosikkini on ehdottomasti "vinkulelu" ja "vatsastapuhujan nukke"-pari! Muut eivät kiinnosta yhtään.
Niin siis ketkä?
Älkää pliis alkako taas jotain Vapun kiloja syynään.. Puhutaan tansseista/ pareista.
Mistä sen ttk sovelluksen oikein löytää?En ainakaan play kaupasta löytänyt mitään.
Onko tuolla jotain stailaajia? Jos on niin Vapun stailaajat pitäisi vähintään lomauttaa. Eihän tuollainen nirunakumekko sovi, kainalotissit vaan pursuaa. Vappu on vähän pyöristynyt iän myötä mutta ei hän niin lihava ole etteikö löytyisi tyylikästäkin vaatetta hänelle. Hiukset on kuin Matti Nykäsellä 80-luvulla, kaameat. En ymmärrä miten suostuu tuollaiseen vai tykkääkö itse tyylistä.
Shirly sai liian matalat pisteet jos ajattelee et sai Jukan kanssa samat pisteet. Kyllä Jukka oli paljon huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Älkää pliis alkako taas jotain Vapun kiloja syynään.. Puhutaan tansseista/ pareista.
Niistä ei ole oikein mitään sanottavaa.... vanhan toistoa, samat opettajat, samat tanssit, samat biisit, samat juontajat, samat tuomarit ja sama vakiyleisö vuodesta toiseen.
Niklas on yllättävän symppis jääkiekkoilijaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun suosikkini on ehdottomasti "vinkulelu" ja "vatsastapuhujan nukke"-pari! Muut eivät kiinnosta yhtään.
Niin siis ketkä?
Veikkaan Sykköä ja Anskua
Vierailija kirjoitti:
Jutta on mun suosikki ope, taitava, kaunis ja muuntautumiskykyinen
Ja antaa oppilaan olla TÄHTI. Tuolla on monta naistanssinopea, jotka haluavat loistaa. Jutta jaksaa aina kehua ja antaa kunniaa oppilaalleen. Jotenkin näkee, että Jutta on sisältä ja ulkoa kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Niklas on HOT! 🙈
Siis tossa tanssiasussa. 😎
Mikä hevibiisi oli Toukon tango?
Niklas oli ehkä hieman tönkkö mutta ei se kyllä hassumman näköinen ole.
Niklas pisti itsensä likoon, taitaa olla kauden yllättäjä. Hieno esitys!
Niklas tiputtanut muutaman kilon...
Ainahan sillä on liian pieni puku.