Tanssii tähtien kanssa 2020 Official
Tähtioppilaat julkistetaan to 6.8. Mukana pari uutta opettajaa.
https://www.instagram.com/p/CDI9ZOFhq7d/
Keitähän julkkiksia näemme tänä vuonna tanssimassa?
Kommentit (3882)
Tanssijoille jää joka viikko muistoksi myös upeita kuvia, joista Virpi Sarasvuokin kiittelee Tamminen Photographya.
NO Älkääpä nyt ei Marko oo kun mua kolme vuotta nuorempi. Ja minä juoksen suolla, juoksen suolla, .. Lapioin lapijoin milloin mustaa multaa, milloin lehmän lantaa, Kannan raskasta taakkaa.
Kannan raskasta taakkaa.
Sydämmein on myös Raskas.
Minä raskaan työn raataja nainen.
Älkää nyt , älkää nyt Ei Hän vielä oo ikä loppu. Hieman näin runoilen
Oon runojen kirjoittelija myös vaan .
😃💖💌✍️
LISÄÄN VIELÄ , ETTÄ: Talvella kolaan loskasta , raskasta märkää lunta
Usein , ja melkein joka aamu.
Enkä tunne itseäni , väsyneeksi.
Eikä passaa valittaa.
Toisen Auttaminen ei ole minulle uutta.
Duudsoni jukkis lopettaa kisan kesken! Ei kestä pää pettämiskohua ja kehtaa näytellä kunnollista perheen isää. Ällöttävä narsku eikä mikään muu!
Onko mammoilla arvauksia, mikä teemajakso tulee ens viikolla? Huoh ja yöx.
Vierailija kirjoitti:
Onko mammoilla arvauksia, mikä teemajakso tulee ens viikolla? Huoh ja yöx.
"Tänä lumoavana iltana tähtiparimme tanssivat rakastettujen musikaalisävelmien tahtiin omat kisatanssinsa sekä maratontehtävän! Vierailijana illassa Seinäjoen kaupunginteatterin Evita."
Tieto löytyy MTVuutisten TV-oppaasta.
Olisivat niin täydellinen pari!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan/ onkohan Niklakselle ja Kialle suhde.
Sopisivat jotenkin yhteen. Minusta heillä on vahva kemia, jota yrittävät piilotella. Molemmat ovat ihastuneita toisiinsa.
Samaa mieltä, täydentävät hyvin toisiaan
Olisivat ihana pari
Ihanaa kun Konsta Hietanen esiintyy tänään!
Konsta on kyllä komeana tänään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kausi ei ole yhtä korkeatasoinen kuin viime kausi. Christoffer ja Jutta sekä Jannika ja Aleksi olivat parempia.
Samoin Meeri ja Matti sekä Laura ja Marko. Katson vieläkin viime kauden jaksoja.838
Kerrankin Vapulla on kaunis iltapuku.
ihana mekko vapulla mutta mites toi tukka näyttää ihan kuin peruukilta :D
kymppi kuussa syöpätutkimukseen? Kannattaisiko pitää nuo vaatimukset vähän kohtuullisempina, niin niihin olisi huomattavasti helpompi sitoutua.
Miksei miehille tehdä enemmän tollasia pukuja missä on kuvioita ja värejä kuten naisillakin? Miksi pitää aina olla yksivärinen? Disainerit hoi, ottakaa mallia Juha Tapion asusta!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun Konsta Hietanen esiintyy tänään!
Moi Aami!
Alkaa taas nuo täyte numerot kun tanssijat vähenevät.
nyt näyttäisi sami taas pystyvän kelpo suoritukseen
nyt ei tule kolmea kymppiä samille. kiva koreografia mutta aikas kankea oli sami
Marko on mukana taas ensi keväänä järjestettävällä Tanssien tähtiin -kiertueella.
Tanssien Tähtiin Show 2021 -kiertueella mukana nähdään Suomen tämän hetken tunnetuimmat ammattitanssijat: Ansku Bergström, Marko Keränen, Kia Lehmuskoski, Jurijs Trosenko, Jutta Helenius, Sami Helenius, Saana Akiola, Katri Mäkinen sekä Mikko Ahti ja Jani Rasimus.
https://www.tanssientahtiin.fi/
Kiertueen järjestää Mikko Leppilammen ja Helena Ahti-Hallbergin ohjelmatoimisto Elevent Group Oy.