Haukuttuja elokuvia joista pidät kovasti?
Kaikki aina sanoo The Blair Witch Projectia surkeaksi mutta itselläni se kuuluu kauhusuosikkeihin 😍
Kommentit (48)
Man of steel
Batman vs Superman
Mitä vikaa näissä on, kun muut ei tykkää?
Twister. Ihan mahtava tornadonmetsästys-elokuva. Speed. parista imelästä kohtauksesta huolimatta tosi viihdyttävä ja jännä.
Six days, seven nights. Harrison Ford seikkailee saarella. Hauskaa huumoria.
The Village. Kaunis kuvaelma ihmisyydestä, rakkaudesta, menettämisestä ja pelosta. Upeat näyttelijäsuoritukset, mahtava musiikki. Ilmeisesti ihmiset odottivat kauhuleffaa ja pettyivät kun se ei ollutkaan pohjimmiltaan sitä.
Kurkunleikkaajien saari. Ihan menevää merirosvoseikkailua.
John Carter. Hyvin tehty sovitus Burroughsin Mars-kirjoista.
Alkuperäiset teatterissa nähneen 50-v setämiehen mielestä myös tämä uusi, naisten näyttelemä Ghostbusters oli aidosti hauska leffa.
Batman & Robin on suosikkini Batman-elokuvista, mutta en ole kuullut muuta kuin huonoa palautetta toisilta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Cliffhanger
Mun mielestä oikein viihdyttävä elokuva ja eikö se ole se tärkein asia.
Avatar - sitä haukutaan yleisesti, mutta mä liikutun aina kyyneliin sitä katsellessani.
The Village (2004) on minustakin kaunis elokuva, vaikuttava tarina. Aliarvostettu elokuva.
Toinen on Birth (2004). En tiedä onko se varsinaisesti haukuttu, mutta mielestäni myös aliarvostettu.
Lisäksi kauhu on aliarvostettu lajityyppi siihen nähden, että monissa kauhuelokuvissa on hieno tarina.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
St. Elmo's Fire
Onko tätä haukuttu? Hieno leffa mun mielestä.
Kauhu elokuvat on usein haukuttuja, mutta itse pidän lähes kaikista niistä. Ne on sellaisia aivot narikkaan leffoja.