Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Toi Parikan tanssipari Matti näytti aika kireeltä, ei taida olla tanssipari ihan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miisalla taas itserakas ilme tanssia ennen, jälkeen ja sen aikana.
Saman huomannut. Ei tule hyvä fiilis tyypistä, jos pitäisi tämän kilpailun perusteella sanoa. En tiedä hänestä siis muuta, voi olla oikeasti ihan erilainen.
Minä en ymmärrä yhtään, mistä te puhutte. Ei ole tullut Miisaa katsoessa minkäänlainen ylimielisyys mieleenkään.
Sellainen katse hänellä kuitenkin on, josta tämä vaikutelma tulee. Etenkin ennen tanssia ja stilleissä.
Miten nuo naiset kuten Janina ja Miisa saivat vähemmän pisteitä kuin Jukka! Ihan eri tasoa, pysyvät rytmissä ja vartalon liike sujuvaa. Tuomarien pisteet erikoisia.
Miksi naisten pitää näissä ohjelmissa olla alasti ja miehillä on pitkät lahkeet ja hihat?
Näiden ohjelmien sovinismi on ihan jostain 50-luvulta. Naisilla näkyy takapuoli ja haarat joka tanssissa.
Kuvottavaa ja junttia.
Olen katsonut Miisan videoita monta vuotta ja on somen perusteella sympaattinen, mutta näissä tansseissa hänestä kieltämättä tulee itseriittoinen vaikutelma.
Illan paras pari!? Odotin että on putoamisuhan alla!
Vapun asu on kaunis - hyvä väri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Ei tule hyvä fiilis tyypistä, jos pitäisi tämän kilpailun perusteella sanoa. En tiedä hänestä siis muuta, voi olla oikeasti ihan erilainen.
Minä en ymmärrä yhtään, mistä te puhutte. Ei ole tullut Miisaa katsoessa minkäänlainen ylimielisyys mieleenkään.
Sellainen katse hänellä kuitenkin on, josta tämä vaikutelma tulee. Etenkin ennen tanssia ja stilleissä.
No siis sinulle tulee. Monelle muulle ei. Tuollainen tulkinta taitaa kertoa enemmän tulkitsijasta kuin Miisasta.
Häh! Hilden ja ope paras pari! Nyt meni niin väärin kuin vaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis sinulle tulee. Monelle muulle ei. Tuollainen tulkinta taitaa kertoa enemmän tulkitsijasta kuin Miisasta.
Se, että sinä tulkitset toisella tavalla, ei tee siitä yhtään sen oikeampaa. Et myöskään voi piiloutua muiden samanmielisten taakse tukeaksesi näkemystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Miisan videoita monta vuotta ja on somen perusteella sympaattinen, mutta näissä tansseissa hänestä kieltämättä tulee itseriittoinen vaikutelma.
Monelle suomalaiselle itsevarmuus ja -riittoisuus ovatkin hieman haastavia käsitteitä.
Käyttäjä33400 kirjoitti:
Miksi naisten pitää näissä ohjelmissa olla alasti ja miehillä on pitkät lahkeet ja hihat?
Näiden ohjelmien sovinismi on ihan jostain 50-luvulta. Naisilla näkyy takapuoli ja haarat joka tanssissa.
Kuvottavaa ja junttia.
Kommentoin tätä jo viime viikolla. Asut jäljittelevät perinteisiä kilpaparitanssin asuja, joissa miehillä kuuluu olla pitkät housut ja vähintään 3/4 hihaiset paidat. Kuuluu lajiin ja jos tuntuu naisesta pahalta niin siitä varmaan sanoo puvustamolle. Lajissa naiset saavat itse ostaa mieleisensä puvun joka on juuri niin paljastava (sääntöjen puitteissa) kuin haluaa.
Voi ei!
Olisin vielä tahtonut nähdä Kristiinan ja Aleksin tansseja
Kristiina on niin upea näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle suomalaiselle itsevarmuus ja -riittoisuus ovatkin hieman haastavia käsitteitä.
Kilpailussa on useita itsevarmoja tanssijoita, joista ei huou itseriittoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Toi Parikan tanssipari Matti näytti aika kireeltä, ei taida olla tanssipari ihan mieleen.
Tämä niin totta, alkaa olla jo vaivannuttavaa katsoa, kun Minnalla vaikuttaa olevan todellinen hinku ja into oppia tanssimaan ja toinen näyttää siltä kuin olisi psskaa nenän alla. Harmi. Olisivat saaneet tippua, vaikka Kristiinan kehon jäykkyys alkoikin näkyä koko ajan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Väärin meni taas.
Väärin meni mikä? Miten olisi pitänyt mennä?
Miisa sai kyllä pienet pisteet kommentteihin nähden. Jalkatekniikka, rytmitys jne. aivan toisella tasolla kuin esim. Jukalla. Erikoista tuomarointia!