Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Vierailija kirjoitti:
Niklaksella jalat liikkuvat, mutta muu vartalo on täysin jäykkänä, vyötärössä ei ole ollenkaan liikettä. Tuomaripisteet on täysin yläkanttiin vedetty.
Tangossa vyötärön tai ylävartalon ei kuulu liikkua muuten kuin kierron verran
Vierailija kirjoitti:
Me ollaann rasssisteja kaikki, kun oikein silmin katsotaan. molemmat ulkkisjuuriset tippumassa.
Totta turiset. Mutta tanssit menivät myös vähän heikosti.
Huomasiko kukaan että tanssin loppupuolella Kialla jäi hameen helma korkoon kiinni.
Jaha, Jani ei suostunu enää tanssimaan kun tuli pudotus!
Mikä tämä laulaja Antti on? Nevahööd
Onko Jani jo vähän liian äijä?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaann rasssisteja kaikki, kun oikein silmin katsotaan. molemmat ulkkisjuuriset tippumassa.
Eivätköhän he ihan tanssin perusteella tuonne joutuneet. Mielestäni oli oikeat kaksi pudotusuhan alla. Luulen, että kovin moni ei ole edes tullut ajatelleeksi, että heillä ylipäätään olisi mitään eri juuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niklaksella jalat liikkuvat, mutta muu vartalo on täysin jäykkänä, vyötärössä ei ole ollenkaan liikettä. Tuomaripisteet on täysin yläkanttiin vedetty.
Tämän herran ylävartalo ei elä missään tanssimuodossa. Koko olemus näyttää jotenkin jäykistetyltä. En vaan voi käsittää noita pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Niklas vois olla Jaren isä, samaa näköä.
Ei voisi olla. Jaren ulkonäkö ei ole yhtään, ei siis yhtään minun mieleeni. Ja se laihuus... Niklasta sentään kestää katsella ja on ihan miehekkään näköinen sentään.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelin heti, ettei Shirly suostunut :D Oli melko nyrpeänä jo pudotusuhan alla, kun taas Jani yritti hymyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän herran ylävartalo ei elä missään tanssimuodossa. Koko olemus näyttää jotenkin jäykistetyltä. En vaan voi käsittää noita pisteitä.
Sama valitusvirsi viikosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä me nyt jo huomattiin, että sinä et ymmärrä tanssista yhtään mitään. Turhaa sitä nyt enää jankutat ja korostat.
Jotenkin Virpissä ja Niklaksessa on paljon surumielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelin heti, ettei Shirly suostunut :D Oli melko nyrpeänä jo pudotusuhan alla, kun taas Jani yritti hymyillä.
Ei ihmetyttäisi. Asiakaspalveluhommissa en montaa Karvista ylimielisempää julkkista ole kohdannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä me nyt jo huomattiin, että sinä et ymmärrä tanssista yhtään mitään. Turhaa sitä nyt enää jankutat ja korostat.
Sinä sen sijaan näytät olevan perillä sekä omasta että muitten osaamisesta, mutta kritiikkiä et kestä yhtään.
Mun mielestä Niklaksen tanssi alkoi tosi hyvin, mut jotenkin köpäkkä ja kankea lopussa. Enkä tarkoita tuota tangoasentoa, vaan askel ja ilmaisu jäykkää. Ihmettelin siksi miksi täydet pisteet. Tykkään Niklaksesta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jani jo vähän liian äijä?
On mun mielestä mennyt habitus jo vähän yli noihin hommiin. Sininen tukka pystyssä... this is not about you
Ketkä laulavat "Jos sä tahdot niin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sijaan näytät olevan perillä sekä omasta että muitten osaamisesta, mutta kritiikkiä et kestä yhtään.
Öööööö. Mitä? Minä en kestä kritiikkiä? En nyt muista ollenkaan olleeni tuolla tanssimassa ,mutta kait olen sitten ollut. Sinulle vielä että muista ottaa ne lääkkeet myös illalla.
Jessen daami tuntuu jäykältä. Kähmiikö hän opettajaa tai jotain?