Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Miisan videoita monta vuotta ja on somen perusteella sympaattinen, mutta näissä tansseissa hänestä kieltämättä tulee itseriittoinen vaikutelma.
Monelle suomalaiselle itsevarmuus ja -riittoisuus ovatkin hieman haastavia käsitteitä.
Kilpailussa on useita itsevarmoja tanssijoita, joista ei huou itseriittoisuus.
Mielestäni tämä pätee myös Miisaan, sinun mielestäsi ilmeisesti ei. Mitäs nyt tehdään?
Hämmästelen Jukan korkeita pisteitä.
Tanssin karatepotkut meni täysin pieleen.
Muutenkin Jukka oli hiukan väkinäinen ja ylävartalo oli kömpelö.
Ehkä Paranoid biisi boostasi pisteitä
Vierailija kirjoitti:
Häh! Hilden ja ope paras pari! Nyt meni niin väärin kuin vaan voi.
Äänestitkö?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kahden kauppaa.
Niklas ja Miia.
Virpi ja Sami.
Nämä parit vain parantavat suoritustaan.
Muut tulee kaukaa takaa.
Miia?
Opettajan nimi on kyllä Kia Lehmuskoski.
Vierailija kirjoitti:
Matilla ilmeisesti jokin sopimus tuotannon kanssa. Miten Jukka ja Katri voivat olla illan paras pari, Kakki pistänyt puhelimen laulamaan?
Niin tietenkin. En ihmettele yhtään miksi yleisö on äänestänyt hauskaa esitystä, jossa musiikkina oli Paranoid. Tanssitaitoa äänestäjät eivät osaa arvioida kovin hyvin, ja tuskin se heitä ensisijaisesti edes kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Miisan videoita monta vuotta ja on somen perusteella sympaattinen, mutta näissä tansseissa hänestä kieltämättä tulee itseriittoinen vaikutelma.
Monelle suomalaiselle itsevarmuus ja -riittoisuus ovatkin hieman haastavia käsitteitä.
Kilpailussa on useita itsevarmoja tanssijoita, joista ei huou itseriittoisuus.
Mielestäni tämä pätee myös Miisaan, sinun mielestäsi ilmeisesti ei. Mitäs nyt tehdään?
Koeta opetella kestämään omistasi eriäviä näkemyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh! Hilden ja ope paras pari! Nyt meni niin väärin kuin vaan voi.
Äänestitkö?
Noillahan oli pelkät tuomaripisteet jo ihan liian korkeat osaamiseen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Toi Parikan tanssipari Matti näytti aika kireeltä, ei taida olla tanssipari ihan mieleen.
Ei ole henk koht kokemusta, mutta oon kuullut, että Parikka on todellinen biaaach. Oisko salamavalojen takana sitten ihan erilainen ihminen kuin tämä ruudussa naureskeleva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kahden kauppaa.
Niklas ja Miia.
Virpi ja Sami.
Nämä parit vain parantavat suoritustaan.
Muut tulee kaukaa takaa.Miia?
Opettajan nimi on kyllä Kia Lehmuskoski.
Sorry. Kirj. Virhe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Parikan tanssipari Matti näytti aika kireeltä, ei taida olla tanssipari ihan mieleen.
Ei ole henk koht kokemusta, mutta oon kuullut, että Parikka on todellinen biaaach. Oisko salamavalojen takana sitten ihan erilainen ihminen kuin tämä ruudussa naureskeleva?
Häh? Itse olen kuullut aivan päinvastaista.
Matti pommittaa varman itse parisataa tekstaria viikkoon pysyäkseen jatkossa. Katsottuani aikanaan Neljän tähden illallisessakin tämä tanssijumala Puuro antoi muille osallistujille ykköset vaivannäöstään vain sen takia, että voittaa jonkun kolmenkympin blenderin. Nyrpeän ja ylimielisen oloinen ihminen. Toivottavasti ensi kaudella pistävät tälle pariksi jonkun Annika Saarikon.
Miksei se Putous-hahmo Sami The Balleriina putoa???
Shirly ei saa ansaitsemiaan pisteitä. Huomannut jo useammasta jaksosta.
Lopez oli kyllä taas niin diivaa että. Meriitit vaan aika vähäiset. Väärä pari putosi tänään. Parhaita ovat Niklas, Virpi ja Jare, noin niinkuin lahjoillaan. Mutta leikkiähän tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Shirly ei saa ansaitsemiaan pisteitä. Huomannut jo useammasta jaksosta.
Liian nuori ja nätti varmaan.
Tällä menolla Posse-porukka saa mieleisensä voittajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janina on aika hurmaava. Näyttää luonnollisen kauniilta, ei miltään botoxi/muovilaitetulta. Ja tanssi tempaisi mukaansa, silmänruokaa :)
Täällä jengi kilpaa rääkyy, että Janina oli tänään kuin Jennifer Lopez ja peukuttavat samalla luonnollisuutta :Dd hyvin on kauneusbisnes pesunsa pessyt.
Janina on luontaisesti Lopezin näköinen. Luonnollisella kauneudella tarkoitetaan, ettei ole laittanut fillereita tai botoxia. Lisäksi ei ole langanlaiha mikä korostaa naisellisuutta.
Hyvän kirurgia ei näyttäydy epäluonnollisena, mutta ei silti luonnollista ole. Ei 46-vuotias näytä tuolta pelkällä veden juonnilla ja kasvovoiteilla. Olen pahoillani.
Mitä tarkoitat kyllä näyttää, ja, ihan ikäiseltään näyttää. Tuolta näyttää 46-vuotias nainen, joka on lähtökohtaisesti kaunis, on säännölliset elämäntavat, ei polta eikä juo. Itsekin näytin tuolta vielä tuon ikäisenä, noin 50 v alkoi vasta posket ja luomet ruveta roikkuun. Ryppyjä ei ole kauheasti edelleenkään.
Kristiina oli kovin jäykkä jopa ilmeiltään noin näyttelijäksi. Pudotus ei ollut yllätys.
Virpille sopi tämäniltainen kampaus lisäkkeineen upeasti, ja hänen pukunsa oli tyylikäs ja kaunis. Oli upeaa nähdä Virpi ja Sami noin liikuttuneina onnistuneen tanssin jälkeen.
Matilla ilmeisesti jokin sopimus tuotannon kanssa. Miten Jukka ja Katri voivat olla illan paras pari, Kakki pistänyt puhelimen laulamaan?