Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt vaan kehutaan kaikkia? Ihan kumma fiilis tuolla.
Ekassa jaksossa yritettiin olla tiukkoina, mut nyt kaikki osaa jo niiiin hyvin..loppukaudelle ei jää taas mitään numeroita jäljelle
Puvustamo yrittää sykähdyttää liikaa noilla asuilla. Miksi pitää tehdä kriittisiä paikkoja hapsuilla peittämätön haalariviritelmä? Perinteinen lattarihapsumekko sopii aivan hyvin myös tuohon ohjelmaan.
Miksi Miisa vuodesta toiseen korostaa tuota metriotsaansa? Aina korkea, taaksevedetty kampaus.
Vappu on ihan itkeneen näköinen.
Järkyttävä kappalevalinta tähän wienervalssiin.
Vierailija kirjoitti:
Puvustamo yrittää sykähdyttää liikaa noilla asuilla. Miksi pitää tehdä kriittisiä paikkoja hapsuilla peittämätön haalariviritelmä? Perinteinen lattarihapsumekko sopii aivan hyvin myös tuohon ohjelmaan.
Olisi nyt edes se takamus peitetty. Ihmettelen, että yleensä siveellinen Miisa suostui tuohon pukeutumaan.
Kamalaa laulua Shirleyn tanssin aikana, korviin otti.
Mun mielestä Miisa ei ole rotevarakenteinen, kuten joku täällä väittää. Ihan normaali kroppa. Toki noiden hoikkien vuosikymmeniä treenanneiden naisopettajien kropat hiukan vääristävät sitä kuvaa, miltä normaali naisen keho näyttää.
Ei sopinut biisi kyl nyt yhtään valssiin
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen asu ei kyllä pue ketään, mutta jos se on siitä huolimatta laitettava päälle, täytyisi kyllä olla huippuunsa treenattu kroppa.
Tarkoitus herättää huomiota kun haluaa/ hyväksyy noin vaativan asun. Mutta kroppakin oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Vapun otsa on ihan turvoksissa ja ulkonäkö muutenkin ”vieras”?
Mä katsoin, että onkohan sillä peruukki?
Miksi pilata wienervalsssi tuollaisella kaamealla biisivalinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Miisa ei ole rotevarakenteinen, kuten joku täällä väittää. Ihan normaali kroppa. Toki noiden hoikkien vuosikymmeniä treenanneiden naisopettajien kropat hiukan vääristävät sitä kuvaa, miltä normaali naisen keho näyttää.
Miisa on vielä selkeästi hoikistunut tänä vuonna, vaikkei mikään selkeästi pullukka ole koskaan ollutkaan.
Onko tuo Shirly eronnut ukostaan ja nyt melkein itkua väänsi tuossa tuomarien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä sirokaan ole, että tuollainen asu sopisi.
Eikö tämä Jutan tyyli ole kulttuurista omimista, kikkaratukka, kultakorut jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi nyt edes se takamus peitetty. Ihmettelen, että yleensä siveellinen Miisa suostui tuohon pukeutumaan.
Mulle tulee Miisasta vähän kiltti tyttö -vibat. Ehkä ei vain uskaltanut tyrmätä tai kieltäytyä, kun puvustamon henkilökunta kuitenkin tehnyt töitä kyseisen puvun eteen.
Huomaa kyllä, että joitain täällä on hyväksyttävää arvostella ja joitain taas ei.
Yrittääkö Shirly saada jotain säälipisteitä tuota erotarinalla vai onko tämä tapahtunut viime viikolla? Saahan sitä henk.kohtaisia juttuja kertoa, mutta nyt tuli myötähäpeä. Ei vaikuttanut aidolta
Joillekin noista treenatuista tanssinopettajista olisi sopinut, muttei rotevarakenteiselle kuten Miisalle.