Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Menis tarkistaa testot tuo märisijä Jukka. Ei ole normaalia enää tuo ulina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hihan pituus voisi olla hieman peittävämpi. Upeat hiukset ja meikki!
Vierailija kirjoitti:
Onpas Vappu tänään nättinä.
Joka kerta joku kainalotissi puku ei se ole nättiä. Puvustaja vaihtoon.
Outoa tuo itkeminen jatkuvasti.
Vapun hiukset harottavat, olisi pitänyt kammata ennen lähetystä.
Shirly luulee joka jaksossa että seksikkäällä olemuksella saa pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa tuo itkeminen jatkuvasti.
Herkkyys nousee pintaan monilla. Kuten tunnettua on, niin mm. Vain elämää formaatissa taitavat itkeä kaikki.
Ei sen ihmeellisempää. Toisaalta kannatan, että miehetkin voivat ja saavat näyttää herkkyytensä.
Onpas Janinalla ollut komea isoisä.
Jännää ettei Janinaa tunnistaisi, jos näkis ilman meikkiä. Meikkaus tekee ihmeitä.
Janinalta hieno tanssi ja ylväs asento. Ja miten kaunis hän onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään jollain on ongelma tanssinopettaja Kian kanssa, kun haukkuu vuoroin Hannesta, vuoroin Niklasta.
Mä olen tässä ketjussa haukkunut Hannesta, koska hän OLI ihan oikeasti kankea tanssija, enkä ymmärrä hänen suosiotaan tuomareiden kesken 2 vuotta sitten.
Kia taas on ihana tanssiopettaja - olen ollut hänen tanssitunneillaan ja nauttinut hyvästä opetuksesta.
Tuomareiden elämänmittainen kokemus ja tietämys tanssista vs. alla muutamat tanssitunnit. Kummankohan ansioilla arvioidaan paremmin?
Ei ole myöskään mitään syytä haukkua, vaikkei pitäisi jonkun tanssista. Vielä tätäkin typerämmän kuvan antaa se, että tulee kerskumaan näillä haukkumisillaan.
Janoamalla on kaunis hymy, valaisee koko kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Onpas Janinalla ollut komea isoisä.
Ei tarvitse arvailla, mistä Janinan ulkonäkö on peritty.
Kyllä Janina on kaunis nainen, kasvot, vartalo, hymy ja koko naisellinen olemus!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meikki tekee ihmeitä.
Juu, samaa mietin tuosta Janinasta. On ilman meikkiä ihan tavallinen pallinaama. Eipä uskoisi, että on joskus ollut missi.
Mun mielestä Vapulla on tänään kaunis ja hänelle sopiva stailaus. Etenkin silmämeikki on onnistunut ja korostaa Vapun vaaleansinisiä silmiä.
Janinan kauneutta lisää herttainen ja sydämellinen olemus.
Jukalla oli hyvä eläytyminen tanssiinsa. Ottaa tosissaan ainakin nämä esiintymiset, mutta ilmeisesti tanssisalilla menee vähän sinne päin.
Kyllä! Hihan pituus voisi olla hieman peittävämpi. Upeat hiukset ja meikki!