Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Virpillä on joku salattu suru. Masentuneen oloinen aina.
Todella herkkä Virpi on. Ihanasti synkkaa Samin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En voi mitään sille tunteelle, että Virpi pelkää Jaria.
No kuka ei pelkäis.
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas kun Jare on laiha.
Samoin on HP Duudson. Ihan sairaalloisen laihoja kumpikin ja luulen tietäväni miksi. On eräs asia joka kadottaa kaiken ruokahalun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaren äiti on todella nuorekkaan näköinen olematta väkinäisesti sellainen. Upean näköinen.
Mistä tiedät kun maski peitti kasvot?
Siinä vanhoja valokuvia näytetyssä osiossa oli tuoreita kuvia gaaloista ja festareilta, joissa näkyi kasvot ja vaatetyyli.
Jotenkin nolo koko kausi. Herkkiä tarinoita ja sitten tuomarit lyttää. Tämän jälkeen juontajat yrittää jutella tekopirteitä. Ei toimi enää ei...
Virpi on ilmeisesti loukannut itsensä treeneissä. Virpi ja Jri ovat hieno pari, heillä tuntuu olevan syvä henkinen yhteys. Upeaa tuon tanssin esittäminen ja omistaminen puolisolle.
Viroillä on salattu suru. Masennus?
No oli siellä kaks muutakin jotka esiteltiin alussa😤Jotka saa mun sapen kiehuu...
On mun Asia oma!
No Jos oisin ollu Itse Tanssimas oisin Pyytänyt Laulaan Minulle Tutun laulajan Kielon Jäähyväiset , Sotaveteraanien Muistoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jari otti maskin pois haastattelun ajaksi? Luulisi, että kun sitä kerran on tuolla pidettävä, niin nimenomaan tuollaisia tilanteita varten.
Nyt se mikrofoni tungettiin Jarin suuhun, ja kohta sillä haastatellaan muuta yleisöä ja pareja. Mielestäni tuolla yleisössä ei tarvitsisi muuten kenelläkään olla maskia, joka ei sellaista halua laittaa, mutta juurikin haastattelutilanteessa olisi hyödyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jari otti maskin pois haastattelun ajaksi? Luulisi, että kun sitä kerran on tuolla pidettävä, niin nimenomaan tuollaisia tilanteita varten.
Niin että siitä syystä kaikki pitää maskia jos sattuu joku tulemaan haastattelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Vei toiselta naiselta miehen. Olisko se jotenkin omallatunnolla.
Claudian tekemä koreografia näytti hiukan lapselliselta alussa. 8-vuotiaiden olettaisi pyörivän itsekseen kädet sivulla, mutta ei enää aikuisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Jari liene ollut se aktiivisempi osapuoli tuossa sopassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään voi viedä.
Yleensä mies vie naista tanssissa, ei toiste päin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Jari liene ollut se aktiivisempi osapuoli tuossa sopassa.
Ehkä noin, mutta suhde on aina kahden kauppa.
NIKLAS & KIA / TANGO: Gotan Project: Diferente
Voi, tää on mun lempikappale! Saas nähdä millainen versio kuullaan.
Virpi ja Sami ovat todella elegantti pari. Virpillä on myös hyvä tyylitaju, hänellä on aina kauniita vaatteita.